Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert nevnt tidligere men jeg var på extra nå å handlet:

tørkede erter : 4.20 ( utsolgt for hermetiske, 1,90)

8 pk kvikk lunsj : 29,90

gilde grillpølser 600 gram, 10 stk : 19,90

nugatti : 10,90

toro tomatsuppe : 6,70. Coop sin kostet 1,90

ketchup idun: 4,50

( og jeg handlet bare en av hver, bortsett fra suppa for vi trenger to pakker når vi har det til middag)

Anonymkode: 99a1c...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk med pose fra kiwi inn til rema, så tullet en ansatt med meg der. Han sa vi har finere pose her, og så holder de seg mye lenger. :laugh:

Anonymkode: 3a540...cde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noe nytt som er på tilbud i dag?

Anonymkode: 01ea0...46f

Skrevet

Sjokoladeappelsiner koster nå 9,90 på Extra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rosenkål frossen 3,40

Anonymkode: 8a961...39c

Skrevet

Det er visst brus og ferskpresset appelsinjuice vi skal drikke i påsken. Rema har Fun appelsinsaft til 69,90 - det må da være en dobling i pris?

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært utsolgt for Bestpris egg på min Rema hele uka, nå skjønner jeg hvorfor.

Hadde de sukkerfri solo til 10 kr? For da blir det nok en kveldstrimtur ned til Rema.

Anonymkode: 7c580...a6c

Det sto Solo original til 10, så kjøpte bare av de :) Vet ikke om Solo Super også er til 10

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Twidt hvor?

På Kiwi :) Rema hadde de til vanlig pris (?) 44 kr. 

Ser det er mange som anbefaler pølser. Vel, jeg kjøpte pølser igår fordi vi snart skal ha bursdagsfeiring, fikk en pakke med en og en halv kilo med Gilde Wienerpølser for 80 kr. Tenkte ikke over det før nå, viste liksom ikke om de var på tilbud, men fant ut senre at det var ganske billig i forhold til andre steder.

• Liker 1
Skrevet (endret)
24 minutter siden, applestories skrev:

Det er visst brus og ferskpresset appelsinjuice vi skal drikke i påsken. Rema har Fun appelsinsaft til 69,90 - det må da være en dobling i pris?

:ohmy: Jeg var på rema og kjøpte den appelsinsaften i dag tidlig og da betalte jeg litt over 20,-

Endret av kattaa
Skrevet

Stor boks reker til 34.- på Rema 1000

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Saft suse! :sjokk:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mokka bønner 21 kiwi

AnonymBruker
Skrevet

Tror butikkene har blitt lure nå. De som har smågodt har bare surt godteri. Ikke noe sjokolade. Mistenker at de prøver å presse oss til å kjøpe annet godteri, altså sjokolade til full pris ved siden av det superbillige smågodtet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:bond:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ulzzang skrev:

Det sto Solo original til 10, så kjøpte bare av de :) Vet ikke om Solo Super også er til 10

På Kiwi :) Rema hadde de til vanlig pris (?) 44 kr. 

Ser det er mange som anbefaler pølser. Vel, jeg kjøpte pølser igår fordi vi snart skal ha bursdagsfeiring, fikk en pakke med en og en halv kilo med Gilde Wienerpølser for 80 kr. Tenkte ikke over det før nå, viste liksom ikke om de var på tilbud, men fant ut senre at det var ganske billig i forhold til andre steder.

Vanlig pris er godt over 80 kroner.Den på Rema er større enn den på Kiwi,men når det er sagt kostet den mindre enn 44 på min Rema

Anonymkode: 8a961...39c

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror butikkene har blitt lure nå. De som har smågodt har bare surt godteri. Ikke noe sjokolade. Mistenker at de prøver å presse oss til å kjøpe annet godteri, altså sjokolade til full pris ved siden av det superbillige smågodtet.

Sjokolade er jo også billig nå:-) melkerull, twix osv koster vel under tiern på rema og extra:-) stor plate med melkesjokolade og firkløver koster rundt 20kr :-)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Jepp! Men det er det alle butikkene har gjort. De setter noen av varene sine ekstremt ned i pris, samtidig som de setter opp prisen på alle de andre varene sine. Og det er hovedsaklig bare usunne ting som er billige, så jeg ser ikke helt hvorfor folk hamstrer som om det kommer til å bli mangel på søtsaker fremover. Eneste dette "salget" gjør er å gjøre folk feitere :klaske:

• Liker 3
Skrevet

Var innom rema i dag, og det meste hadde gått ytterligere noen kroner. 

20pk gildepølser til 37,50

8pk kvikk lunsj 28,50

12 pk egg 4,50

490g twist 29,90

nonstop 14kr

satser på at prisene går ytterligere ned over helga. Kjekt å ha liggende litt forskjellig på lur.

Skrevet

Tomt for appelsiner på butikken nå :fnise: 
Var den haugen igår, tomt idag...2kr og noe øre pr kg?
Ja, er jo greit det ,appelsin er sunt.. :) 
Ville heller kjøpt 10kg med appelsiner enn 10kg smågodt x)

AnonymBruker
Skrevet

490g twist coop extra 31,50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coop extra har forresten egen merke pølser som koster ca 21. fast pris. Det er 20 stk i disse og en kilo. Jeg liker disse mye bedre enn Gilde. Tips til dere med dårlig råd. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...