Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, kattaa skrev:

:ohmy: Jeg var på rema og kjøpte den appelsinsaften i dag tidlig og da betalte jeg litt over 20,-

25,30 og 24,70 på to forskjellige Coop Extra. Hos Rema må en eller annen ha trykket feil et eller annet sted, de kan da ikke mene at 69,90 skal være prisen..

appelsin.png

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

25,30 og 24,70 på to forskjellige Coop Extra. Hos Rema må en eller annen ha trykket feil et eller annet sted, de kan da ikke mene at 69,90 skal være prisen..

appelsin.png

Kanskje de hadde en fun ( gøy ) light ( mild ) med scanneren med det. 

Anonymkode: 3a540...cde

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Doge skrev:

Jepp! Men det er det alle butikkene har gjort. De setter noen av varene sine ekstremt ned i pris, samtidig som de setter opp prisen på alle de andre varene sine. Og det er hovedsaklig bare usunne ting som er billige, så jeg ser ikke helt hvorfor folk hamstrer som om det kommer til å bli mangel på søtsaker fremover. Eneste dette "salget" gjør er å gjøre folk feitere :klaske:

Ja, det er klart butikkene setter opp priser på andre varer - de skal jo tross alt ha fortjeneste på det de driver med.

Men å sette opp prisene på enkeltvarer fra rundt 30 til nesten 70, det tror jeg ikke er måten de tjener inn tapte smågodtkroner på. Blir overrasket om dette var en reell pris, og det hadde vært interessant å høre fra andre som har vært i safthyllen på Rema i ettermiddag.

AnonymBruker
Skrevet

De har matet oss tørste på all sMågodtet og nå setter de opp prisen på safta. Og der skal de ta inn de inn de tapte penga. Nekt å drikke folkens. NEKT.  :nei:

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg drømte om skivet brunost fra Synnøve Finden i natt. Følte meg nesten skitten når jeg våknet :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi:

1-2-3 Brownies- 11 kr

1-2-3 pannekaker-11 kr

Cheese Doodles- 10 kr

Twist-21.90 kr

Non Stop-15.90 kr

Ketchup-4.90 kr

O´boy-14 kr

Safari kjeks- 14 kr

Bali kyllinggryte- 11 kr

Smågodt- 2,90 kr

Anonymkode: 3f338...338

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmm, hos coop extra har smågodtprisen har nå gått opp fra fra 2,90 til 4,90 ifølge kundeavis.

http://kundeavis.coop.no/aviser/extra/ost/?id=4605

Tilbudsavisen ble sikkert skrevet før priskrigen kom igang

Anonymkode: 99a1c...24c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilbudsavisen ble sikkert skrevet før priskrigen kom igang

Anonymkode: 99a1c...24c

Tenkte på det jeg også. Men det kan også være opp og ned priser som i jula og tilbud som har gått opp ..som i jula.

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på det jeg også. Men det kan også være opp og ned priser som i jula og tilbud som har gått opp ..som i jula.

neida, prisen går ikke opp pga kundeavisen. Kundeavisene blir laget lenge i forkant. Prisene rundt høytider vil ofte/som regel være billigere enn i kundeavisene og på reklamer fordi det blir priskrig. Sånn har det vært i mange år:)

Anonymkode: 2a99d...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 12.3.2016 at 12.41, AnonymBruker skrev:

Tror butikkene har blitt lure nå. De som har smågodt har bare surt godteri. Ikke noe sjokolade. Mistenker at de prøver å presse oss til å kjøpe annet godteri, altså sjokolade til full pris ved siden av det superbillige smågodtet.

Coop Extra har stratos plate til 14,50 eller noe. De har også noen Freia plater til 20-25 kr.

Anonymkode: deee0...fd4

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Synd jeg ikke har platespiller lenger. For sånn Stratos- og Freiaplate høres spennende ut. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 12.3.2016 at 12.41, AnonymBruker skrev:

Morsom du, gjestvest

Anonymkode: deee0...fd4

Gjest gjestvest
Skrevet

Hmmm, det som ikke nevnt er vel Seigmenn? Koster rundt kr. 15,-. 

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er litt morsomt er at mange av disse varene har vært billige kjempelenge :P brownies og pannekaker for eksempel, har kostet rundt 10-11kr helt siden oktober. Samme med bali kyllinggryte og en del andre ting jeg ikke kommer på i farta:p jeg er ganske prisbevisst, og sjekker alltid prisene når jeg er i butikken å handler. Med en gang folk hører priskrig løper de til butikken, hamstrer brownies og pannekaker til det er tomt, selv om det har vært samme pris siden oktober:p

Anonymkode: 22ea3...7a4

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er litt morsomt er at mange av disse varene har vært billige kjempelenge :P brownies og pannekaker for eksempel, har kostet rundt 10-11kr helt siden oktober. Samme med bali kyllinggryte og en del andre ting jeg ikke kommer på i farta:p jeg er ganske prisbevisst, og sjekker alltid prisene når jeg er i butikken å handler. Med en gang folk hører priskrig løper de til butikken, hamstrer brownies og pannekaker til det er tomt, selv om det har vært samme pris siden oktober:p

Anonymkode: 22ea3...7a4

Du får sette ut et rykte om at noe som har vært billig lenge plutselig nå har kommet med i priskrigen, så kan du se om folk reagerer og butikkene går tomme :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er på priskrig i dag?

Anonymkode: 01ea0...46f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig pris, men kjøpte nettopp X-tra pølsebrød på Coop Extra til 1,90.

Anonymkode: 10d97...42e

AnonymBruker
Skrevet

Så 8-pack kvikklunsj til 21,- på Rema i dag.

Anonymkode: 2ca00...379

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...