anneira Skrevet 24. november 2015 #1 Del Skrevet 24. november 2015 Hei Dette hørtes tragisk ut, noe det også er, men jeg har en i familien som snart forlater oss. Jeg vet det blir veldig tøft, og klarer ikke tanken på alt som må ordnes dagene før begravelsen.Vet noen om det er mulig å kjøpe og betale for en gravsten uten inskrepsjoner noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 25. november 2015 #2 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg er vant til å bestille gravsten etter begravelsen. En grav må stå en stund og jorden må "sette seg" før gravstenen kan monteres. Alt etter årstid kan dette ta opptil flere måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. november 2015 #3 Del Skrevet 25. november 2015 Som SykkelJenny skriver, tar det ei stund fra begravelsen har vært til steinen kan monteres. Du trenger ikke stresse med det nå. Når noen gravlegges på denne tida av året, vil det uansett går flere måneder før det er mulig å sette ned steinen. Du vil også kunne få god hjelp av begravelsesbyrået til å ordne med steinen. Når tida for begravelsen kommer, så snakk med det begravelsesbyrået dere skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2015 #4 Del Skrevet 25. november 2015 Kjæresten min ble begravet i april, men steinen kom ikke opp før utpå sommeren fordi det først måtte tine, og så måtte jorden sette seg før den kunne monteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5 Del Skrevet 25. november 2015 Du får uansett ikke satt opp gravsten på vinteren. Min far døde i desember, og gravstenen kom opp i løpet av sommeren. Ta dere tid, det er ingenting som haster..... Anonymkode: 6995f...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå