Onar Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg er en mann som har et tolv års forhold bak meg, alltid hvert trofast. Er nå singel. Er jo også vokst opp i en tid at man lærte at kvinnen var mer ordentlig enn de faktisk er. Som mann er man interessert i sex og drømmer om det. Har prøvd meg litt på datefronten igjen, men når det blir klining og litt til så stopper det opp. Føler at kvinnen bør ta initiativ til det siste skrittet, slik at alt går rett for seg. Dette kommer vel av en eller i nebygd respekt fra et eller annet sted. Kunne tenke meg å date plus plus, men det stopper bare opp.Hva mener dere om det? Endret 22. november 2015 av Onar
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Relativt vanlig . Du bør snakke med den du dater , og har kommet til så langt som klining. Si din mening om neste steg , så er det opptil damen og hun vet hva du står for. Kommunikasjon er det viktigste ! Anonymkode: 6896b...a31 2
LittDiva Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Relativt vanlig . Du bør snakke med den du dater , og har kommet til så langt som klining. Si din mening om neste steg , så er det opptil damen og hun vet hva du står for. Kommunikasjon er det viktigste ! Anonymkode: 6896b...a31skulle ikke være anonym.
Rammfrø Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 For snill fordi du synes den andre parten bør ta initiativet men stopper opp fordi du har selv valgt å legge alt på deres hender? Det er ikke snilt spør du meg. Snakk med dem istedet. 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Mer tafatt enn snill. Jeg synes ikke det er tafatt. Han som er mannen min nå var også sånn at jeg tok initiativ til første kyss, sex osv. Men vi hadde også en situasjon som gjorde at vi begge måtte trå veldig varsomt og måtte være 100% sikker på at den andre var interessert. Men det ble ganske innlysende etterhvert at begge var interessert og han var selvfølgelig totalt med på det når det først skjedde. Jeg er glad for at det tok litt tid. Anonymkode: 1176b...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #7 Skrevet 22. november 2015 Det handler jo om sosiale antenner. Det er gitt at dersom man er kompatible så vil ting "gå av seg selv". Det betyr at man føler seg frem. Du holder henne i nakken når dere kysser, lar hånden går ned til korsryggen osv. Når man tar på hverandre og begge blir opphisset vil den ene si nei når det går for langt. Verre er det ikke. De eneste gangene man krysser en grense er jo hvis man hopper for langt frem med en gang. Alt dette blir man flinkere til jo mer erfaren man blir. Det har ingenting med "snill" eller "slem" å gjøre. Anonymkode: 75e19...fb3 6
Arca Skrevet 22. november 2015 #8 Skrevet 22. november 2015 (endret) "Har prøvd meg litt på datefronten igjen, men når det blir klining og litt til så stopper det opp. Føler at kvinnen bør ta initiativ til det siste skrittet, slik at alt går rett for seg."ikke for å være kjip, men det er dette synes jeg er tafatt, til og med litt feigt. Endret 22. november 2015 av Arca 1
Berit Skrevet 22. november 2015 #9 Skrevet 22. november 2015 Føler at kvinnen bør ta initiativ til det siste skrittet, slik at alt går rett for seg. Tror du ikke hun ønsker at du som mannen bør ta initiativ til det siste skritt? Det hadde jeg ønsket og følt, i hvert fall den første gangen.
Gjest Minesveiper Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg forstår ikke helt hvordan klarer du å koble mangel på seksuell eskalering fra din side med at du er snill? De to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre. Det er ikke respektløst å prøve seg på en du holder på med. Det som er respektløst er å ikke bry seg om grensene damene setter. Sant, sier damen nei når du prøver deg så aksepterer man det. Det er å vise respekt.Hvis du ser det litt fra damenes side så vil de nok tenke at du mangler selvtillit og eller er tafatt. Det første de tenker er ikke; "oja, han er en sån type som har respekt for kvinner", når du ikke eskalerer. Endret 22. november 2015 av Minesveiper
Gjest Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg forstår ikke helt hvordan klarer du å koble mangel på seksuell eskalering fra din side med at du er snill? De to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre. Det er ikke respektløst å prøve seg på en du holder på med. Det som er respektløst er å ikke bry seg om grensene damene setter. Sant, sier damen nei når du prøver deg så aksepterer man det. Det er å vise respekt.Hvis du ser det litt fra damenes side så vil de nok tenke at du mangler selvtillit og eller er tafatt. Det første de tenker er ikke; "oja, han er en sån type som har respekt for kvinner", når du ikke eskalerer. En enkel overgang for TS er at man prater om dette først. Det er bedre å være tydelig på hva man ønsker, i stedet for å forvente at den andre bare skal gjøre det man ønsker.Jeg synes dere stiller for strenge krav til oss menn. Tross alt er dette litt gentleman-fakter blandet med et litt konservativt syn på sex. Jeg ser ingenting galt i det. faktisk det totalt motsatte av en player. Så vil dere ha en som respekterer dere, men er litt forsiktige eller vil dere ha menn som ikke bryr seg, men som tar styringen? Endret 22. november 2015 av Svampebobb1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes dere stiller for strenge krav til oss menn. Tross alt er dette litt gentleman-fakter blandet med et litt konservativt syn på sex. Jeg ser ingenting galt i det. faktisk det totalt motsatte av en player. Så vil dere ha en som respekterer dere, men er litt forsiktige eller vil dere ha menn som ikke bryr seg, men som tar styringen? Dette er en sort-hvitt tankegang som egentlig bare kommuniserer at man sliter litt. "Ville du heller hatt det motsatte?". Nei, kvinner vil ha den gode mellomtingen akkurat som menn. Misforstå meg rett - jeg forstår godt at enkelte uerfarne menn synes dette er vanskelig, akkurat som at forumet er fylt av kvinner som ikke har peiling på at menn og hvorfor de ikke ringer etter sex. Men det er ikke verre at man føler seg frem. Alle menn som ikke er potensielle overgripere, som tross alt er menn flest, vil ikke gå fra et forsiktig kyss til å stikke hånden under trusa. Så og si alle menn jeg har datet har klart dette her helt fint. De lener seg inn for et kyss, legger hånden på korsryggen, leder hånden opp mot brystet..alt de får positiv respons på er ok. De er ikke mindre respektfulle enn menn som sitter der med hendene i fanget. De er ikke snillere eller slemmere, og det vet alle. Det er ingen som sier at det er noe problem med TS SYN på sex rent moralsk, eller hva. Det er bare det rent praktiske rundt det som blir problematisk for ham, og da får man ta tak i det, fremfor å forvente at den kvinnelige befolkning skal snu om og sette pris på passive menn, rett og slett fordi de ikke er respektløse (en egenskap som egentlig ikke er unik, men man som forventer av alle). På samme måte som kvinner får akseptere menns natur og ikke ønske seg at de setter mere pris på uattraktive kvinner med et godt hjerte eller slutte å dømme kvinner på seksuell historikk (som er like legitimt, men like urealistisk). Anonymkode: 75e19...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #13 Skrevet 22. november 2015 Jeg forstår ikke helt hvordan klarer du å koble mangel på seksuell eskalering fra din side med at du er snill? De to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre. Det er ikke respektløst å prøve seg på en du holder på med. Det som er respektløst er å ikke bry seg om grensene damene setter. Sant, sier damen nei når du prøver deg så aksepterer man det. Det er å vise respekt.Hvis du ser det litt fra damenes side så vil de nok tenke at du mangler selvtillit og eller er tafatt. Det første de tenker er ikke; "oja, han er en sån type som har respekt for kvinner", når du ikke eskalerer. Sex er selvsagt noe kun mannen får gleden av, og bare slemme men har sex. Anonymkode: 3fdc8...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #14 Skrevet 22. november 2015 Føler at kvinnen bør ta initiativ til det siste skrittet, slik at alt går rett for seg.Det er mannens oppgave. Du må ta initiativ, men vær sikker på at hun vil først, så du ikke trenger deg på mot hennes vilje. Anonymkode: 1655c...7d4
ajarRun Skrevet 22. november 2015 #15 Skrevet 22. november 2015 Snill? Du oppfører deg jo som en lurekuk, hva faen er poenget? Her går de hjelpesløse kvinnene som du misleder hjem skuffet og forvirret over din ryggradløse oppførsel. Du er slem, du kunne ikke vært mer slem. Du oppfører deg som en white-knight, en Don Quijote som kjemper mot vindmøller for å imponere et ikke-eksisterende esel. Når du møter et kvinnfolk får du henne til å hoppe gjennom ringer for å kvalifisere seg for kuken din, det er et morsomt spill men helt meningsløst uten belønningen til slutt. Når hun har vist seg verdig er det din plikt å dominere henne, gi henne det hun ønsker (alle kvinner ønsker kuk, jmfr dama di som dumpet deg etter 12 år for å ri kukkarusellen), vis henne at du eier henne, kontrollerer henne på alle mulige måter og at hun ikke har noe hun skulle sagt. Gi henne underkastelsen hun så desperat leter etter.Dette handler ikke om snillhet, dette er kotyme. Det du holder på med er som å invitere noen hjem uten å tilby de drikke eller en plass å sitte. Det er frekt og unødvendig.
Gjest Skrevet 22. november 2015 #16 Skrevet 22. november 2015 Dette er en sort-hvitt tankegang som egentlig bare kommuniserer at man sliter litt. "Ville du heller hatt det motsatte?". Nei, kvinner vil ha den gode mellomtingen akkurat som menn. Misforstå meg rett - jeg forstår godt at enkelte uerfarne menn synes dette er vanskelig, akkurat som at forumet er fylt av kvinner som ikke har peiling på at menn og hvorfor de ikke ringer etter sex. Men det er ikke verre at man føler seg frem. Alle menn som ikke er potensielle overgripere, som tross alt er menn flest, vil ikke gå fra et forsiktig kyss til å stikke hånden under trusa. Så og si alle menn jeg har datet har klart dette her helt fint. De lener seg inn for et kyss, legger hånden på korsryggen, leder hånden opp mot brystet..alt de får positiv respons på er ok. De er ikke mindre respektfulle enn menn som sitter der med hendene i fanget. De er ikke snillere eller slemmere, og det vet alle. Det er ingen som sier at det er noe problem med TS SYN på sex rent moralsk, eller hva. Det er bare det rent praktiske rundt det som blir problematisk for ham, og da får man ta tak i det, fremfor å forvente at den kvinnelige befolkning skal snu om og sette pris på passive menn, rett og slett fordi de ikke er respektløse (en egenskap som egentlig ikke er unik, men man som forventer av alle). På samme måte som kvinner får akseptere menns natur og ikke ønske seg at de setter mere pris på uattraktive kvinner med et godt hjerte eller slutte å dømme kvinner på seksuell historikk (som er like legitimt, men like urealistisk). Anonymkode: 75e19...fb3Svart-hvitt tankegang, du liksom. Nice try ;-).Jeg tror de fleste jenter som reagerer her, gjør det fordi de potensielt sett kan ha gått glipp av noen fordi de, i stedet for å spørre, satt og undret over hvorfor han ikke tok kontakt igjen. Å gå glipp av noen, uten å vite hvorfor er en kjip følelse. No offence, men jeg tror det er der TS provoserte på seg en haug av dere.
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 For å si det på KG-språket; du høres litt beta ut.
Gjest gjestvest Skrevet 22. november 2015 #18 Skrevet 22. november 2015 (endret) " Er jo også vokst opp i en tid at man lærte at kvinnen var mer ordentlig enn de faktisk er. "" Faktisk er ". Om du velvitende har vokst opp med dette, hvilket nedbygd respekt et eller annet sted er det som stopper deg da? Endret 22. november 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #19 Skrevet 22. november 2015 Det høres ut som du sliter med damer, TS. Men du må være aktiv og ta initiativ. Du må selvsagt høre på henne, og ta hennes signaler på alvor. Men du må ikke være passiv og vente på at hun skal være den som tar alt initiativ og er den aktive. Det er nesten ingen kvinner som liker passive og tafatte menn. De fleste kvinner blir usikre og nervøse av det, og mister tenningen. De blir usikre på om du tenner på dem og vil ha sex. Du kommer ingen vei med damer med å være sånn, Du må bli mer mannfolk, og det har ingenting med å være snill eller slem å gjøre. Anonymkode: bfda2...4ce
Onar Skrevet 22. november 2015 Forfatter #20 Skrevet 22. november 2015 (endret) Her var det mange antagelser på hvordan jeg er\ikke er. Kommenterer ikke vær enkelt ting.Selv om man fører hånden diskrediskre over ryggen, beføler puppene osv så sier jenta nei på en eller annen måte selv om hun vil. Å få beføle er ikke det samme som å samtykke til samleie. Det vet alle som treffer noen man ikke bor sammen med. Har man hatt sex en eller to ganger så kjenner du kroppsspråket til personen. Er man en person som ikke styrer bare etter hode nummer to selv om man er kåt så er man lydhør. Nettopp av den grunn har jeg gitt damer lange og god opplevelser i mange timet, fordi jeg ikke bare har vært opptatt av egen nytelse, men også deres.Tror mange damer blir sure fordi jeg utrykket noe dere har kjempet for i årevis, likestilling, feminisme. Så når mannen faktisk tar hensyn på en første treff så føler dere dere forsmådde? Lurekuk osv. Mannen er svak, har problemer osv - Herregud sier jeg. Kanskje bra for dere å møte en lurekuk, he he. Fra spøk til side. Det er faktisk en styrke og tilsidesette instinkter og være lydhør. Var ei dame som sa slik var det med henne, og det satte hun pris på. Selv mener jeg at mannen ikke skal dominere sexen, eller kvinnen -dominans er makt og er det slik at man skal dominere? De som sier dette er tafatt vet ikke hva jeg snakker om. Beklager hvis jeg skrev åpningsinlegget dårlig. Dettr har ikke noe med å være pingle, tafatt, mest machomacho eller annet. Snakker om ærlighet, ikke dominans som er et negativt begrep- dominans dreier seg om å undertrykke en annen. Endret 22. november 2015 av Onar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå