nora-kar Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Hei! Jeg bestemt meg for å impregnere uggsene mine i dag. De er helt ubrukt. Nå, etter 10 timer, har den ene skoen fått en STOR flekk... Hva gjør jeg...?! Jeg har jo aldri brukt dem....
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Hei! Jeg bestemt meg for å impregnere uggsene mine i dag. De er helt ubrukt. Nå, etter 10 timer, har den ene skoen fått en STOR flekk... Hva gjør jeg...?! Jeg har jo aldri brukt dem.... Gå tilbake med de til butikken der skoene (og impregneringen?) er kjøpt, og reklamer på skoene, dersom du har impregnert med anbefalt impregnering og gjort det på rett måte. Anonymkode: 3f6ee...5fa 1
nora-kar Skrevet 25. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2015 Uggsene er bestilt på nett... Brandos.no og jeg har sendt dem Mail :/
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Uggsene er bestilt på nett... Brandos.no og jeg har sendt dem Mail :/Håper at det ordner seg.Kan du evt søke råd i en norsk fysisk butikk, om hva du kan gjøre dersom nettbutikken ikke hjelper deg? (om det finnes et renseprodukt som kan fjerne impregneringen dersom det er impregneringen som laget flekken?Har du evt sprayet hardere på skoen på det stedet flekken kom? I dette tilfellet er det at jeg tenkte at det kan hjelpe å rense bort impregneringen. Det er nok viktig å spraye jevnt og med en viss avstand (står info om det på sprayen, vanligvis) Er impregneringen også kjøpt på nett? Hvilket merke?Evt forbrukerrådet kan kontaktes. Anonymkode: 3f6ee...5fa 1
nora-kar Skrevet 25. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2015 Jeg har brukt den samme impregneringen på andre uggs, jeg vet ikke helt hvor den er kjøpt. Jeg gjorde det som jeg har gjort flere ganger før med uggsene mine - og dette har aldri skjedd før. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Slik ser flekken ut.... Anonymkode: f66ec...a10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Jeg har brukt den samme impregneringen på andre uggs, jeg vet ikke helt hvor den er kjøpt. Jeg gjorde det som jeg har gjort flere ganger før med uggsene mine - og dette har aldri skjedd før. Ok. Da høres det ut som om skoene har problemet. (at det evt er noe som var på skoene når du fikk dem, som har reagert med impregneringen) Anonymkode: 3f6ee...5fa 1
nora-kar Skrevet 25. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2015 Omg! Fant nettopp at at flekken kommer fra en moroccon oil som har blitt knust i kofferten min... Hva gjør jeg? 😰😰
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Omg! Fant nettopp at at flekken kommer fra en moroccon oil som har blitt knust i kofferten min... Hva gjør jeg? 😰😰Ta med skoen til skobutikk, spør om de har rensemiddel som tar bort fettJeg er sikker på at det ordner seg Anonymkode: 3f6ee...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Jeg har brukt den samme impregneringen på andre uggs, jeg vet ikke helt hvor den er kjøpt. Jeg gjorde det som jeg har gjort flere ganger før med uggsene mine - og dette har aldri skjedd før. Du har ikke ristet boksen godt nok før bruk. Da blir dette resultatet. Alternativt er der en fettflekk under før du har impregnert. Ikke stort å gjøre noe med. Børst forsiktig med gummibørste for semsket skinn. Anonymkode: 897ac...190 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 Slik ser flekken ut....Anonymkode: f66ec...a10Her er tips om fjerning av fettflekker på semskede sko http://www.dagbladet.no/2010/01/15/tema/mote/klikk/9940621/Men ettersom du har impregnert oppå fettflekken, ville jeg fått de renset der flekken er (både innvendig + utvendig) før jeg eventuelt brukte andre midler for å ta fettflekken.Det er mulig at et rensemiddel vil ta vekk både impregneringen + fettflekken. Hør som sagt med skobutikk om de selger et slikt rensemiddel som tar bort både impregneringen og fettflekken fra semsket skinn Anonymkode: 3f6ee...5fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå