Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fortalt masse om priskrigen til min mor, men hun sier hun ikke finner tilbudene noen steder. Så på fredag skal vi på shopping :handle: Håper det er noe igjen...:ball:

Anonymkode: 121c7...ee6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oboy-pulver(i sånn liten pappeske) har de til sånn 9 kr på rema(iallefall sist uke)

fikk lyst til å lage kakao, noen som vet om sånn kremfløte i sprayflaske tilfeldigvis er billig en plass? #fattig #budsjett 

Ikke heeelt det du spør etter, men du kan jo se etter kremfløte som går ut på dato idag eller imorgen så får du den ofte på 50% :) Så kan du fryse ned resten i terninger som du kan bruke i supper, gryter, sauser osv senere :) 

Skrevet

Fant gløggmiks(nøtter og rosiner) til 2 kr på Rema. Og Bali kyllinggryte! Men pass på; det finnes to størrelser og det er bare den minste som er billig. Den andre koster 28. Gjorde nemlig den brøleren selv i går :P

• Liker 1
Skrevet

Ikke heeelt det du spør etter, men du kan jo se etter kremfløte som går ut på dato idag eller imorgen så får du den ofte på 50% :) Så kan du fryse ned resten i terninger som du kan bruke i supper, gryter, sauser osv senere :) 

Så smart!

Takk for svar:) 

Skrevet

OboyKiwi til kr 7,- pr boks!!!

Anonymkode: 8a1f2...323

• Liker 1
Skrevet

Twist Kiwi til ca kr 30,-

Sfinx Kiwi til kr 38,-

• Liker 1
Skrevet

OboyKiwi til kr 7,- pr boks!!! (450 grams boks)

• Liker 1
Skrevet

Det var Fjordland risgrøt til 1,50, julepølser (kr 1,50 pr stk hvis jeg husker rett), edamerost til ca 30,- pr kg (store runde i rød innpakning, 850 grams) i den Kiwien som jeg var hos i dag!

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Er det noen som har sett nye ting som butikkene i priskrigen har satt ned prisene på?

På forhånd takk! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fortalt masse om priskrigen til min mor, men hun sier hun ikke finner tilbudene noen steder. Så på fredag skal vi på shopping :handle: Håper det er noe igjen...:ball:

Lurt å være tidlig ute, pga at noen stormer butikkene på morgenkvisten

• Liker 3
Skrevet

NugattiKiwi til kr 16,50 pr boks

• Liker 1
Skrevet

Extra har nett med 1 kilo klementiner til 9.90. Veldig gode

Anonymkode: 99a1c...24c

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Folk hamstrer. Personlig så har jeg hamstret noen ting selv fordi at andre hamstrer så blir jeg jo bekymret over om vi faktisk får f.eks julebrus til jul. Du får nesten ikke oppdrevet julebrus her om dagen fordi folk har forsynt seg, men det er fortsatt masse som er på tilbud. Fiskesuppe, tomatsuppe, potetmos osv. :) Jeg er enig med AB, begynn tidlig på dag for da har butikken fått inn varer og folk har ikke gått bananas ennå :P Meny har forsåvidt satt ned prisene sine betraktelig, men de ligger en god del over så kan lønne seg å svinge innom der. For andre steder der hyllene er nesten tømt så lå det fortsatt gått med varer igjen på Meny i går. :P:fnise: Ikke mange som betaler 7 kroner for grøten når den selges til 1 kroner på de andre butikkene... 

Endret av Steve Rogers
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

OboyKiwi til kr 7,- pr boks!!!

Det kjøpte vi i går, men hva koster det egentlig til vanlig?? Tror jeg har kjøpt det to ganger i mitt liv så tenkte ikke over det før jeg så innlegget ditt nå :P

Skrevet

Rømmegrøt 19,90 fjorland

Sitron saft(sånn gul flaske) 1,90

Anonymkode: 8a961...39c

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ei kassakø med en HANDLEVOGN full av lutefisk-bacon! Jeg gikk en ekstra runde bare for å få med meg hvordan det så ut da alt skulle slåes inn i kassa. 

Men det er sykt. Ingen trenger så mye bacon. 

Anonymkode: 0975f...9da

• Liker 6
Skrevet

Jeg så ei kassakø med en HANDLEVOGN full av lutefisk-bacon! Jeg gikk en ekstra runde bare for å få med meg hvordan det så ut da alt skulle slåes inn i kassa. 

Men det er sykt. Ingen trenger så mye bacon. 

Anonymkode: 0975f...9da

Synes ikke man skal være så raskt ut med å dømme.Vi vet ingenting om hva hun/han som står foran oss i køen på butikken skal bruke maten de handler inn til

• Liker 1
Skrevet

Det kjøpte vi i går, men hva koster det egentlig til vanlig?? Tror jeg har kjøpt det to ganger i mitt liv så tenkte ikke over det før jeg så innlegget ditt nå :P

Ca kr 30

Skrevet

Synes ikke man skal være så raskt ut med å dømme.Vi vet ingenting om hva hun/han som står foran oss i køen på butikken skal bruke maten de handler inn til

Enig

Muligheten er også til stede for at en storhandlende kunde skal stelle i stand Julemiddag for fattige mennesker

• Liker 2
Skrevet

Uansett så er det unødvendig å kjøpe en handlevogn full av bacon. Snakk om å være grådig. 

Anonymkode: c772b...047

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...