Summers Skrevet 22. november 2015 #41 Skrevet 22. november 2015 Men eneste konstruktive en mann har sagt her, er at jeg antagelig ikke er pen nok Anonymkode: 6426f...4bdSkrev jo at det ikke var frekt ment. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, da er det greit å spørre om det er utseende som er problemet.
Gjest 2Bhonest Skrevet 22. november 2015 #42 Skrevet 22. november 2015 Tviler på at de synes det er dårlig sex, når de kommer tilbake for mer hele tiden... Men de vil helst bare at det skal dreie seg om sex og ikke noe annet. Det er jo det hele innlegget dreier seg om. Vel jeg troller ikke når jeg kommer med et seriøst innlegg der jeg blottstiller meg så mye og viser hvor sårbar jeg er. Selv om jeg er anonym. Det er akkurat slike svar du kom med, der du bevisst går inn for å trykke meg ned, jeg prøver å si at jeg er for god for. Jeg er bra nok. Ikke kom da og si at jeg ikke er bra nok. Det er ufint. Anonymkode: 6426f...4bdJeg går IKKE inn for å trykke deg ned. Om du tror det, så er det helt umulig å komme med svar som du klarer å ta til deg.Jeg er mann og jeg har flere ganger hoppet til sengs med jenter og første tanke når man kom seg ut døra var "ikke dit mer"...Jeg vet hvorfor menn har slike meninger og følelser. Det har ikke du og ikke ønsker du noen når det første du gjør er å sette piggene ut og ta på deg offerrollen.Det de mennene som ikke kommer har til felles i ditt tilfelle, er deg... Så det er på høy tid du begynner å se på hva du gjør feil eller hva du kunne gjort annerledes.Om du ønsker falsk trøst, så er neppe KG sitt forum rette plassen for det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #43 Skrevet 22. november 2015 Jeg går IKKE inn for å trykke deg ned. Om du tror det, så er det helt umulig å komme med svar som du klarer å ta til deg.Jeg er mann og jeg har flere ganger hoppet til sengs med jenter og første tanke når man kom seg ut døra var "ikke dit mer"...Jeg vet hvorfor menn har slike meninger og følelser. Det har ikke du og ikke ønsker du noen når det første du gjør er å sette piggene ut og ta på deg offerrollen.Det de mennene som ikke kommer har til felles i ditt tilfelle, er deg... Så det er på høy tid du begynner å se på hva du gjør feil eller hva du kunne gjort annerledes.Om du ønsker falsk trøst, så er neppe KG sitt forum rette plassen for det.For å finne ut av hva jeg gjør feil, så gikk jeg inn hit. Og det du sa, var at jeg antagelig er ubrukelig i senga. Og en annen antar jeg ikke er pen nok. Vil vel ikke si det er så konstruktivt. Det har jo mer med kommunikasjon og/eller hvordan jeg fremstiller meg selv. Og det er dette jeg vil ha svar på. Hvorfor jeg er bra nok for sex, men ikke for et seriøst forhold. Anonymkode: 6426f...4bd 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #44 Skrevet 22. november 2015 Og det er dette jeg vil ha svar på. Hvorfor jeg er bra nok for sex, men ikke for et seriøst forhold. Nå slenger jeg ukritisk ut en tanke her, men kan det være fordi du ser FOR bra ut? Slik at du tiltrekker deg menn p.g.a. hvordan du ser ut og ikke for personligheten? Menn som normalt sett ikke ville vært interessert i deg hadde du sett "gjennomsnittlig" ut.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #45 Skrevet 22. november 2015 Nå slenger jeg ukritisk ut en tanke her, men kan det være fordi du ser FOR bra ut? Slik at du tiltrekker deg menn p.g.a. hvordan du ser ut og ikke for personligheten? Menn som normalt sett ikke ville vært interessert i deg hadde du sett "gjennomsnittlig" ut. Tja jeg får oppmerksomhet pga utseende og ikke minst kropp (veltrent, men trener ikke for å se bra ut). Men jeg vil heller være en lykkelig gjennomsnittsperson enn en trofe... Anonymkode: 6426f...4bd
