AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har kikket litt på konservator utdanningen. Og har fått for meg at jeg trenger kjemi for å komme inn. Men nå kan jeg ikke finne igjen hvor jeg leste dette? Noen som vet? Og holder det med kjemi 1? Eller må jeg ha kjemi 2 også? Noen som har tatt denne utdanningen som er fornøyd/ikke fornøyd? Hvordan er jobbmarkedet her i Norge for en konservator? Anonymkode: a2967...344
Gjest Margit Spat Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg fant studiets hjemmeside (kulturarv og bevaringskunnskap) på UIOs nettsider, og der står det at det kun kreves generell studiekompetanse, men at det er en fordel med kjemikunnskaper fra videregående skole. Det er inntak kun annethvert år, neste gang i 2017.http://www.uio.no/studier/program/arkeologi-konservering/studieretninger/kube/opptak/index.html
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Ja, det er den jeg har sett. Men jeg har fått for meg at det var et krav, men kan hende jeg blander det med universitetet i Gøteborg. Har prøvd å google og lese alt jeg har lest før, men har ikke funnet noe mer. Ville bare høre her, tilfelle jeg hadde oversett det igjen. Takk for hjelpen ☺️ Men om noen har erfaringer å komme med så vil jeg gjerne høre ☺️ Anonymkode: a2967...344
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå