Gå til innhold

Jeg liker ike islam og muslimer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1

 

suggesting that I hate muslims, just because I hate islam.
is almost like saying that I hate People With cancer, because I hate cancer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er muslim, og jeg gir blanke i om sånne som deg ikke liker meg av den grunn. All dritt jeg får slengt etter meg når jeg går ute blant folk og alle stygge blikk preller av meg lett som en plett. Er ikke jeg som har problemer med forskjellige mennesker og hvordan de velger å leve livet sitt, er heller de som ikke tåler å se en synlig muslim i gatene og deretter oppfører seg som om de har vokst opp blant ville dyr. 

 

At du ikke liker over 1,5 milliarder mennesker basert på deres religion er ikke annet enn trist. Men de seneste årene har dere kommet fram i kommentarfeltene og tør å skrive både drapstrusler og annen dritt i god tro om at dere representerer "folket". 

Anonymkode: b774c...475

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim, og jeg gir blanke i om sånne som deg ikke liker meg av den grunn. All dritt jeg får slengt etter meg når jeg går ute blant folk og alle stygge blikk preller av meg lett som en plett. Er ikke jeg som har problemer med forskjellige mennesker og hvordan de velger å leve livet sitt, er heller de som ikke tåler å se en synlig muslim i gatene og deretter oppfører seg som om de har vokst opp blant ville dyr. 

 

At du ikke liker over 1,5 milliarder mennesker basert på deres religion er ikke annet enn trist. Men de seneste årene har dere kommet fram i kommentarfeltene og tør å skrive både drapstrusler og annen dritt i god tro om at dere representerer "folket". 

Anonymkode: b774c...475

Interessant...hva er det som gjør at du tror på dette? Altså, at du mener det er fakta og ikke et eventyr?

Anonymkode: 2a31a...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim, og jeg gir blanke i om sånne som deg ikke liker meg av den grunn. All dritt jeg får slengt etter meg når jeg går ute blant folk og alle stygge blikk preller av meg lett som en plett. Er ikke jeg som har problemer med forskjellige mennesker og hvordan de velger å leve livet sitt, er heller de som ikke tåler å se en synlig muslim i gatene og deretter oppfører seg som om de har vokst opp blant ville dyr. 

 

At du ikke liker over 1,5 milliarder mennesker basert på deres religion er ikke annet enn trist. Men de seneste årene har dere kommet fram i kommentarfeltene og tør å skrive både drapstrusler og annen dritt i god tro om at dere representerer "folket". 

Anonymkode: b774c...475

Jeg liker muslimer og det jeg liker best med muslimer er ikke deres trang til å se ned på mennesker som spiser svin, men det  at du faktisk tror på at man kan leve evig, - ja det er helt fantastisk. Etter min menig like sjarmerende som de kristne som tror på at man skal ha evig liv!

Man må klappe hender og gi dere en liten applaus, dere troende muslimer og dere troende kristne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim, og jeg gir blanke i om sånne som deg ikke liker meg av den grunn. All dritt jeg får slengt etter meg når jeg går ute blant folk og alle stygge blikk preller av meg lett som en plett. Er ikke jeg som har problemer med forskjellige mennesker og hvordan de velger å leve livet sitt, er heller de som ikke tåler å se en synlig muslim i gatene og deretter oppfører seg som om de har vokst opp blant ville dyr. 

 

At du ikke liker over 1,5 milliarder mennesker basert på deres religion er ikke annet enn trist. Men de seneste årene har dere kommet fram i kommentarfeltene og tør å skrive både drapstrusler og annen dritt i god tro om at dere representerer "folket". 

Anonymkode: b774c...475

Profeten deres Muhammad halshugget 800 jøder og gjorde barn og kvinner til slaver. En jødinne som var vakker tok han inn til haremet sitt. Han hadde bortimot 12 hustruer og flere slaver. Den ene "hustruen" var ei lita jente på 8-9 år. Dette er en person dere ser på som det mest fullkomne mennesket som har satt sine bein på denne jord. En pedofil massemorder. Såklart er vi skeptiske.

Fakta min venn er at dere praktiserende muslimer er hjernevaska alle som en. Beklager, å måtte si det, men Allah er like virkelig som Askeladden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør så får jeg vel svare da! 

Ja, jeg syns det vitner om at du (i mine øyne) er et dårlig menneske når du sier at du "ikke liker muslimer". Du fremstår som lite utdannet, respektløs og at du tror DU tror du sitter med et svar her, mens alle andre tar feil.

Jeg syns du fremstår som en som ikke ønsker å dele på de godene du er blitt utlevert, jeg syns du virker som en som er så livredd for forandringer at du tyr til fremmedfrykt og hat for å rettferdiggjøre følelsene dine. Og det er kvaliteter jeg personlig anser som DÅRLIGE.

 

Jeg bare svarte..... :)

Jeg bare svarer jeg også.

Å dele på de godene man har fått utlevert....regner med at du gir en god part av lønna di til de som ikke har det så bra, ettersom du mener at vi bør dele. Og at du gjør mye i fritida for dem som sliter med å integrere seg.

Jeg er også redd for store forandringer. Jeg vil ikke at vi som er oppvokst med norsk kultur skal måtte tilpasse oss en annen kultur med f.eks strengere regler for kvinner enn vi er vant til.

 

 

Anonymkode: 0e82b...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeh, nå misliker du jo alle som misliker islam da? Hvorfor har ikke du den samme forståelse og samme motstand mot fordommer mot en som misliker islam, som en som liker islam?

Jeg er litt skeptisk til overtroiske  mennesker jeg, - det er derfor jeg ikke liker noen som har abraham og omskjæring som sitt store forbilde.

Kan du legge frem en artikkel eller innlegg fra internett om en muslim som ikke er omskjært? Å være troende muslim betyr at man omskjærer seg, - å være omskjært er beviset for å være muslim.

Det er sant. Og muslimer ser på de som ikke er omskjært som urenslige. 

Jeg har vært sammen med en vestlig orientert muslim. Han godtok mye fra min kultur, for han visste at det var normalt for meg. Han levde også "vestlig" selv. Men han var også opptatt av fredagsbønn og hvordan jeg kledde meg og oppførte meg. Mye mer enn han var opptatt av hvordan han selv oppførte seg. Han brøt mange "forbud", men hadde "leveregler" som passet han for fin oppførsel. Drakk alkohol, festet,  hadde sex utenfor ekteskap med mange osv. Det hadde han litt dårlig samvittighet for, men ikke mer enn at han fortsatte. Han flørtet aldri med andre mens jeg var der, men jeg tror nok ikke han holdt seg kun til meg når jeg ikke var til stede. Det er vanlig å være utro i den kulturen, for menn har jo behov som de "ikke rår med". Men de fleste er såpass "hensynsfulle" at de ikke er utro så damen/kona får vite om det. Evt drar de til en annen by, eller er sammen med andre når dama ikke er der. Hvem kan forvente at de klarer å holde seg 2-3 mnd uten sex? (Det er sånn de ser på det) Og det å onanere er synd. Nå vet jeg fortsatt ikke om min kjæreste var utro, og jeg har ingen grunn til å tro det, men det er sannsynlig at han var det. 

Likevel var han en mann som også delte på godene han hadde med de som ikke hadde det så bra. Han ba folk på middag fordi han visste at de hadde veldig dårlig råd. Og han ga hver dag tiggere noe. Han var en mann som egentlig ville gjøre sitt beste for mange, men som tillot seg mye som ikke "var lov". Han falt for fristelser og det vestlige livet, uten å se at det er mye som ikke er "ok" for oss heller. Det så jeg blant mange av vennene hans også. Mange av de var gift, men hadde stadig nye elskerinner (blant turistene), og alle drakk alkohol, og levde som vi gjør her. Det fortalte de ikke om til slekt og kone, men jeg tror nok kona visste om det.

Dette er mange år siden nå, og jeg har lært mye siden da. Jeg vil aldri bli sammen med en muslim igjen. Likevel er han en person jeg har gode minner fra, og vi hadde det godt sammen den tiden vi var sammen. 

 

 

 

 

Anonymkode: 0e82b...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muslim, og jeg gir blanke i om sånne som deg ikke liker meg av den grunn. All dritt jeg får slengt etter meg når jeg går ute blant folk og alle stygge blikk preller av meg lett som en plett. Er ikke jeg som har problemer med forskjellige mennesker og hvordan de velger å leve livet sitt, er heller de som ikke tåler å se en synlig muslim i gatene og deretter oppfører seg som om de har vokst opp blant ville dyr. 

 

At du ikke liker over 1,5 milliarder mennesker basert på deres religion er ikke annet enn trist. Men de seneste årene har dere kommet fram i kommentarfeltene og tør å skrive både drapstrusler og annen dritt i god tro om at dere representerer "folket". 

Anonymkode: b774c...475

Jeg regner med at du har konvertert til Islam? Det høres sånn ut.

Det jeg ikke liker er alle kvinnene som går med hijab. Det er vist at mange unge muslimske kvinner gjerne vil gå uten hijab, men at de føler seg presset til det av familie og venner. Det sies at det er "frivillig", men når man blir stengt ute av fellesskapet hvis man ikke bruker hijab, så føler mange kvinner at de er nødt til det.

 

 

Anonymkode: 0e82b...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg liker ikkje islam, men eg misliker alle religioner. Er ikkje imot muslimer som ikkje er truande(f.eks mine "muslimske" venner)  på samme måte som eg liker ikkjetruande kristne, hinduer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profeten deres Muhammad halshugget 800 jøder og gjorde barn og kvinner til slaver. En jødinne som var vakker tok han inn til haremet sitt. Han hadde bortimot 12 hustruer og flere slaver. Den ene "hustruen" var ei lita jente på 8-9 år. Dette er en person dere ser på som det mest fullkomne mennesket som har satt sine bein på denne jord. En pedofil massemorder. Såklart er vi skeptiske.

Fakta min venn er at dere praktiserende muslimer er hjernevaska alle som en. Beklager, å måtte si det, men Allah er like virkelig som Askeladden :)

Ikke noe problem. Norge tilhører muslimene uansett. Muslimer bruker ikke kondommer, p-piller, abortpiller og aborter. Dere norske kvinner utrydder dere selv. Det er ikke vårt problem for vi muslimer føder 10 - 20 barn og lager vår egen klan. Norge er et muslimsk nasjon og etniske nordmenn har tapt.

Anonymkode: 3aa50...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Norge tilhører muslimene uansett. Muslimer bruker ikke kondommer, p-piller, abortpiller og aborter. Dere norske kvinner utrydder dere selv. Det er ikke vårt problem for vi muslimer føder 10 - 20 barn og lager vår egen klan. Norge er et muslimsk nasjon og etniske nordmenn har tapt.

Anonymkode: 3aa50...a6b

 

Nei, det er ikke rart mange muslimske land går ad dundas!   Det strammes for dere når, blir nok ikke som dere tror.  Det stopper seg selv, Norge er vant til høy standard og er ikke villig til å skusle det bort til immigranter.  Det er over for dere, vent å se. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sterkt mislikt at 100 000 nordmenn årlig gikk inn i Smiths venner. De har leveregler som ikke hører hjemme i et moderne samfunn (kvinner skal gå i skjørt og ha håret oppsatt, prevensjon er fyfy etc). I alle fall levde de slik inntil for noen år siden, er ikke helt oppdatert på om de fortsatt gjør det. De virker ganske fordømmende mot folk som ikke lever på samme måte også. 

Needless to say, er jeg tilsvarende negativ til at Norge skal importere 100 000 muslimer årlig, med en livsstil og et menneskesyn som er minst like ille som Smiths venner. 

Og ja, jeg er dypt skeptisk til tradisjonelle muslimer og medlemmer i Smiths venner. Sleng gjerne på mormonere, Amishfolk, etc. De lever ikke i nåtiden, hele deres tankesett er forvrengt av en syk religion. Særs moderate muslimer er greit, i alle fall kvinner. Da snakker vi om kvinner som jobber/utdanner seg, går uten noe på hodet, drikker alkohol, spiser svinekjøtt og velger sin partner selv. Menn som påstår de er moderate muslimer møter jeg alltid med en solid dose skepsis.

Folk som lever i den tredje verden blir litt annerledes, de har gjerne ikke noe valg og kjenner ikke til annet. Men folk som bevisst velger å bli i sitt paralellsamfunn til den vestlige verden? Ingen respekt fra meg. 

Du høres svært dømmende og som en person som setter folk i bås. Mobbing kaller man dette. Du dømmer ALLE folk som lever på en FRIVILLIG måte som de selv vil. Det er religionsfrihet i Norge, på akkurat samme måte som DU kan velge å leve som DU vil. Skal alle som er uenige i din livsstil misslike deg og synes du er et dårlig menneske som ikke har funnet noen mening med livet? Er mye mere hettsing mot folk som tror på noe, enn folk som tror på noe som hettser DITT levesett. Det ser man over alt. Folk uttaler seg kritisk til hvordan religiøse lever livet sitt, men de tenker ikke at disse ikke kunne tenkt seg å leve som du gjør. Verden består av 5 milliarder mennesker, og det er tusenvis av levesett og tradisjoner. At du missliker alle som tenker annerledes som deg, viser at det kanskje er du som er unormal? For min del respekterer jeg ALLE mennesker uansett kultur, bakgrunn osv, så lenge de ikke skader andre. Vi som mennesker har ingen ting med hvordan andre velger å leve sitt liv. Fordi du kan ikke styre hvordan andre lever. De fleste velger å leve livet som de selv vil. Su burde kanskje konsentrer deg om deg selv og dine egne "problemer"..