Gjest PseudonymBruker Skrevet 22. november 2015 #46 Skrevet 22. november 2015 Tja jeg får oppmerksomhet pga utseende og ikke minst kropp (veltrent, men trener ikke for å se bra ut). Men jeg vil heller være en lykkelig gjennomsnittsperson enn en trofe...Det høres ikke ut som at du er en gjennomsnittsperson utseendemessig ihvertfall. Er du velkledd og i tettsittende klær som viser (den veltrente) figuren din og en god parfyme, så havner du på penis-radaren til ganske mange menn der ute. Jeg har egentlig ingen tips å gi deg for å sile ut de riktige mennene, så nok er nok i denne tråden for meg
Nettinettet Skrevet 22. november 2015 #47 Skrevet 22. november 2015 Du er ikke bra nok for et forhold fordi du ikke klarer å få mennene til å respektere deg. Det har ingenting med hvor pen du er, hvor kuul du er, hvor snill du er mot dem osv.. Respekterer dem deg ikke vil de ikke være i et forhold med deg. Respekt er noe du får ved å sette krav til en relasjon og være selektiv i hvilke menn du vurderer som partner.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #48 Skrevet 22. november 2015 Du er ikke bra nok for et forhold fordi du ikke klarer å få mennene til å respektere deg. Det har ingenting med hvor pen du er, hvor kuul du er, hvor snill du er mot dem osv.. Respekterer dem deg ikke vil de ikke være i et forhold med deg. Respekt er noe du får ved å sette krav til en relasjon og være selektiv i hvilke menn du vurderer som partner.Akkurat. Men hvordan setter jeg krav til en relasjon? Det er vel det jeg lurer på. Jeg har aldri satt noen krav til menn jeg dater. Men viser de seg å være duster, så går jeg. Anonymkode: 6426f...4bd
Gjest 2Bhonest Skrevet 22. november 2015 #49 Skrevet 22. november 2015 (endret) For å finne ut av hva jeg gjør feil, så gikk jeg inn hit. Og det du sa, var at jeg antagelig er ubrukelig i senga. Og en annen antar jeg ikke er pen nok. Vil vel ikke si det er så konstruktivt. Det har jo mer med kommunikasjon og/eller hvordan jeg fremstiller meg selv. Og det er dette jeg vil ha svar på. Hvorfor jeg er bra nok for sex, men ikke for et seriøst forhold. Anonymkode: 6426f...4bdJeg spurte hvordan du tror du er i senga...At du fløser vekk å svare er ikke konstruktivt, så vennligst ikke skyld på andre at tråden er blitt av deg oppfattet som lite konstruktivt. Du har enda ikke svart på det spørsmålet og du har heller ikke kommet med noe utsagn på hva du tror en mann vil ha i halmen med ei jente. Du unngår å svare, da må man gjette.Jeg ville gjette du er ute etter å finne en ting som du kan gi mennene all skyld og nekter å innse egne begrensninger.Jeg har sagt det før. Det de mennene har til felles er deg. Da er det rimelig å anta at det er noe hos deg som svikter, Om du leter etter noe dustete hos datene, så vil du før eller siden finne noe å sette fingeren på. Dating handler ikke om å finne den perfekte. Endret 22. november 2015 av 2Bhonest
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #50 Skrevet 22. november 2015 Jeg spurte hvordan du tror du er i senga...At du fløser vekk å svare er ikke konstruktivt, så vennligst ikke skyld på andre at tråden er blitt av deg oppfattet som lite konstruktivt. Du har enda ikke svart på det spørsmålet og du har heller ikke kommet med noe utsagn på hva du tror en mann vil ha i halmen med ei jente. Du unngår å svare, da må man gjette.Jeg ville gjette du er ute etter å finne en ting som du kan gi mennene all skyld og nekter å innse egne begrensninger.Jeg har sagt det før. Det de mennene har til felles er deg. Da er det rimelig å anta at det er noe hos deg som svikter...Men hvordan jeg er i senga har jo absolutt ingen ting med saken å gjøre hvorfor er du så opphengt i dette? Det er jo alt annnet en sex dette dreier seg om. Sex er jo ikke problemet. Har ikke mangel på god sex om jeg vil. Men jeg vil ha mer enn bare sex. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6426f...4bd 2
