Gå til innhold

Hemorider?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hallo mine felles nettbeboere. Kort og brutalt så har jeg så sinnsykt vondt i endetarmsåpningen. Ikke finner jeg et bilde av en normal anus så jeg knipsa like godt mitt eget og spør dere som har svar på alt: er dette hemorider? Jeg visste egentlig ikke at det var så omfattende som det viste seg å være, er ikke hverdags å ha fotoshoot nedi der..:ph34r:

Bilder lagt i spoiler,

Tekola, admin.

Og er det godt nok grunnlag for å ilegge fastlege en visitt? 

Ut.thumb.png.822b457a181516795574e7789f2 Inn-Ut.thumb.png.defd7faa2d6a30df3deb1f3

Takker og bukker.

Anonymkode: a4247...e2e

Endret av Tekola
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en advarsel om ekle bilder.

Ja, GÅ TIL LEGEN. 

Er det noe fysisk som plager deg veldig - GÅ TIL LEGEN.

Herregud, du kan ikke legge ut sånne bilder. 

Anonymkode: 5d8bd...389

• Liker 4
Skrevet

:fart2:

Skrevet

På nederste bildet har du ikke tørket deg godt nok. Det kan irritere eventuelle fissurer, som det ser ut som du har der på nederste bildet. Vanlig å ha begge deler, altså hemoroider og analfissur. Ta deg en tur til lege. Der får du Sheriproct stikkpiller og salve på resept, eventuelt også Voltaren stikkpiller som er lokalt smertestillende.

Skrevet

På nederste bildet har du ikke tørket deg godt nok. Det kan irritere eventuelle fissurer, som det ser ut som du har der på nederste bildet. Vanlig å ha begge deler, altså hemoroider og analfissur. Ta deg en tur til lege. Der får du Sheriproct stikkpiller og salve på resept, eventuelt også Voltaren stikkpiller som er lokalt smertestillende.

bruk scheriproct salve hver dag i ei uke. Blir det ikke bedre så gå til legen. Jeg har hatt noe lignende, men ingen plager nå etter å brukt scheriproct salve. Den er reseptfri.  Mulig det finnes resept på sterkere salve og eventuelt stikkpiller nevnt ovenfor.  

De bildene trengte du ikke legge ved. Hadde vært nok med en forklaring på det istedet. ..  

Anonymkode: b9351...d21

• Liker 2
Skrevet

Er ikke så lett å komme til når det er sårt.

Skrevet

Myee lettere å bare hive med et bilde og trådtittelen tilsier jo egentlig mye :fart2:

Skrevet

Men for helvete da, hva med en ADVARSEL om de bildene?! :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla:

Legg de inn i spoiler eller legg inn advarsel i tittel - please

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...