AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #381 Skrevet 12. desember 2015 Kan man stole på prisene når det er elektriske duppedingser som viser prisene da?Anonymkode: d58f8...f2fKanskje vi skal skaffe oss sånn scanner og ha i veska. Det hadde vært kjekt. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #382 Skrevet 12. desember 2015 Jeg skjønner ikke hvor disse billige matvarene er!? Jeg vil også ha!Det eneste jeg har sett her er julebrus til 5 kr (med panten). Men alle de andre juleproduktene har samme pris som ellers. Og da har jeg sett på rema, kiwi og coopxtra. Anonymkode: 6c843...10b
Pringle Skrevet 12. desember 2015 #383 Skrevet 12. desember 2015 Var på KIWI i kveld og fikk med disse godbitene:Mandler 250g 12,70Hasselnøttkjerner 250g 27,40Grøtris Ming 800g 10,20Jordbærsyltetøy 400g Nora 12,40Uncle Ben Sweet&Sour saus 450g 4 stk à 6,40Pastasaus Classico Dolmio 500g 4 stk à 4,50Spaghetti Sopps 550g 4 stk à 3,40Pluss en lyspære, aner ikke om 14,80 er normal eller ekstrem pris.Ganske mye for 135 kroner
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #384 Skrevet 12. desember 2015 Leste om billig kålrabistappe. Noen som vet hvor de har det, og prisen? Anonymkode: 8a1f2...323
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #385 Skrevet 12. desember 2015 Kan man stole på prisene når det er elektriske duppedingser som viser prisene da?Anonymkode: d58f8...f2fja, fordi de ansatte må scanne den elektroniske duppedingser med en scanner for å endre prisen som står under varen.... så selv om produktet er på tilbud, vises ikke det før butikken selv har scannet "prislappen". Anonymkode: deee0...fd4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #386 Skrevet 12. desember 2015 Så søt innlegg! Anonymkode: 3a540...cdetakk 👼🎀 Anonymkode: deee0...fd4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #387 Skrevet 12. desember 2015 ja, fordi de ansatte må scanne den elektroniske duppedingser med en scanner for å endre prisen som står under varen.... så selv om produktet er på tilbud, vises ikke det før butikken selv har scannet "prislappen". Anonymkode: deee0...fd4du tar feil. Så lenge varen er linket opp mot brikken blir den automatisk oppdatert. Så om brikken viser rett varenavn, er prisen rett. Anonymkode: 7f320...a3e 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #388 Skrevet 13. desember 2015 du tar feil. Så lenge varen er linket opp mot brikken blir den automatisk oppdatert. Så om brikken viser rett varenavn, er prisen rett. Anonymkode: 7f320...a3eEn måte å finne riktig pris på er å sjekke de lange rekkene med tall som er over/under strekkoden på varen og sammenligne med hyllepris. Trenger ikke å sjekke alle tall men bare siste tallene. Da skal hylleprisen stemme.Men nå tenker jeg på elektroniske hyllepriser. Ikke plakater og diverse som er skrevet ut på papir. Anonymkode: 3a540...cde 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #389 Skrevet 13. desember 2015 De elektroniske hylleprisene har også disse strekkodene og tallrekkene over. Sjekk om de stemmer. Anonymkode: 3a540...cde
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #390 Skrevet 13. desember 2015 Ansatte kan ikke sette ned prisen på ting selv, de kan bytte produkter på strekkodene så prisen stemmer med varen. Prisene bestemmes av... Hovedkontoret ellernoesånt og går helt automatisk. Den røde maskinen vi bruker er altså bare for å bytte produkter på ettikettene, ikke selve prisen som vi gjør nada med! Hvis du ser en som står og blinker så betyr det at den holder på å bytte pris :) Anonymkode: 53415...bd4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #391 Skrevet 13. desember 2015 Ansatte kan ikke sette ned prisen på ting selv, de kan bytte produkter på strekkodene så prisen stemmer med varen. Prisene bestemmes av... Hovedkontoret ellernoesånt og går helt automatisk. Den røde maskinen vi bruker er altså bare for å bytte produkter på ettikettene, ikke selve prisen som vi gjør nada med! Hvis du ser en som står og blinker så betyr det at den holder på å bytte pris Anonymkode: 53415...bd4Jeg tror de fleste forstår at det ikke er de ansatte på sin lokale Kiwi som går rundt og bestemmer prisene Anonymkode: d58f8...f2f 1
Gjest marizz Skrevet 13. desember 2015 #392 Skrevet 13. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor enkelte blander seg sånn inn i hva folk velger å hamstre:S man kjøper gjerne mer enn vanlig, men det meste blir brukt opp til slutr. Ikke for å spre negativitet, men synes det er litt unødvendig å si snakkes på sats osv. Det er jo jul folkens!!!! På den ene remaen her solgte de stor grans julebrus til 2,80 + pant
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #393 Skrevet 13. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor enkelte blander seg sånn inn i hva folk velger å hamstre:S man kjøper gjerne mer enn vanlig, men det meste blir brukt opp til slutr. Ikke for å spre negativitet, men synes det er litt unødvendig å si snakkes på sats osv. Det er jo jul folkens!!!! På den ene remaen her solgte de stor grans julebrus til 2,80 + pantfordi det da ikke blir nok til alle. Ingen har forberedt seg på denne priskrigen, derfor går lagerene og leverandørene tomme for varer før jul. Derfor vil det ende opp med at noen kunder ikke får surkål til jul, fordi de ikke har hamstret. Derfor har butikkene nå begynnt og sette maks antall varer pr kunde, for at alle skal få. Anonymkode: 7f320...a3e 5
Leo Skrevet 13. desember 2015 #394 Skrevet 13. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor enkelte blander seg sånn inn i hva folk velger å hamstre:S man kjøper gjerne mer enn vanlig, men det meste blir brukt opp til slutr. Ikke for å spre negativitet, men synes det er litt unødvendig å si snakkes på sats osv. Det er jo jul folkens!!!! På den ene remaen her solgte de stor grans julebrus til 2,80 + pantProblemet er jo nettopp at det ikke blir brukt opp. Mange hamstrer bare for å hamstre og ender opp med å kaste varene når de går ut på dato. Et annet problem er selvfølgelig at en del varer blir utsolgt. Selv skulle jeg gjerne ha kjøpt mandler i løs vekt, men ingen av de fem matbutikkene jeg var innom i går hadde det. De eneste mandlene jeg fant var to enslige 250 grams poser i en av butikkene. Tror ingen av butikkene hadde igjen noen av de aktuelle varene heller, så da faller jo litt av poenget med priskrig bort. Da blir det bare tall på en hyllekant som kun er av akademisk interesse og knapt nok det. 11
Gjest marizz Skrevet 13. desember 2015 #395 Skrevet 13. desember 2015 Forstår poenget deres, men så lenge folk er innenfor begrensningen får det være bra nok tenker jeg. De fleste vet jo nå om priskrigen, og kan selv komme seg på butikken å kjøpe om de er redd de ikke får surkål til julematen sin. Men skjønner selfølgelig hva dere tenker
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #396 Skrevet 13. desember 2015 Prix hadde idag satt opp prisen på ostepoppen med et par kr. Ferdig risgrøt kostet ca 14 kr og var utsolgt. Denne koster 2 kr hos Kiwi men var utsolgt der også.Kyllinggryta har kostet ca 14 hos prix hele tiden. 2,90 hos Kiwi og Rema. Marsipanen har kostet 2,50 hos prix. kr 1 hos kiwi og rema. Dolmiio 6 kr hos prix, kr 4,50 hos de andre.Så jeg skjønner ikke hva Prix skryter av. De har jo egentlig ikke vært med i krigen. Anonymkode: 3a540...cde 1
chouette Skrevet 14. desember 2015 #397 Skrevet 14. desember 2015 Rosenkål og erter har jeg sett til 1 krone på Rema. Rødkålen har gått opp til 3 kr mens surkålen er fortsatt priset til 1 kr. 1
Pringle Skrevet 14. desember 2015 #398 Skrevet 14. desember 2015 Rosenkål og erter har jeg sett til 1 krone på Rema. Rødkålen har gått opp til 3 kr mens surkålen er fortsatt priset til 1 kr.Frosne erter? Eller i boks?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #400 Skrevet 14. desember 2015 Jeg så lutefiskbacon på Coop extra til 1,50 pr pakke. Ellers har jeg ikke sett noe billig. Leste at gløggen skulle være skikkelig billig på kiwi en dag, men da jeg kom dit kosta det rundt 50 kr for en flaske.... Anonymkode: 34a4c...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå