Gå til innhold

er jeg en for snill mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her var det mange antagelser på hvordan jeg er\ikke er. Kommenterer ikke vær enkelt ting.

Selv om man fører hånden diskrediskre over ryggen, beføler puppene osv så sier jenta nei på en eller annen måte selv om hun vil. Å få beføle er ikke det samme som å samtykke til samleie. Det vet alle som treffer noen man ikke bor sammen med. Har man hatt sex en eller to ganger så kjenner du kroppsspråket til personen. Er man en person som ikke styrer bare etter hode nummer to selv om man er kåt så er man lydhør. Nettopp av den grunn har jeg gitt damer  lange og god opplevelser i mange timet, fordi jeg ikke bare har vært opptatt av egen nytelse, men også deres.

Tror mange damer blir sure fordi jeg utrykket noe dere har kjempet for i årevis, likestilling, feminisme. Så når mannen faktisk tar hensyn på en første treff så føler dere dere forsmådde? Lurekuk osv. Mannen er svak, har problemer osv - Herregud sier jeg. Kanskje bra for dere å møte en lurekuk, he he. Fra spøk til side. Det er faktisk en styrke og tilsidesette instinkter og være lydhør. Var ei dame som sa slik var det med henne, og det satte hun pris på. Selv mener jeg at mannen ikke skal dominere sexen, eller kvinnen -dominans er makt og er det slik at man skal dominere? Man skal vel samarbeide?

De som sier dette er tafatt vet ikke hva jeg snakker om. 

Beklager hvis jeg skrev åpningsinlegget dårlig. Dettr har ikke noe med å være pingle, tafatt, mest machomacho eller annet. Snakker om ærlighet, ikke dominans som er et negativt begrep- dominans dreier seg om å undertrykke en annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva vil du, TS? Du får svar og så tar alle feil. Alle negative karakteristikker du har fått stemmer tydeligvis ikke. 

Du har to valgmuligheter - fortsett i samme bane med samme resultat eller forandre deg. Dersom sistnevnte er utelukket, hva er poenget?

• Liker 1
Skrevet

Men hva vil du, TS? Du får svar og så tar alle feil. Alle negative karakteristikker du har fått stemmer tydeligvis ikke. 

Du har to valgmuligheter - fortsett i samme bane med samme resultat eller forandre deg. Dersom sistnevnte er utelukket, hva er poenget?

Vel, når han faktisk har vært i forhold og det ikke noe som tilsier at ts er helt håpløs så er det tredje alternativet å vente. Kvinner som tar mer initiativ finnes, selv om det er lengre mellom dem og jeg har tilfeldigvis vært sammen med et par av dem.

En kvinne som også tør å ta litt initiativ kan også i seg selv være et kvalitetsstempel, vingling kan oppfattes like lite flatterende for menn som for kvinner gitt at det er et seriøst forhold man er ute etter. 

Anonymkode: ef19b...e7a

• Liker 1
Skrevet

Nå snakker ts om noe helt annet enn det han skrev opprinnelig, og rører det til. Jeg skjønner ikke.

Du ble altså misforstått først? 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

En enkel overgang for TS er at man prater om dette først. Det er bedre å være tydelig på hva man ønsker, i stedet for å forvente at den andre bare skal gjøre det man ønsker.

Jeg synes dere stiller for strenge krav til oss menn. Tross alt er dette litt gentleman-fakter blandet med et litt konservativt syn på sex. Jeg ser ingenting galt i det. faktisk det totalt motsatte av en player. Så vil dere ha en som respekterer dere, men er litt forsiktige eller vil dere ha menn som ikke bryr seg, men som tar styringen?

Jeg er en mann :P og ikke en kvinne.

Mener du at en dame skal skrike ut: "Pul meg!" Når hun vil ha sex første gang? Nei, vet du hva, det er du som er mann, og som burde lede ann. Damen forventer at du vil ha henne, og at du handler på det. Hun burde ikke trenge å ta opp et "Jeg er klar for å ha sex" skilt, for at du skal prøve deg. Du må bare vende deg til at det er du som mann, som må eskalere. Hvis ikke vil flere av damene du går ut med miste interessen.

Uansett, det virker som du tror/føler at du viser respekt når du er forsiktig. Det er faktisk ikke respektløst å være frempå. Det er respektløst å ikke ta nei for et nei. Man kan være frempå og samtidig vise respekt.

Jeg forstår ikke hvordan du kan mene at en som tar styringen ikke bryr seg. Hvis det er noen som bryr seg så er det han som gjør det damen vil at han skal gjøre. Hvis damen vil at mannen skal få fingen ut og pule henne, så er det ganske drit om mannen virker tafatt, uinteressert og ikke vet hva han skal gjøre. Den mannen bryr seg ikke om hva damen vil, men er mer opphengt i hvordan han fremstår. Mannen som får meg seg hva hun vil, og som tar hensyn til hennes grenser er den som faktisk bryr seg. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg er en mann :P og ikke en kvinne.

Mener du at en dame skal skrike ut: "Pul meg!" Når hun vil ha sex første gang? Nei, vet du hva, det er du som er mann, og som burde lede ann. Damen forventer at du vil ha henne, og at du handler på det. Hun burde ikke trenge å ta opp et "Jeg er klar for å ha sex" skilt, for at du skal prøve deg. Du må bare vende deg til at det er du som mann, som må eskalere. Hvis ikke vil flere av damene du går ut med miste interessen.

Uansett, det virker som du tror/føler at du viser respekt når du er forsiktig. Det er faktisk ikke respektløst å være frempå. Det er respektløst å ikke ta nei for et nei. Man kan være frempå og samtidig vise respekt.

Jeg forstår ikke hvordan du kan mene at en som tar styringen ikke bryr seg. Hvis det er noen som bryr seg så er det han som gjør det damen vil at han skal gjøre. Hvis damen vil at mannen skal få fingen ut og pule henne, så er det ganske drit om mannen virker tafatt, uinteressert og ikke vet hva han skal gjøre. Den mannen bryr seg ikke om hva damen vil, men er mer opphengt i hvordan han fremstår. Mannen som får meg seg hva hun vil, og som tar hensyn til hennes grenser er den som faktisk bryr seg. 

Jeg er ikke TS og mener ikke man skal gå og forvente ting av hverandre. Det gjelder å være tydelige, enten i ord eller handling.

Jeg tror nå uansett det kan være greit å prate litt, med mindre enten den ene eller den andre river den andre parten til sengs. Kvinner klarer dette også, faktisk ;-).

Skrevet

Relativt vanlig . Du bør snakke med den du dater , og har kommet til så langt som klining. Si din mening om neste steg , så er det opptil damen og hun vet hva du står for. Kommunikasjon er det viktigste ! 

Anonymkode: 6896b...a31

Jepp dette. For at en kvinne skal gi seg hen må hun være trygg på hvor følelsene DINE står, og det er derfor din oppgave å prate om disse tydelig sånn at hun vet det med sikkerhet og ikke trenger å analysere eller tolke og dvele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...