Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Fordi at mannen i butikken bomma bittelitt på arealberegningen og ovnsstørrelsen, og så hadde han ikke flere ovner igjen i rett størrelse og jeg tenkte at 2 kvm ikke ville gjøre allverdens forskjell. Men det ble litt snaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at prosjektet ble belønnet med beundring. Det er moro å jobbe da.

Håper det ikke er for mange kalde grader hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallooo.. *vinker med armer som er stive av skuldre*

Edit: Tydeligvis ikke bare armer som er stive... tror fingrene er stive også, jeg.. det skulle stå "kulde" - ikke skuldre.

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovesyke - helt klart sovesyke!

Kom hjem fra jobb, dusjet og laget middag og hang litt ved PC'n. Det var kaldt ute så jeg fyrte opp i stua. (Glad i min kjære propanovn, ja.) Da varmen var kommet opp på et godt og lunt nivå så ble jeg enig med meg selv om at en liten middagshvil var tingen - 35 minutter ville være passe. Resultat: flatet ut i godt og vel 3 timer :ler: .

Ikke at jeg sov hele tiden altså. Vet jeg dormet litt nå før jeg tok til vettet og kom meg på beina (for da drømte jeg), men mesteparten av tiden har jeg bare ligget der og hatt det godt og varmt og ikke giddet stå opp - bortsett fra at jeg var oppe og slo av oppvaskmaskina da den var ferdig.

Hm, lurer på hvordan det kommer til å gå med nattesøvnen etter den der? Mistenker at det blir triste greier. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna:

Vimsekopper, surrehuer og rotebøtter.

Her skal jeg kjøre forsøk med nye råvarer og så får jeg ikke beskjed om at de er ankommet sånn at jeg kan få dokumentasjonen på plass. Og det får jeg beskjed om i dag, -etter at vi har brukt den aktuelle råvaren i en uke :grine: . Jeg visste ikke vi hadde fått den til landet en gang.

:frustrert::sinna::sur:

Heldigvis var det en med god hukommelse som husket når vi begynte å bruke av den pakken, og heldigvis har det gått bra så langt. Men når jeg driver forsøk så vil jeg for pokker vite om det.

Arrrrrrrrrrrrrrrgh, mannfolk!!!!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag er fortært (sitrondampet torsk) og humøret på bedringens vei. Godt hjulpet av pakkeåpning i heimen. Neida, jeg har ikke bursdag, men siden mascaraen min var på vei til å bli antikk, så bestilte jeg ny fra Strawberrynet. :) Selv om jeg ikke bruker mascara til daglig, så må den definitivt prøves i morgen. Hmmm, en liten bytur kanskje? Får se været an. Kan være det frister mer å forbli innendørs.

Begynner å bli en dreven netthandler nå. Men det er da så lettvint, og når det lokale parfymeriet ikke har noen av de merkene jeg bruker så må det jo bare bli sånn, ikke sant? Mye enklere å stikke bort på posten og hente, enn å dra til nabobyen og handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netthandling er en bra ting, og der er det kvinner som tar fullstendig over har jeg lest. Jepp, kvinner og shopping.. sikker vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: jeg har fått Sims, jeg har fått Sims....

:overrasket:*kikker på fødselsattesten*

:rodme:

Jeg er visst egentlig litt for gammel til å hoppe over et dataspill, tror jeg. :ler: På den annen side blir det artig å prøve og man må jo ikke bli så gammel at man blir gammel inni, vel? Tror det er sunt å beholde litt "barnslighet" inni der. Livet blir morsommere for den som tør å være litt barn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn, kjære Cata, at man er den man er, uavhengig av alderen på kroppasjen. Det er personligheten som gjelds, alderen er bare et tall. Ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med mysan, Cata: Alder er bare et tall! Jeg føler meg ikke som 42, men må jo bare innrømme at det er det som er tilfellet. Jeg har også lyst til å ha dilla på dataspill! :sur: Det høres gøy ut! Vil være barnslig!!! :ler:

Jeg likte forresten ordet ditt, mysan: "Kroppasjen"... :hoho:

Ha en fortreffelig lørdag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres gøy ut! Vil være barnslig!!!  :ler:

Kom igjen.... Om det ikke er dataspill som fenger, så finner du helt sikkert noe annet. :klem:

Ja, til velrettet barnslighet. :hoppe:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sklidd helt inn i Sims-verdenen og forlatt oss alle her inne? Må jeg finne ut hvor du bor og dra deg ut igjen? Ka du siei tante-Cata? E du deeeeer inne i skjermen? :ler:

Har fått meg dagbok. Jeg krever at du hilser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallooooo?

*bank, bank*

Åja, der er dere ja. Jepp, Navnløs, jeg har vært i dataverdenen store deler av dagen. Sims er moro - særlig når man prøver å finne ut av hvordan det fungerer.

Så langt har jeg brent opp en Sim. (Gryta tok fyr, og hun klarte ikke slokke.) Og den andre blir sinna og frustrert for hun bare jobber og finner ikke kjærleiken. (Skummelt lik meg???? :overrasket: )

Passe firkanta i blikket nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Hva i himmelens navn var det der???

To kraftige dumpe smell slik at huset ristet på grunnvollene. Det skranglet i bokhyllene i flere sekunder, jo.... Det er da vel ingen som driver med sprengningsarbeid kl. halv 12 på en søndags formiddag, er det vel? :klø:

Men skulle jo tro at et jordskjelv var littegrann mer langvarig, og ikke to like kraftige med bare få sekunders mellomrom. Skjønner ingenting, medmindre det var noe som ble sprengt i lufta et sted, men selv da skulle det vel bare vært ett smell?

Tror jeg må kaste meg over nettavisene. Kan ikke være bare jeg som opplevde amalgamskrangling på grunn av det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet ut hva smellene var?

Halloo, er du der? Tror du har gått deg helt vekk i SIMS, jeg... helt vekk!

Ha en super søndag, og se om du ikke kan skaffe denne simsdama di både kjæreste og mat. Det blir bra skal du se... og så kommer babyen, og han maser fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har funnet det ut. Det var jordskjelv. Tenkte det nok. Forøvrig har du rett i at jeg er gått meg bort i Simmene, men den tragiske Simsdama mi brant opp fordi hun var en elendig kokk. Nå har jeg laga en ny som jeg prøver å sende på byen sånn at hun skal få et sosialt liv. Men det funker visst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...