AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #1 Skrevet 23. november 2015 Gir opp Tinder, alle jeg har matchet med den siste uken har vært sexbots. "Hei, jeg vil ha sex med fremmede. Møt meg på dette nettstedet..."Har det alltid vært slik, eller er det et nytt problem på Tinder? Anonymkode: 661bf...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #2 Skrevet 23. november 2015 Jeg vet at mange menn sliter med det, at de kun matcher med sexboots. Vet ikke helt hva Tinder gjør for å løse opp i dette, for de kommer jo til å miste de mannlige brukerne sine hvis det er slik at det bare blir mer og mer av det. Nå skal det sies at mange av oss damer bare matcher med real life sexboots da, altså menn som bare vil knulle. Anonymkode: e496f...e9a 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Jeg matcher stort sett kun med sexbots. De sa jo at de innførte begrensingen på likes for å luke ut sexbots og at ingen kom til å nå denne daglige grensen. Nå når jeg både grensen hver 12. time og alt jeg matcher med er sexbots likevel. Anonymkode: 9bd87...ed0 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Jeg vet at mange menn sliter med det, at de kun matcher med sexboots. Vet ikke helt hva Tinder gjør for å løse opp i dette, for de kommer jo til å miste de mannlige brukerne sine hvis det er slik at det bare blir mer og mer av det. Nå skal det sies at mange av oss damer bare matcher med real life sexboots da, altså menn som bare vil knulle.Anonymkode: e496f...e9aJa, vet ikke hva som er verst. Spørs vel på intensjonene. Anonymkode: 661bf...bbf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Jeg vet at mange menn sliter med det, at de kun matcher med sexboots. Vet ikke helt hva Tinder gjør for å løse opp i dette, for de kommer jo til å miste de mannlige brukerne sine hvis det er slik at det bare blir mer og mer av det. Nå skal det sies at mange av oss damer bare matcher med real life sexboots da, altså menn som bare vil knulle.Anonymkode: e496f...e9aBetydelig forbedring i det minste. Sexbottene vi menn matcher med vil ikke det engang. De vil bare at du skal registrere deg på en side og bli scammet. Anonymkode: 9bd87...ed0 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Og i skrivende stund fikk meg varsel om en ny match, vet ikke om jeg skal gidde å skrive engang. Anonymkode: 661bf...bbf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Betydelig forbedring i det minste. Sexbottene vi menn matcher med vil ikke det engang. De vil bare at du skal registrere deg på en side og bli scammet.Anonymkode: 9bd87...ed0Helt utrolig at det er penger å "tjene" på det der. Mange dumme menn der ute. Anonymkode: 661bf...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Fikk akkurat match med en av disse nå. Hele appen er ubrukelig for oss menn. Anonymkode: f97f0...e14 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Fikk akkurat match med en av disse nå. Hele appen er ubrukelig for oss menn.Anonymkode: f97f0...e14Feil. Du må bare være i de øvre 10prosentene av utseendeskalaen for menn. Da formelig svømmer du i damer. Så begynner damene å sutre når de ikke gidder å være med en dame, når de har haugevis på ventelisten. Anonymkode: 9bd87...ed0 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Fikk akkurat match med en av disse nå. Hele appen er ubrukelig for oss menn.Anonymkode: f97f0...e14Det står det samme i hver melding? "Hei [Navn]. Jeg vil møte fremmede og ha sex... blabla..." Anonymkode: 661bf...bbf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #11 Skrevet 23. november 2015 Sexbotene er ikke bare bimboer med utfordrende bilder heller. Mange av dem ser ut som vanlige norske jenter med troverdige profiltekster. Det er garantert bilder og tekst som er stjålet fra andre. Anonymkode: 661bf...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #12 Skrevet 23. november 2015 Det står det samme i hver melding? "Hei [Navn]. Jeg vil møte fremmede og ha sex... blabla..."Anonymkode: 661bf...bbfKorrekt. De botene har begynt å bli mer "intelligente " også nå. De har en seriøs tekst i profilen, men går ofte igjen med utenlandske navn. Anonymkode: f97f0...e14
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #13 Skrevet 23. november 2015 Feil. Du må bare være i de øvre 10prosentene av utseendeskalaen for menn. Da formelig svømmer du i damer. Så begynner damene å sutre når de ikke gidder å være med en dame, når de har haugevis på ventelisten.Anonymkode: 9bd87...ed0her har vi noen som er noen hakk utenfor de nevnte 10 prosentene i hvertfall. Anonymkode: 6e287...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #14 Skrevet 23. november 2015 Korrekt. De botene har begynt å bli mer "intelligente " også nå. De har en seriøs tekst i profilen, men går ofte igjen med utenlandske navn. Anonymkode: f97f0...e14Ja, jeg X-er alle med utenlandsk navn. Anonymkode: 661bf...bbf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #15 Skrevet 23. november 2015 Feil. Du må bare være i de øvre 10prosentene av utseendeskalaen for menn. Da formelig svømmer du i damer. Så begynner damene å sutre når de ikke gidder å være med en dame, når de har haugevis på ventelisten.Anonymkode: 9bd87...ed0Jeg tror menn er mer selektive hva utseende angår enn kvinner, men på Tinder er det jo bare utseende som gjelder, så da blir nok kvinnene mer kresne. Anonymkode: 661bf...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #16 Skrevet 23. november 2015 her har vi noen som er noen hakk utenfor de nevnte 10 prosentene i hvertfall.Anonymkode: 6e287...b7fFor min del er det veldig vanskelig å skille en 5/10 mot en 10/10 fordi personen som er 5/10 har sminket seg til å bli 8+.Dette tror jeg er en av grunnene til at dere damer for generelt fler matcher. Anonymkode: f97f0...e14 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #17 Skrevet 23. november 2015 For min del er det veldig vanskelig å skille en 5/10 mot en 10/10 fordi personen som er 5/10 har sminket seg til å bli 8+.Dette tror jeg er en av grunnene til at dere damer for generelt fler matcher. Anonymkode: f97f0...e14Sant nok, det er flere "pene" kvinner enn menn der ute pga sminke. Selv X-er jeg alle med masse sminke. Litt fordi jeg kan bli lurt, men vel så mye fordi jeg ikke synes det er noe fint. Anonymkode: 661bf...bbf 1
Gjest Aucaman Skrevet 23. november 2015 #18 Skrevet 23. november 2015 Hmm. Jeg matcher ikke med sexbot-ene engang. På tide å ta hintet, I guess!Men nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med Tinder da. Iallefall her jeg bor. Happn begynner å bli stort iallefall. Er vel bare et spørsmål om tid før Tinder blir "så 2015".
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #19 Skrevet 24. november 2015 nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med TinderInteressant. Hva heter de? Anonymkode: 661bf...bbf
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #20 Skrevet 24. november 2015 Hmm. Jeg matcher ikke med sexbot-ene engang. På tide å ta hintet, I guess!Men nå har det kommet mange nye apper som konkurrerer med Tinder da. Iallefall her jeg bor. Happn begynner å bli stort iallefall. Er vel bare et spørsmål om tid før Tinder blir "så 2015".Happn, er det ikke den hvor du kan se folk du har passert i løpet av dagen? Hvordan funker det? Anonymkode: 661bf...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå