AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Det nærmer seg ett år siden jeg ble konisert. I mellomtiden har jeg tatt ny celleprøve, som jeg antar er fin (-legen har ikke gitt tilbakemelding).Siste måneden har jeg opplevd litt småblødninger, ikke mye men noen dråper. Jeg går på hormonelle prevensjon, og har gjort det lenge. Ikke er jeg seksuelt aktiv for tiden, så det er ikke pga sex jeg blør. Dere andre som er blitt konisert, opplevde dere småblødninger flere måneder etterpå? Noen som vet hvor vanlig det er? Jeg skal snart ta ny celleprøve, og skal selvsagt spør da😊 Anonymkode: 67b98...82e
Gjest incognita Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Jeg ble konisert i august og var plaget med blødninger de første par månedene, men det har egentlig roet seg nå. Går også på hormonell prevensjon, og er seksuelt aktiv.Jeg har hatt litt kraftigere mensblødninger og mer smerter enn jeg vanligvis har (når jeg går på prevensjon). Skal ta celleprøve i midten av desember, men har allerede vært på én kontroll hvor det ikke ble foretatt noen celleprøve. Alt ok der.Blør du likt i syklusen hver mnd, eller er det sporadisk her og der? Smerter? Hvilken prevensjon bruker du? Mange hormonelle prevensjoner har blødninger som vanlig bivirkning.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Jeg ble konisert i august og var plaget med blødninger de første par månedene, men det har egentlig roet seg nå. Går også på hormonell prevensjon, og er seksuelt aktiv.Jeg har hatt litt kraftigere mensblødninger og mer smerter enn jeg vanligvis har (når jeg går på prevensjon). Skal ta celleprøve i midten av desember, men har allerede vært på én kontroll hvor det ikke ble foretatt noen celleprøve. Alt ok der.Blør du likt i syklusen hver mnd, eller er det sporadisk her og der? Smerter? Hvilken prevensjon bruker du? Mange hormonelle prevensjoner har blødninger som vanlig bivirkning.Jeg går på p-plaster og har gjort det i ett år, har hatt helt normale og regelmessige blødninger hele tiden. Før det gikk jeg på cerazette, opplevde ingen småblødninger da eller tidligere. (Blødde i tre uker etter koniseringen)Jeg har i perioder siste måneden blitt flinkere til å gjøre knipeøvelser, det kan kanskje skyldes det?😊Ellers har jeg kjent noen veldig få stikke-følelser fra magen, minner litt om samme følelsen som nygravid, men graviditet er helt utelukket. Jeg har nok kun lagt merke til denne følelsen på grunn av blodet, som forøvrig ikke ser dagferskt ut. Anonymkode: 67b98...82e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Hvor mye blødning kom det de ukene etter koniseringen? Jeg skal til operasjon på fredag.... Anonymkode: a43f7...67d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Hvor mye blødning kom det de ukene etter koniseringen? Jeg skal til operasjon på fredag.... Anonymkode: a43f7...67dBind var nødvendig rett etterpå, men allerede dagen etter var det nok med truseinnlegg😊Lykke til med operasjonen, den er over på et blunk😊 Anonymkode: 67b98...82e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Bind var nødvendig rett etterpå, men allerede dagen etter var det nok med truseinnlegg😊Lykke til med operasjonen, den er over på et blunk😊Anonymkode: 67b98...82eokei. Håper det. Og da håper jeg å bare bruke truseinnlegg de ukene etter og bind kun samme dagen. Tusen takk for lykkeønskninger! Det trengs..... Anonymkode: a43f7...67d
Gjest incognita Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 okei. Håper det. Og da håper jeg å bare bruke truseinnlegg de ukene etter og bind kun samme dagen. Tusen takk for lykkeønskninger! Det trengs..... Anonymkode: a43f7...67dTror jeg brukte bind i 3 dager, så det varierer nok litt. Grudde meg veldig til inngrepet og var helt uggen da jeg ble hentet inn. Skulle ønske jeg visste hvor uproblematisk det var, ikke noe å stresse for i det hele tatt. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Tror jeg brukte bind i 3 dager, så det varierer nok litt. Grudde meg veldig til inngrepet og var helt uggen da jeg ble hentet inn. Skulle ønske jeg visste hvor uproblematisk det var, ikke noe å stresse for i det hele tatt. Lykke til. takker og bukker for svar og lykkeønskninger! Gruer meg til det som bare det. Er litt omstendigheter rundt også som gjør at jeg gruer meg ekstra. Beklager til trådstarter at jeg kuppet tråden litt... Håper det ikke blir noe tull med mensen el mellomblødninger osv i ettertid. Jeg også har hormonprevensjon. Anonymkode: a43f7...67d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå