Gå til innhold

Fake profil igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir opp Tinder, alle jeg har matchet med den siste uken har vært sexbots. 

"Hei, jeg vil ha sex med fremmede. Møt meg på dette nettstedet..."

Har det alltid vært slik, eller er det et nytt problem på Tinder?

Anonymkode: 661bf...bbf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at mange menn sliter med det, at de kun matcher med sexboots. Vet ikke helt hva Tinder gjør for å løse opp i dette, for de kommer jo til å miste de mannlige brukerne sine hvis det er slik at det bare blir mer og mer av det. Nå skal det sies at mange av oss damer bare matcher med real life sexboots da, altså menn som bare vil knulle.

Anonymkode: e496f...e9a

• Liker 7
Skrevet

Jeg matcher stort sett kun med sexbots. De sa jo at de innførte begrensingen på likes for å luke ut sexbots og at ingen kom til å nå denne daglige grensen. Nå når jeg både grensen hver 12. time og alt jeg matcher med er sexbots likevel.

Anonymkode: 9bd87...ed0

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet at mange menn sliter med det, at de kun matcher med sexboots. Vet ikke helt hva Tinder gjør for å løse opp i dette, for de kommer jo til å miste de mannlige brukerne sine hvis det er slik at det bare blir mer og mer av det. Nå skal det sies at mange av oss damer bare matcher med real life sexboots da, altså menn som bare vil knulle.

Ja, vet ikke hva som er verst. Spørs vel på intensjonene. 

Skrevet

Betydelig forbedring i det minste. Sexbottene vi menn matcher med vil ikke det engang. De vil bare at du skal registrere deg på en side og bli scammet.

• Liker 5
Skrevet

Og i skrivende stund fikk meg varsel om en ny match, vet ikke om jeg skal gidde å skrive engang. 

Skrevet

Betydelig forbedring i det minste. Sexbottene vi menn matcher med vil ikke det engang. De vil bare at du skal registrere deg på en side og bli scammet.

Helt utrolig at det er penger å "tjene" på det der. Mange dumme menn der ute. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk akkurat match med en av disse nå. Hele appen er ubrukelig for oss menn.

Anonymkode: f97f0...e14

• Liker 3
Skrevet

Feil. Du må bare være i de øvre 10prosentene av utseendeskalaen for menn. Da formelig svømmer du i damer. Så begynner damene å sutre når de ikke gidder å være med en dame, når de har haugevis på ventelisten.

• Liker 4
Skrevet

Det står det samme i hver melding? "Hei [Navn]. Jeg vil møte fremmede og ha sex... blabla..."

Skrevet

Sexbotene er ikke bare bimboer med utfordrende bilder heller. Mange av dem ser ut som vanlige norske jenter med troverdige profiltekster. Det er garantert bilder og tekst som er stjålet fra andre. 

• Liker 2
Skrevet

Det står det samme i hver melding? "Hei [Navn]. Jeg vil møte fremmede og ha sex... blabla..."

Korrekt. De botene har begynt å bli mer "intelligente " også nå. De har en seriøs tekst i profilen, men går ofte igjen med utenlandske navn.

Skrevet

Feil. Du må bare være i de øvre 10prosentene av utseendeskalaen for menn. Da formelig svømmer du i damer. Så begynner damene å sutre når de ikke gidder å være med en dame, når de har haugevis på ventelisten.

her har vi noen som er noen hakk utenfor de nevnte 10 prosentene i hvertfall.

Anonymkode: 6e287...b7f

• Liker 1
Skrevet

Korrekt. De botene har begynt å bli mer "intelligente " også nå. De har en seriøs tekst i profilen, men går ofte igjen med utenlandske navn.

Ja, jeg X-er alle med utenlandsk navn. 

Skrevet

Jeg tror menn er mer selektive hva utseende angår enn kvinner, men på Tinder er det jo bare utseende som gjelder, så da blir nok kvinnene mer kresne. 

• Liker 2
Skrevet

her har vi noen som er noen hakk utenfor de nevnte 10 prosentene i hvertfall.

Anonymkode: 6e287...b7f

For min del er det veldig vanskelig å skille en 5/10 mot en 10/10 fordi personen som er 5/10 har sminket seg til å bli 8+.

Dette tror jeg er en av grunnene til at dere damer for generelt fler matcher.

• Liker 1
Skrevet

For min del er det veldig vanskelig å skille en 5/10 mot en 10/10 fordi personen som er 5/10 har sminket seg til å bli 8+.

Dette tror jeg er en av grunnene til at dere damer for generelt fler matcher.

Sant nok, det er flere "pene" kvinner enn menn der ute pga sminke. Selv X-er jeg alle med masse sminke. Litt fordi jeg kan bli lurt, men vel så mye fordi jeg ikke synes det er noe fint. 

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Jeg matcher ikke med sexbot-ene engang. På tide å ta hintet, I guess!

Men nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med Tinder da. Iallefall her jeg bor. Happn begynner å bli stort iallefall. Er vel bare et spørsmål om tid før Tinder blir "så 2015".

Skrevet

nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med Tinder

Interessant. Hva heter de?

Skrevet

Hmm. Jeg matcher ikke med sexbot-ene engang. På tide å ta hintet, I guess!

Men nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med Tinder da. Iallefall her jeg bor. Happn begynner å bli stort iallefall. Er vel bare et spørsmål om tid før Tinder blir "så 2015".

Happn, er det ikke den hvor du kan se folk du har passert i løpet av dagen? Hvordan funker det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...