Calla Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Nå har forloveden bestilt dress, eller rettere sagt jakke og bukse... Den sendes fra USA, og desverre hadde de ikke vest/skjorte som tilhørte dressen. Dressen er elfenbenshvit med lang jakke, og jeg tenker da at det kan bli vanskelig å finne vest og skjorte som passer perfekt til... Noen som vet om noen flinke skreddere i Østfold? Eller eventuelt butikker med meget godt utvalg i skjorter og vester?
Eiline Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Prøv hos Solbruden i Fredrikstad, de har egen herreavdeling. Min kjære brukte dem og var veldig fornøyd - de var også den neste forretningen han var i som hadde godt utvalg i vester. Du kan jo ringe ned å høre hva de har.
Rufus Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Solbruden kan nok ha endel vester, ja...vet iallefall at to av våre vennepar har leide/kjøpte klær der... Ellers har HusqvarnaSymaskinsenter i Sarpsborg som også har kontakt med flere "sydamer"... Jeg brukte dem når jeg var forlover og er kjempe fornøyd med kjolen min... Damen som sydde den het Else Marie eller no, om du spør der kan de nok sikkert hjelpe deg...
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk for hjelp... når jeg tenker meg om så har jeg jo en tante som har jobbet som sydame i 25 år... så egentlig trenger jeg bare stoff og riktige mål... Men skal se litt rundt likevel, noen ganger er det jo enklere å kjøpe for en billig penge, enn å begynne å "designe" på egen hånd...
Calla Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2004 glemmer stadig å logge meg på......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå