Gjest Sobril Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Blir gal. Har avinstallert og forsøkt å installere ny mcafee på pc'en til jentungen, men det ble bare surr. Installerte AVG istedenfor.Men... Når hun skal inn for å spille dette "fantastiske" Movie Star Planet så ser det ut som bildet vedlagt. Har klart det før, men husker ikke hvordan man fjerner disse forbanna pop ups'aKan noen hjelpe før jeg klikker? Blir jo smårar av den elendige mobilversjonen til KG også, så det tok sin tid å poste dette innlegget 😖
-Jiinxs- Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Er ikke noe vedlegg i innlegget ditt eller har jeg misforstått noe?
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Ikke noe bilde i innlegget ditt.Er det pop ups i nettleseren? Prøv Adblock Plus
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Blir gal. Har avinstallert og forsøkt å installere ny mcafee på pc'en til jentungen, men det ble bare surr. Installerte AVG istedenfor.Men... Når hun skal inn for å spille dette "fantastiske" Movie Star Planet så ser det ut som bildet vedlagt. Har klart det før, men husker ikke hvordan man fjerner disse forbanna pop ups'aKan noen hjelpe før jeg klikker? Blir jo smårar av den elendige mobilversjonen til KG også, så det tok sin tid å poste dette innlegget 😖 Nei. Bildet ble for stort. Fikk ikke noe feilmelding på det og skulle endre innlegg og legge til et redigert ett. Gikk ikke. På samme måte som at jeg må sitere meg selv for å svare i denne tråden. Melder meg ut av kg snart, så lenge det ikke blir mer mobilvennlig.Takk til dere som har svart forresten ☺
-Jiinxs- Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Last bildet opp på imgur.com og skriv inn linken her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå