Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet
50 minutter siden, Ulzzang skrev:

Utsolgt for egg på Rema idag. Kjøpte heller på vanlig pris da det fortsatt er litt igjen av de. 

Fikk tak i Twist for 21 kr og stor Solo for 10

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20 pk kostet 21,- på rema her

Anonymkode: 3a540...cde

Av gilde sine? Merkelig at de ikke kjører samme pris... Jaja, de blir vel enda billigere etterhvert.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ..... skrev:

Av gilde sine? Merkelig at de ikke kjører samme pris... Jaja, de blir vel enda billigere etterhvert.

Jeg skrev feil. 10 pk til 21. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe om disse priskrigene. Ofte ender det opp med at de første heldige hamstrer enorme mengder som de uansett ikke spiser opp, også blir vi som kommer sist tomhende fordi folk er grådige.

Anonymkode: 947ef...880

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev feil. 10 pk til 21. 

Da må de ha gått opp igjen, jeg kjøpte tipakning for ti kroner i går på rema1000.

Anonymkode: d58f8...f2f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må de ha gått opp igjen, jeg kjøpte tipakning for ti kroner i går på rema1000.

10pk kostet 24,90 på rema her. Og 20pk 39, men det endrer seg jo hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk kjøpt to pakker freia påskeegg til 33kr idag. Har de gått ned et par kroner igjen? 

På kiwi forresten

Anonymkode: 7f8d2...b7f

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om disse priskrigene. Ofte ender det opp med at de første heldige hamstrer enorme mengder som de uansett ikke spiser opp, også blir vi som kommer sist tomhende fordi folk er grådige.

Da kan det lønne seg å være grådig vet du. Jeg har hamstret ganske mange kartonger med påskeegg. Fordi jeg elsker sjokolade og det så klart er fantastisk for lommeboka at de nå er på tilbud. Penger spart! Syns det blir feil å kalle en person grådig fordi han hamstrer når det er billig. Du vet ikke om de spiser det opp eller ikke. :P 

Skal på butikken senere i dag, spent på om der fortsatt er påskeegg. :) Fikk sjokk når jeg så at de kostet bare 19 kroner. Dette var på en Kiwi butikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er billigere enn vanlig men picnic skinken kostet 12,-

Betasuppe og tomatsuppe lå begge rett under 7,-.

Coop skal vist ha billige pølsebrød, men glemte å sjekke det ut.

Så billig hermetiske maiskolber på Obs. Husker ikke prisen, men lå rundt det samme som resten av "tilbuds"hermetikken

Angående hvor det er tilbud først, så ser det ut som at det kommer i hele landet samtidig, men at det blir "oppdaget" først i de største byene siden flest folk handler der. Prisetikettene er elektroniske så de oppdateres fortløpende hos alle butikkene. :) 

Anonymkode: 1bffd...89a

Alle nedprisninger kommer til Oslo og området rundt først jo. Det er området hvor vg er innom butikkene for å lage pristest. Derfor er det nok også mange av prisene som aldri kommer ut av oslo-området. 

Jobber selv i en av kjedene som er med i området rundt Oslo og prisene hos oss ble satt ned en dag før neste by ca et kvarter lenger ut:)

Anonymkode: 2a99d...6a4

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ravnklo skrev:

Da kan det lønne seg å være grådig vet du. Jeg har hamstret ganske mange kartonger med påskeegg. Fordi jeg elsker sjokolade og det så klart er fantastisk for lommeboka at de nå er på tilbudarrow-10x10.png. Penger spart! Syns det blir feilarrow-10x10.png å kalle en person grådig fordi han hamstrer når det er billig. Du vet ikke om de spiser det opp eller ikke. :P 

Skal på butikken senere i dag, spent på om der fortsatt er påskeegg. :) Fikk sjokk når jeg så at de kostet bare 19 kroner. Dette var på en Kiwi butikk. 

Jo, de mengdene jeg har sett folk kjøpe er grådig. Du er jævlig grådig når du dytter 10-15 kartonger påskeegg oppi handlekurven din slik at andre står igjen med ingenting fordi DU skule ha mest mulig.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da holder de på som i jula igjen. Opp og ned med prisene dag for dag for å lure kundene og tjene penger likevel. 

AnonymBruker
Skrevet

piknik skinke til 12 er ikke så billig. koster til vanlig 14 hos kiwi.

AnonymBruker
Skrevet

kjøpte maiskolber hos coop prix til 4 idag. vet ikke hva den koster til vanlig. 

Skrevet

Jo, de mengdene jeg har sett folk kjøpe er grådig. Du er jævlig grådig når du dytter 10-15 kartonger påskeegg oppi handlekurven din slik at andre står igjen med ingenting fordi DU skule ha mest mulig.

Er enig der.

Har sett flere butikker i området som har satt Max 1kg smågodt pr kunde, max 4pk påskeegg osv...

Folk blir jo helt vill..

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Chibi skrev:

Er enig der.

Har sett flere butikker i området som har satt Max 1kg smågodt pr kunde, max 4pk påskeegg osv...

Folk blir jo helt vill..

Var innom å kjøpte idag. Kjøpte smågodt til 20kr, noe som betyr rundt en kg smågodt og dermed er mye. Likevel ser jeg folk ha med seg flere fulle poser av slike man putter frukt oppi. Ble helt sjokkert når jeg så hvor ille det faktisk var. Der jeg var hadde de lapp om at de kun solgte i smågodtposer (som var tomt, så dermed måtte vi bruke poser man har frukt i). Appelsinene derimot, som var enda billigere, nei det var det overflod av fortsatt.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Cambria skrev:

Var innom å kjøpte idag. Kjøpte smågodt til 20kr, noe som betyr rundt en kg smågodt og dermed er mye. Likevel ser jeg folk ha med seg flere fulle poser av slike man putter frukt oppi. Ble helt sjokkert når jeg så hvor ille det faktisk var. Der jeg var hadde de lapp om at de kun solgte i smågodtposer (som var tomt, så dermed måtte vi bruke poser man har frukt i). Appelsinene derimot, som var enda billigere, nei det var det overflod av fortsatt.

Har faktisk kjøpt ett par kg med appelsin jeg :fnise: 
(Men så kjøper jeg appelsin hver uke...)

Var på en butikk etter jobb og en ansatt hadde satt fra seg en handlevogn med smågodt bokser og en kunde rappet med seg 4bokser! -Altså han fikk jo kjøpe dette, men likevel..
Jaja, han fikk iallefall fersk(uåpnet) smågodt :fnise: 

Skrevet

Kommer det noe nytt i morgen? Er det ny tilbud hverdag?

AnonymBruker
Skrevet

18 egg til 12,90 hos Prix.

jif universal 6 kr Rema

pizza ark 4,5 Rema

påskeegg 16,9 Prix

Anonymkode: 585f8...959

Skrevet

18 pk egg, Rema 1000 Trondheim, 7kr!

Skrevet

Kikerter på Rema til 1, 20 kr per boks. Selvsagt tomt :erter:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, LittDiva skrev:

Kikerter på Rema til 1, 20 kr per boks. Selvsagt tomt :erter:

De hadde her men 2 pr kund:Pe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...