Gå til innhold

Dusjer du i helgen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Orker dere å vaske dere i helgen?

Anonymkode: 584af...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer nesten hver dag uavhengig om det er helt eller ikke. Blir jo like skitten og ekkel etter trening i helgen som i ukedagene.

• Liker 1
Skrevet

Dusjer oftere enn vanlig i helgene ettersom jeg da er mere sosial. Blir f.eks dusj på morgenen før jobb og dusj før jeg skal noe på kvelden. Dusjer ca 6-7 g pr uke uansett hva jeg driver med. 

Skrevet

Jeg dusjer særlig i helgene :ler: . Som regel trener jeg en eller begge av helgens dager, så da MÅ jeg bare dusje. 

Skrevet

Dusjer hver dag, noen ganger opptil to (spørs hvor aktiv jeg er den dagen).

Skrevet

I helgene sitter jeg bare hjemme alene, så ser ikke noe behov for å dusje.

Anonymkode: 1de84...a12

• Liker 3
Skrevet

Pleier å dusje på enten fredag, lørdag eller søndag. Så ja, dusjer i helgen.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei, ass. Er'e helg, så er'e helg. Lager heller ikke middag eller drikker. Venter til uka med sånn energikrevende dritt. 

Fre-søn sitter jeg pæl i sofaen og venter på mandagen.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, spesielt lenge i helgen

Skrevet

Ja

Anonymkode: 8cc69...e5d

Skrevet

Ja, pleier å trene fredag etter jobb, så dusjer naturligvis etter dette. Lørdagen dusjer jeg ikke hvis jeg har dusjet på fredagen med mindre jeg LUKTER eller har vært i fysisk aktivitet. Søndagen dusjer jeg også.

Anonymkode: 75288...b1f

Skrevet

Ikke hvis jeg ikke er 'skitten', eller skal noe spesielt. Noen helger ligger jeg bare på sofaen, og da gidder jeg ikke dusje...

Anonymkode: c0913...7ba

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på dusjing som et ork, -men terapi..

Så ja, hver dag, uansett!

Skrevet

Å dusje flere ganger om dagen er faktisk ikke verken sunt for hud og hår, eller nødvendig. Hvis jeg vet jeg skal på trening på kvelden, dusjer jeg ikke om morgenen den dagen. Jeg trener f.eks hver fredag ettermiddag, så da dusjer jeg ikke på lørdag morgen, kanskje ikke hele lørdagen, hvis ikke jeg skal ut på noe. Søndager hender det jeg dropper helt å dusje, hvis jeg har dusjet på lørdag, og jeg bare skal sløve hjemme.

Dusjer hver dag i uka, enten det blir på morgenen eller på kveld etter trening.

Anonymkode: 804b0...ae8

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt orker jeg det. Da har man jo fri. Tar meg gjerne et varmt bad om jeg har vært ute og frosset. Eller en god, varm dusj om morgenen. 

Anonymkode: 82e0e...84c

Skrevet

Dersom jeg ikke har planer om å være sosial eller trene, så gidder jeg ikke dusje. Men vanligvis trener jeg uansett, så da må jeg jo dusje. 

Skrevet

Dusjer annenhver dag. Om jeg trener eller det er sommer hvor man svetter mer så dusjer jeg oftere. 

Anonymkode: 95163...62d

Skrevet

Å dusje flere ganger om dagen er faktisk ikke verken sunt for hud og hår, eller nødvendig. Hvis jeg vet jeg skal på trening på kvelden, dusjer jeg ikke om morgenen den dagen. Jeg trener f.eks hver fredag ettermiddag, så da dusjer jeg ikke på lørdag morgen, kanskje ikke hele lørdagen, hvis ikke jeg skal ut på noe. Søndager hender det jeg dropper helt å dusje, hvis jeg har dusjet på lørdag, og jeg bare skal sløve hjemme.

Dusjer hver dag i uka, enten det blir på morgenen eller på kveld etter trening.

Anonymkode: 804b0...ae8

Jo, det er nødvendig om man er veldig aktiv eller jobber på helg. For noen av oss må til og med være på jobb lørdager og søndager. Tenk på det! Jeg er i kontakt med pasienter og kan dra med meg det ene og det andre hjem. Så hvis jeg har seinvakt lørdag f.eks så trener jeg på formiddagen, dusjer, drar på jobb og dusjer når jeg kommer hjem. Så drar jeg ikke rundt masse bakterier som jeg kan smitte til både meg selv og de jeg bor med. 

Ellers når jeg ikke er på jobb og bare trener dusjer jeg 1 gang om dagen. 

Anonymkode: 8c097...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...