Equestrian Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Hei, så på pille brettet mitt nå at jeg ikke hadde tatt siden søndag.. Tok den vel seint på søndag om jeg ikke husker feil, sånn 22-23 tiden.. Men tok den pilla nå.. Er vel minst 36 timer i mellom som er max grensa? Når kan jeg ca ta den som er for i dag da? Om noen timer!?er cerazette forresten!! Trenger virkelig hjelp!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Les pakningsvedlegget. Du er ikke trygg, og hvis du har hatt sex, må du kjøpe en angrepille NÅ. Anonymkode: f959b...885
Equestrian Skrevet 24. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2015 Les pakningsvedlegget. Du er ikke trygg, og hvis du har hatt sex, må du kjøpe en angrepille NÅ.Anonymkode: f959b...885du vet ikke hvor mye den koster!? :o
Equestrian Skrevet 24. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2015 Kjæresten min kjøpte nå en EllaOne til 300kr, skal jeg bare fortsette på pillene som normalt og vente en uke med samleie?
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 "For høydose-gestagenet (Cerazette) er slingringsmonnet 12 timer. Det vil si: Hvis det har gått mer enn 36 timer siden siste tablett ble tatt, er du ikke lenger beskyttet mot graviditet. Annen prevensjon må brukes de neste 7 dagene. Du må fortsette å ta minipillen som før."Kan hende du får en liten blødning siden du har hoppet over noen dager, men det er prisen å betale for å slurve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå