Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

surkål var bare ett eksemper. Marsipan f.eks er utsolgt fra leverandør, vi får ikke inn mer. Julegodteriene er det slutt på hos leverandør, vi får ikke inn mer. Riskrem fjordland er det tomt for hos leverandør, vi får ikke inn mer. Osv.. Du skjønner vel tegninga selv eller vi du ha mer teskje? 

Anonymkode: 7f320...a3e

Men det finnest da andre merker av marsipanen som ikke er utsolgt. Ja, en må betale 20-30 kroner istedenfor 1 krone, men en får da i det minste marsipan. Det samme gjelder surkål/rødkål. Riskrem kan en lage selv. Julegodteriet får en da enten kjøpe noe annet eller så får en kjøpe det på f.eks meny/bensinstasjoner. Nå er ikke jeg aben du siterte, men ingen grunn til å være frekk når du helt tydelig misset poenget :)

Anonymkode: c772b...047

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig

Muligheten er også til stede for at en storhandlende kunde skal stelle i stand Julemiddag for fattige mennesker

Anonymkode: 8a1f2...323

Hvor mange mennesker lager man til med en handlevogn full av bacon? Det skal jo vanvittige mange pakker til for å fylle opp en hel vogn

Anonymkode: 3796d...908

• Liker 5
Skrevet

Uansett så er det unødvendig å kjøpe en handlevogn full av bacon. Snakk om å være grådig. 

Men du vet ingenting om hva det skal brukes til,eller om vedkommende hadde kjøpt det uansett pris.

Anonymkode: 8a961...39c

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange mennesker lager man til med en handlevogn full av bacon? Det skal jo vanvittige mange pakker til for å fylle opp en hel vogn

Anonymkode: 3796d...908

(Er dette noe å spekulere i?)

Det vet jeg ikke. Det er mange slike arrangementer der det blir stelt i stand for fattige rundt om i landet, og på enkelte slike arrangementer kommer det mange mennesker.

Kanskje er det flere frivillige som samarbeider om innkjøp til slike tiltak også, og fordeler de innkjøpte varene etter behov til bruk på mange arrangement

• Liker 2
Skrevet

Det blir nesten for dumt :rodme: Ser for meg at folk hadde komt tilbake i ulike antrekk for å se ut som en ny kunde. Eller kommet tilbake flere dager på rad. Eller gå på forskjellige rema butikker. Eller tatt med ungeflokken og bedt de om å kjøpe 5 pakker hver. Ser ikke ut som idéen om max antall varer i praksis hadde funket. 

Det er da ingenting galt med å handle flere dager på rad? De kan ikke akkurat stå og skrive opp og si at nei, du kjøpte kvoten din i går.

Anonymkode: d17cf...eb4

Skrevet

Men du vet ingenting om hva det skal brukes til,eller om vedkommende hadde kjøpt det uansett pris.

Nå har jeg jobbet i butikk i mangfoldige år og jeg har aldri sett noen fylle opp en handlekorg med bacon. Dette gjelder også bedriftskundene våre som driver restaurant. En trenger da ikke ha usedvanlig høy iq for å regne seg frem til at mest sannsynlig så var den handlekurven full av bacon fordi den kostet 1 krone. 

• Liker 8
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Ca kr 30

Awww, da var det jo penger spart :P

Skrevet

Det er da ingenting galt med å handle flere dager på rad? De kan ikke akkurat stå og skrive opp og si at nei, du kjøpte kvoten din i går.

leste du siste setning eller? Jeg skrev at det ikke hadde funket i praksis. Det er ikke noe galt sånn sett å handle 30 billige marsipanruller men det må da være måte på.

Gjest Raindrops
Skrevet

I dag var det påfyll av alle tilbudsvarene på nærbutikken. jeg så hele tre paller med pepperkaker til 1 krone som var på vei ut i butikken, lurer på hvor lenge de varer. Endelig fant jeg Bali kyllinggryte også. Fortsatt veldig rolig i den butikken da, og de har heller ikke innført begrensninger på antall varer pr. kunde, som jeg har sett en del andre butikker gjøre.

Skrevet

Potetsalat på Kiwi (stor pakke) kr 5,-!  :)

Skrevet

Rømmegrøt 19,90 fjorland

Sitron saft(sånn gul flaske) 1,90

Gratis saft da, eller er det ikke pant på de flaskene? 

Anonymkode: c3ab1...3c9

Skrevet

Gratis saft da, eller er det ikke pant på de flaskene? 

Anonymkode: c3ab1...3c9

er det evt de bittesmå gule med grønn topp?

Skrevet

er det evt de bittesmå gule med grønn topp?

Ja den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg(ok min mor da) fikk også tak i bali kyllinggryte idag, så helt tomt er det ikke! :) 

Skrevet

Noen som vet hva kransekake koster til vanlig? Kiwi har hatt skilt lenge med 79 kroner og kun 1 per kunde. Men har aldri sett noe til kakene.

Skrevet

Noen som vet hva kransekake koster til vanlig? Kiwi har hatt skilt lenge med 79 kroner og kun 1 per kunde. Men har aldri sett noe til kakene.

Tror de koster rundt 200-300 kr til vanlig

Skrevet

Bakepulver og kanel er nå satt opp igjen til vanlig pris på Kiwi og Rema

Skrevet

Plukket med meg 3 riskrem. Tekte sikkert det var maxen. Så får jeg høre i kassa at det er max EN pr kunde. Latterlig. 

Anonymkode: 3a540...cde

Hehe, vi har max 2 i butikken. Når folk kommer med fler gidder jeg faktisk ikke si noe om det. Kanskje sløvt av meg?

Anonymkode: fc053...a82

Skrevet

Uansett så er det unødvendig å kjøpe en handlevogn full av bacon. Snakk om å være grådig. 

Ja det er utrolig, handler på en kiwibutikk her i nærheten fast og de julevarene alle snakker om er jo aldri i hyllene. Hvor mange first prrise julepølser ska folk ete til jul, 10 hver??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...