AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Jeg holder på med en fyr, og har et problem. Jeg blir ikke kåt når vi har sex. Jeg begynner å like han skikkelig godt, og det kribler bare av å se på han. Jeg kan bli kåt hvis han f.eks. har hånda si på låret mitt osv., men så fort klærne går av og berøringen er mer direkte så blir jeg verken kåt eller våt. Det gjør det vanskelig å ha samleie (han sliter med å få den inn), og jeg føler meg skikkelig dum. Kan det være en bivirkning av Loette? Eller er det bare jeg som stresser og ikke klarer å slappe av? Anonymkode: aaf49...657
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 det kan være bivirkning av p-piller. jeg mistet totalt lysten på sex når jeg gikk på mercilon, men når jeg byttet til microgynon bedret det seg over natta omtrent Anonymkode: 23eb2...cf2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Har hatt samme erfaring med p-piller, mistet all lyst .. kom tilbake når jeg slutta på pilla Kan også være at du er stresset, men da ville du nok merket det på andre måter også? Anonymkode: 93f0e...019
Sommergal Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Som de andre her sier, det kan godt være på grunn av p-piller. Jeg hadde samme problem i begynnelsen, men nå er det overhode ikke slik, tvert imot faktisk. Det er kun èn ting som kan gjøre noe med det, og det er deg selv.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Siden du blir kåt før klærne faller av, så er det ikke p-pillene, for da hadde du isåfall ikke blitt kåt i det hele tatt.Det er nok hodet ditt som stresser sånn at hjernen surrer med tankene fremfor å sende signaler til underlivet på en måte, fordi du er nervøs, usikker, eller lignende. Anonymkode: c35a9...557
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå