Gå til innhold

Dere lærere...


Sof1e

Anbefalte innlegg

(Tok sjansen på å legge dette innlegget her, da jeg ikke fant et eget underforum for arbeidsliv)

Dere andre lærere her inne... Hvor mange elever underviser dere samlet sett gjennom en uke? Hvor mange individuelle karakterer må dere sette mot slutten av hvert semester?

Lurer fordi jeg føler meg noe overbelastet, da jeg per i dag er innom 6 klasser i løpet av en uke. Som førstepedagog i enkelte av dem, må jeg sette litt over 90 individuelle karakterer hvert halvår (er blant annet norsklærer, så enkelte elever skal ha vurdering i hovedmål, sidemål og muntlig). Samtidig er jeg 2.pedagog i en del fag, og skal dermed medvirke til omtrent 70 andre vurderinger.

Jeg var ferdig utdannet i vår, så jeg har lite sammenligningsgrunnlag. For alt jeg vet, er dette helt normalt og absolutt å forvente. Derfor spør jeg dere andre, gjerne mer erfarne lærere! Vil nødig gå til ledelsen og "sutre" dersom dette er en arbeidsmengde det er ventet at jeg skal håndtere uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye. Absolutt. Ledelsen burde skåne deg. 2 norskklasser burde være max i 100% stilling. 

Anonymkode: 4a7ab...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...