AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #21 Skrevet 24. november 2015 Har hørt at happn koster penger for menn, men er gratis for kvinner? Anonymkode: 661bf...bbf
Gjest Aucaman Skrevet 24. november 2015 #22 Skrevet 24. november 2015 (endret) Happn er vel det som er størst her. Og så er det en til som jeg ikke husker i farta som ble laget av noen nordmenn. Wimeet eller noe i den dur?Happn er ganske grei. Eller creepy, litt avhengig av hvordan du tolker det. Du har på GPSen, tusler litt rundt, og så får du opp de av det andre kjønn som har vært de samme stedene som du har vært innen en viss tid. Ganske likt Tinder sånn ellers. Du velger om du vil like de eller fjerne de. Forskjellen er at du finner de som er i ditt område. Det ugunstige er at med tiden så dukker de samme folkene opp på toppen. De som er på toppen er de du har passert flest ganger. Så du må bla deg ganske langt ned innimellom for å finne noen du ikke har trykket like på.Edit: Happn er gratis, men har samme "superlike"-funksjon som Tinder som koster penger. Endret 24. november 2015 av Aucaman
Alja Skrevet 24. november 2015 #23 Skrevet 24. november 2015 Visste ikke at sexboter fantes en gang! Skrev dog litt med en koselig fyr som var helt sjokkert over at jeg faktisk skrev til han. Er det virkelig så bad app for menn? Hva feiler kvinnfolk? Av prinsipielle årsaker skrev jeg alltid først med matchene, og de var like sjokkerte alle mann. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #24 Skrevet 24. november 2015 Hva feiler kvinnfolk? Det er ikke kvinner, men sexbots. Menn som lager falske profiler for å lokke menn til å registrere seg på svindelsider på nettet. Anonymkode: 661bf...bbf 2
Alja Skrevet 24. november 2015 #25 Skrevet 24. november 2015 Det er ikke kvinner, men sexbots. Menn som lager falske profiler for å lokke menn til å registrere seg på svindelsider på nettet. Anonymkode: 661bf...bbfmen det er vel fordi de matcher med for få kvinnfolk, er det ikke det?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #26 Skrevet 24. november 2015 men det er vel fordi de matcher med for få kvinnfolk, er det ikke det? De fleste menn får veldig få matches, kanskje noen per måned. Og før noen sier "Det er bare fordi dere går etter de 10% fineste" så nei, de fleste menn sveiper ja på vel 90% av jenter og blir sveipet tilbake på av kanskje 1-2%. Det er en grunn til at mange menn har begynt å ukritisk sveipe ja på absolutt alle for så å sortere når de matcher med noen. Sjangsen for å matche med noen er så hinsides lav at det ikke er noe poeng å bruke tid på å sveipe seriøst før man har matchet da det bare er bortkastet tid (selv for de som bruker tinder som tidsfordriv).Mens dere kvinner får match med nesten alle dere sveiper til høyre på, så dere skjønner ikke denne problemstillingen. Anonymkode: 06ee5...7d5
Nettinettet Skrevet 24. november 2015 #27 Skrevet 24. november 2015 Gir opp Tinder, alle jeg har matchet med den siste uken har vært sexbots. "Hei, jeg vil ha sex med fremmede. Møt meg på dette nettstedet..."Har det alltid vært slik, eller er det et nytt problem på Tinder?Anonymkode: 661bf...bbfJeg satt noen dager i Oslo for noen måneder siden, og klikket ja på ALLE bare for å sjekke og jeg ble aldri kontaktet av noe sex greier. Mulig det er nytt fenomen. Sant nok, det er flere "pene" kvinner enn menn der ute pga sminke. Selv X-er jeg alle med masse sminke. Litt fordi jeg kan bli lurt, men vel så mye fordi jeg ikke synes det er noe fint. Anonymkode: 661bf...bbfGreit hvis du ikke liker damer med sminke, men å ikke matche med dem fordi du TROR de er fake eller du kan bli lurt er jo bare dumt. Klikk liker på de du liker og bruk heller hue underveis! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå