Gå til innhold

Thanksgiving-middagen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager skal du feire en amerikansk helligdag? Feirer du 4th of July også?

Anonymkode: cbdf3...2a0

Blir jo litt feil å sammenlikne 4th of July med f.eks thanksgiving, da 4th er najsonaldagen til USA. I Norge har vi jo vår egen nasjonaldag ;) av alle amerikanske skikker vi skulle hatt inn til Norge, så er jo thanksgiving egentlig den beste. En dag man bare bruker på å være takknemlig over det man har og spise masse god mat, hva er galt med det? (feirer ikke selv, men ville mye heller feiret thanksgiving enn f.eks halloween).

Anonymkode: 4e498...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager skal du feire en amerikansk helligdag? Feirer du 4th of July også?

Anonymkode: cbdf3...2a0

Har vi begynt å feire det også her på berget? Det er snart fullt av all verdens skikker. :)

Anonymkode: a7546...547

Herregud. Skal vi feire Thanksgiving også nå?? :rolleyes:

Anonymkode: a1f3a...9c7

Med mindre man er Amerikaner i Norge er det totalt idiotisk å feire Thanksgiving. 

Denne overdreven USA besettelsen nordmenn har er direkte idiotisk. Må folk virkelig herme etter alt de gjør i USA. ?

Jeg for min del er amerikansk statsborger og feirer Thanksgiving med det meste av tilbehør. Av alle ting som finnes der ute så vil jeg si at Thanksgiving (Høsttakkefest) virker bedre enn mange av de andre "tradisjonene" man har tatt til seg i dette landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...