Anonymkode: 09c0c...49d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater religionen islam,men klarer å skille person fra religion.

Mange greie muslimer,men troen dems klarer jeg bare ikke.

Kall meg gjerne lavpannet tulling og et dårlig menneske.Men jeg står for det jeg mener.

Religionen er et helvette. Mennesker er forskjellig.Det går ann å skille dette

Vi i Norge som ikke tror er faktigst en utdøende rase. Er vi som faktigst er unormale hvis du tenker deg om. De aller fleste menneskene på jorden er troende på en eller annen måte. Mener du at majoriteten av verden burde hate sånne som oss som bor i lille Norge da? Hvis du snur på det, så ser du hvor dumt det høres ut. En ting er helt sikkert er at hvis man ikke klarer å respektere ALLE mennesker, så blir det aldri fred. Du og jeg kan være med på å snu om på dette. Alle mennesker må gå inn i seg selv og respektere at folk er FORSKJELLIGE. Man kan ikke få alle til å leve etter DITT levesett. Det vil aldri skje. Det værste med Norge er jo at vi skal ha alle fordelene som kristne har foreksempel. Vi skal ha fri hver jul og påske, vi går i kirka på julaften. Julen og påsken burde vært avskaffet i Norge. Hvorfor feirer vi jul i Norge? Er ikke det dobbeltmoralskt?

Anonymkode: 09c0c...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i Norge som ikke tror er faktigst en utdøende rase. Er vi som faktigst er unormale hvis du tenker deg om. De aller fleste menneskene på jorden er troende på en eller annen måte. Mener du at majoriteten av verden burde hate sånne som oss som bor i lille Norge da? Hvis du snur på det, så ser du hvor dumt det høres ut. En ting er helt sikkert er at hvis man ikke klarer å respektere ALLE mennesker, så blir det aldri fred. Du og jeg kan være med på å snu om på dette. Alle mennesker må gå inn i seg selv og respektere at folk er FORSKJELLIGE. Man kan ikke få alle til å leve etter DITT levesett. Det vil aldri skje. Det værste med Norge er jo at vi skal ha alle fordelene som kristne har foreksempel. Vi skal ha fri hver jul og påske, vi går i kirka på julaften. Julen og påsken burde vært avskaffet i Norge. Hvorfor feirer vi jul i Norge? Er ikke det dobbeltmoralskt?

Anonymkode: 09c0c...49d

Jeg er ikke kristen, har ingen tro.Bortsett fra å gjøre mitt beste. Trenger ikke disse fridagene .

Jeg blander meg ikke opp i noens levesett,med mindre de bryter lover.

Hvem snakker om respekt? Jeg klarer å respektere et menneske,men ikke dems tro. At du ikke klarer å skille de tingene,får du stå for.

Jól er en feiring fra lang tid tilbake,stjålet av kirken.!



 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jaja, jeg får vel bare slutte meg til islam da før jeg er helt aleine her i verden.. Haha, du er patetisk :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg synes folk har lett for å være dømmende, generelt, men tror det er mer eller mindre menneskelig. Det kan kanskje virke mindre naturlig å IKKE ha det. Selvsagt er ikke 1.5 milliard mennesker terrorister eller sympatiserer med dem som sådan, det burde jo egentlig si seg selv. At det finnes enkelte muslimske land der majoriteten er tilhengere av terrorisme og sharia, beviser ikke noe egentlig, da det er over 50 muslimske land på 3 vidt forskjellige kontinenter og mange muslimer som bor utenfor disse landene. Men jeg tror det er mer 'ryddig' å dømme folk utifra 'gruppe', enn å se enkeltmennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.11.2015 at 15.45, yxnyx skrev:

Jeg hadde sterkt mislikt at 100 000 nordmenn årlig gikk inn i Smiths venner. De har leveregler som ikke hører hjemme i et moderne samfunn (kvinner skal gå i skjørt og ha håret oppsatt, prevensjon er fyfy etc). I alle fall levde de slik inntil for noen år siden, er ikke helt oppdatert på om de fortsatt gjør det. De virker ganske fordømmende mot folk som ikke lever på samme måte også. 

Ironisk nok framstår du her som fordømmende mot dem som ikke lever på samme måte som deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...