AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 jeg er en student som leier en hybel og har fått beskjed om å luft hver dag for å unngå mugg, men likevel har det oppstått flekker ved vinduene. Usikker på om dett er bare skitten eller om det faktisk er mugg. I tillegg har det blitt mugg på kjøkkenet på et rør der, og der blir det også luftet i tillegg til at komfyrviften(eller hva det heter) brukes under matlaging og tar bort dampen. veggene på hybelen min buler/står ut et par steder og jeg kan presse det på plass i tillegg til at det er hull og jeg kan dra ut veggen...Legger ved et par bilder tatt ved vinduet for å høre hva dere mener. I tillegg har jeg astma så er litt usikker på om dette kan være grunnen til at jeg har vært tett og ganske mye syk siden jeg flyttet inn i sommer. Anonymkode: 0c58c...37a
altflyter Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 (endret) Ser ut som muggsopp i mine øyne. Med eller uten asma. Der ville ikke jeg bodd. Huseier må utbedre dette. Slikt er ikke noe som utvikler seg over natten, så IKKE finn deg i det om huseier begynner å skylde på deg. Endret 24. november 2015 av altflyter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå