Polly Ester Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Hørte på nyhetene i dag tidlig at det er bekreftet at Carew er faren til barnet som damen hevdet... Var aldri i tvil om at damen snakket sant, og nå får altså Carew en "smekk", gitt... Syns egentlig synd på den stakkars ungen, bare, jeg... Men, kommer Carew til å bli noe mer populær, tro??? Uansett på tide at mannen kommer ned på jorda igjen...
Sita Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Er helt enig med deg,Valnøtt, virkelig på tide at mannen kommer ned på jorda igjen......
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Ja stakkars ungen som ikke fram til nå i alle fall har hatt en far. Også synes jeg det er utrolig stygt gjort av ham å dra denne moren igjennom blodprøver for å bevise dette. Så nedverdigende da gitt. Ja nå får vi se hvordan han takler dette da. Skal han beholde populariteten så får han ta skjea ii en annen hånd og stille opp for ungen og like viktig den økonomiske biten.
Gjest Zim-zum Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Lange-John får kanskje god tid til å være sammen med barnet sitt framover, for det spøker litt for framtiden hans i fotballaget hans. De er visst ikke helt fornøyd med ham.
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #5 Skrevet 2. oktober 2004 Det er så dumt å motsette seg dna-prøver. Ser fryktelig dumt ut nå da det tydeligvis er bekreftet at han er faren. Får håpe han er mann nok til ikke å bare gi barnet penger, men også en farsfigur.
nat26 Skrevet 2. oktober 2004 #6 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor han måtte lage alt det styret.Han visste jo at han hadde hatt sex med dama og at hun kunne bli gravid.Hvorfor gikk han bare ikke med på å ta en DNA-test med en gang før hele historien havnet i media
*nora* Skrevet 2. oktober 2004 #7 Skrevet 2. oktober 2004 Må være en lettelse for moren å endelig få det fastsatt! Håper de klarer å samarbeide fint om barnet nå da, slik at han ikke blir en taper oppi hele systemet!
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #8 Skrevet 2. oktober 2004 Fatter ikke hva han prøvde å oppnå med dette sirkuset.. :o Folk finner på tåpelig ting av og til, men han har jo rådgivere osv.. (en jeg kjenner som skal bli far flyttet til vestlandet.. som om det "fikser" noe.. )
Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2004 #9 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor han nektet hele tiden. ble i alle fall dumt når det ble påvist at han er faren til barnet.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #11 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg og synes det har vært en utrolig barnslig og umoden oppførsel fra hans side, han må jo kunne skjønne at han ikke kunne slippe unna dette, eller var han i en slik sjokktilstand, at han ikke visste hva han skulle gjøre? Men det er rart at p- sprøyten ikke fungerte for hennes del da..... Kanskje carew trodde at slike prev. midler er 100% sikre? MEN slik er det gutter: at avholdenhet er det sikreste prevensjonsmiddelet! husk det godt! man kan aldri være helt sikre! Lurer på hva carew tenker nå, en ting er i hvertfall sikkert, han har ikke opptrådt noe særlig smart i denne saken.........
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #12 Skrevet 2. oktober 2004 Fotball er noe som diskuteres ofte her på KG eller? La nå dette bli hans og hennes problem da, slarvekjerringer!
Gjest Chanda Skrevet 2. oktober 2004 #13 Skrevet 2. oktober 2004 Gjest skrev: Også synes jeg det er utrolig stygt gjort av ham å dra denne moren igjennom blodprøver for å bevise dette. Så nedverdigende da gitt. Hvis du hadde visst hvor mange kvinner som lyver om farskapet så hadde du ikke sagt den setningen der. Jeg forstår veldig godt at en mann vil være helt sikker før han påtar seg det ansvaret det tross alt er å være far. Kvinner kan velge og vrake når og om de vil ha barn - de kan plukke ut akkurat den pappa-kandidaten de ønsker. Vil de ta abort - ja, da tar de abort .... Dere sier så "fint" at hvis mannen ikke vil ha barn så får han holde seg borte fra sex med en kvinne. Hva da med alle kvinnene som gå hen og har sex med en mann selvom hun overhodet ikke er interessert i å bli mor ? Hun har et valg - det har ikke mannen ...
Anglofil Skrevet 2. oktober 2004 #14 Skrevet 2. oktober 2004 Lange-John får kanskje god tid til å være sammen med barnet sitt framover' date=' for det spøker litt for framtiden hans i fotballaget hans. De er visst ikke helt fornøyd med ham. [/quote'] Og tyrkiske fotballag er jo kjent for å ikke være så nøye med lønningene... Så lenge laget gjør det bra, får spillerene penger, men hvis ikke... Uansett, jeg synes mest synd på ungen og det er bra at Carew endelig må stå til ansvar for sine handlinger.. Mvh Yvonne
Gjest agurk Skrevet 2. oktober 2004 #16 Skrevet 2. oktober 2004 Det er så dumt å motsette seg dna-prøver. Ser fryktelig dumt ut nå da det tydeligvis er bekreftet at han er faren. . Ok. Så dersom du da er i tvil om det er ditt barn så skal man bare drite i det fordi man spiller fotball? Vet du, jeg tror nok du og ville vært sikker! Er vel ikke hans feil at hun gikk til avisene med saken.
Polly Ester Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror faktisk at det er hans feil at hun gikk til avisene med det. Jeg er ganske sikker på at hun hadde prøvd å få til en dialog med han først, men da han - sikkert på sin arrogante måte - "takket nei" til å være far for et barn han måtte ha skjønt at han faktisk kunne være far til, da syns jeg ikke noe synd på han i at det kom i avisene. Fordi han er så arrogant skjedde dette. Han kunne rolig sagt til damen at han ikke trodde han var far, men da hun sa at hun ville ha det fastsatt via dna, så burde han latt være å nekte... det var der han dreit seg ut... det måtte jo ha vært mye enklere for han helt fra starten av å bare si ja og vært ferdig med maset...
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #18 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror faktisk at det er hans feil at hun gikk til avisene med det. Jeg er ganske sikker på at hun hadde prøvd å få til en dialog med han først, men da han - sikkert på sin arrogante måte - "takket nei" til å være far for et barn han måtte ha skjønt at han faktisk kunne være far til, da syns jeg ikke noe synd på han i at det kom i avisene. Fordi han er så arrogant skjedde dette. Han kunne rolig sagt til damen at han ikke trodde han var far, men da hun sa at hun ville ha det fastsatt via dna, så burde han latt være å nekte... det var der han dreit seg ut... det måtte jo ha vært mye enklere for han helt fra starten av å bare si ja og vært ferdig med maset... "Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner." Godt at det ikke er Mette-Marit dette dreier seg om for å si det sånn.. Uansett det var en "venn" av henne som sladret om dette til se & hør, så moren til barnet gikk ikke til pressen.Hva har det uansett med saken å gjøre?
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #19 Skrevet 2. oktober 2004 Ok. Så dersom du da er i tvil om det er ditt barn så skal man bare drite i det fordi man spiller fotball? Vet du, jeg tror nok du og ville vært sikker! Er vel ikke hans feil at hun gikk til avisene med saken. Tror du må ha missforstått innlegget mitt. Jeg mente ikke han skulle slippe unna noe fordi han er fotballspiller. Jeg mente at det er utrolig dumt å lage slikt sirkus av en dnatest, når han vet han har hatt sex med dama og det er en sjanse for at det kan være hans. Da skulle det vel være greit å ta denne testen og få svar på om det er hans eller ikke, og ta saken derfra, i stedet for å nekte slik at saken går helt til rettsvesenet.
Hillary Skrevet 2. oktober 2004 #20 Skrevet 2. oktober 2004 Gjest skrev: Hvis du hadde visst hvor mange kvinner som lyver om farskapet så hadde du ikke sagt den setningen der. Jeg forstår veldig godt at en mann vil være helt sikker før han påtar seg det ansvaret det tross alt er å være far. Kvinner kan velge og vrake når og om de vil ha barn - de kan plukke ut akkurat den pappa-kandidaten de ønsker. Har du noe statistikk på at mange kvinner lyver om farskapet? Hvis i dette tilfellet John Carew ikke var faren, så måtte hun jo ha ligget med minst en annen person i samme uke. Vi har tross alt bare eggløsning en gang i måneden. Paranoide menn tror sikkert alle kvinner ligger rundt hele tiden, og ser på graviditete som et bevis på utroskap og "løshet". Slike bør man holde seg langt unna. Carew har vært en barnslig tosk.
Anbefalte innlegg