Gjest 2Bhonest Skrevet 22. november 2015 #51 Skrevet 22. november 2015 Men hvordan jeg er i senga har jo absolutt ingen ting med saken å gjøre hvorfor er du så opphengt i dette? Det er jo alt annnet en sex dette dreier seg om. Sex er jo ikke problemet. Har ikke mangel på god sex om jeg vil. Men jeg vil ha mer enn bare sex. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6426f...4bdSå du er sikker på at sex ikke er problemet.....Så hvorfor er det det du fokuserer på? Du skriver jo at menn kun er ute etter sex, er det da ikke naturlig at man diskuterer det, siden det er en av tingene du har bragt på bordet? Sex er nå liksom gjennomgangstemaet i ditt HI.Om de du inviterer til litt hankypanky ikke er fornøyd, hvordan vet du det? Tror du at den mannlige orgasmen er bekreftelsen på et flott samleie?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #52 Skrevet 22. november 2015 Så du er sikker på at sex ikke er problemet.....Så hvorfor er det det du fokuserer på? Du skriver jo at menn kun er ute etter sex, er det da ikke naturlig at man diskuterer det, siden det er en av tingene du har bragt på bordet? Sex er nå liksom gjennomgangstemaet i ditt HI.Om de du inviterer til litt hankypanky ikke er fornøyd, hvordan vet du det? Tror du at den mannlige orgasmen er bekreftelsen på et flott samleie? Det virker litt merkelig at du terper på det samme, når problemet dreier seg om at mennene er fornøyd med sexen, men ikke vil ha et forhold med TS. Da må det jo være noe annet enn sexen som står i veien for et forhold. TS, det er vanskelig å si for oss som ikke har møtt deg. Det kan jo være en detalj med deg som gjør at du blir plassert i en bås/kategori for kvinner som man bare har det gøy med. Jeg vet at jeg selv godt kan ubevisst plassere noen kvinner i en slik bås, f.eks. de som har litt trashy stil, de som skravler i ett sett, de som deltar i reality-program, skriker etter oppmerksomhet osv. osv. Anonymkode: 37f7d...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #53 Skrevet 23. november 2015 Det virker litt merkelig at du terper på det samme, når problemet dreier seg om at mennene er fornøyd med sexen, men ikke vil ha et forhold med TS. Da må det jo være noe annet enn sexen som står i veien for et forhold. TS, det er vanskelig å si for oss som ikke har møtt deg. Det kan jo være en detalj med deg som gjør at du blir plassert i en bås/kategori for kvinner som man bare har det gøy med. Jeg vet at jeg selv godt kan ubevisst plassere noen kvinner i en slik bås, f.eks. de som har litt trashy stil, de som skravler i ett sett, de som deltar i reality-program, skriker etter oppmerksomhet osv. osv.Anonymkode: 37f7d...8c6Takk. Du skjønte saken Nei hverken trashy, skrålete og garantert ikke med i noen reality. Det er virkelig ikke meg. Jeg er sporty og naturglad. Snill og hjelpsom. Aldri den som roper høyest eller blir mest drita. Men jeg er heller ikke flink til å kreve min plass. Tvert i mot. Kanskje jeg er for veik? Anonymkode: 6426f...4bd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #54 Skrevet 23. november 2015 Hvordan er du som person da? Jeg har vært med jenter som har vært pene og snille, men tvers gjennom kjedelige. "Være med venner, trening, shopping, kafé." Helt uten interesser det gikk an å diskutere. Eneste vi gjorde var middag, fylla og sex. Det går ikke i lengden. Anonymkode: a1318...f80
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #55 Skrevet 23. november 2015 Hvordan er du som person da? Jeg har vært med jenter som har vært pene og snille, men tvers gjennom kjedelige. "Være med venner, trening, shopping, kafé." Helt uten interesser det gikk an å diskutere. Eneste vi gjorde var middag, fylla og sex. Det går ikke i lengden.Anonymkode: a1318...f80Vanskelig å bedømme seg selv men jeg gir en lang faen i shopping og cafeliv. Er veldig glad i å dra på rocke-konserter, og å gjøre halvsprø stunts ute i naturen. Er også en person som bruker mye tid på å stille opp for venner. Ant litt for mye... Føles i hvert fall slik nå etter en stund hvor jeg har brukt all fritid på å hjelpe andre så nå har jeg gått litt tom og er litt nede fortiden. Anonymkode: 6426f...4bd
Gjest Skrevet 23. november 2015 #56 Skrevet 23. november 2015 For hver gang jeg møter en mann, som anser meg bra nok bare for sex, så går jeg litt mer i stykker. En liten bit hver gang. Selv om jeg ikke har hatt sex med de, så ødelegger de meg litt og litt med sitt syn på meg som "bra nok for sex" og "hun vil jeg pule". Jeg er så mye mer enn en kropp og et hull man kan tømme seg i. Jeg vil bli annerkjent for den personen jeg er, og at sex med meg skal være en bonus. Ikke omvendt.Jeg har mistet trua, og sitter her nå og savner nærhet og å bli annerkjent for den jeg er. Men som jeg ikke kan få, fordi jeg ikke vil være "kun bra nok for sex". Jeg kan ikke risikere å miste flere biter av meg selv. Jeg vet ikke hvordan jeg kan oppnå å bli annerkjent for den jeg er, fra menn. Jeg vet ikke om det finnes menn, som ser oss damer som mer enn noe de kan ha sex med. Jeg vet ikke hvordan jeg kan sile ut de "gode" fra de "dårlige" menn.Men jeg vet jeg er mer enn bra nok. Jeg har så enormt mye omsorg å gi, og som jeg ønsker å gi. Jeg lever et veldig aktivt liv og jeg er populær. Folk sier jeg er kul og folk vil henge med meg. Så jeg er aldri alene. Men allikevel er jeg så ensom fordi jeg ikke kan finne en mann som vil ha meg for den jeg er, men kun for det jeg kan tilby av fysiske goder.Hva gjør man da? Hvordan kan jeg leve videre med et håp om ekte kjærlighet? Hvordan finner man ut om en mann virkelig liker deg for den du er?Anonymkode: 6426f...4bdDu må lære deg å elske deg selv for den du er først. Da kan du stå for ting som kanskje andre ikke liker, uten at det plager deg selv noe særlig. Vent med sex, f. Eks. Det er det mange gutter som ikke liker og på den måten kan du og filtrere ut de som kun er ute etter sex :-) 1
Gjest 2Bhonest Skrevet 23. november 2015 #57 Skrevet 23. november 2015 Det virker litt merkelig at du terper på det samme, når problemet dreier seg om at mennene er fornøyd med sexen, men ikke vil ha et forhold med TS. Da må det jo være noe annet enn sexen som står i veien for et forhold. TS, det er vanskelig å si for oss som ikke har møtt deg. Det kan jo være en detalj med deg som gjør at du blir plassert i en bås/kategori for kvinner som man bare har det gøy med. Jeg vet at jeg selv godt kan ubevisst plassere noen kvinner i en slik bås, f.eks. de som har litt trashy stil, de som skravler i ett sett, de som deltar i reality-program, skriker etter oppmerksomhet osv. osv.Anonymkode: 37f7d...8c6En som er fornøyd med sex'en, kommer alltid tilbake.TS sitt problem er at de forsvinner etter sexen og ikke vil ha noe mer....
Okapi Skrevet 23. november 2015 #58 Skrevet 23. november 2015 (endret) Etter å ha lest denne tråden, og med forbehold om at TS faktisk er ærlig, virker det som om problemet rett og slett er at hun har en håpløs smak i menn. Endret 23. november 2015 av Okapi 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #59 Skrevet 23. november 2015 En som er fornøyd med sex'en, kommer alltid tilbake.TS sitt problem er at de forsvinner etter sexen og ikke vil ha noe mer.... De kommer tilbake. Hele tiden. Prøver i hvert fall. Men kun for sex. Anonymkode: 6426f...4bd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #60 Skrevet 23. november 2015 Etter å ha lest denne tråden, og med forbehold om at TS faktisk er ærlig, virker det som om problemet rett og slett er at du hun har en håpløs smak i menn.Eller at jeg får frem dårlige sider hos gode menn? Eller at jeg ikke stiller krav til de så de føler de kan gi faen?Forresten sa en eks her om dagen til meg at jeg var så sterk og selvstendig. At jeg klarte meg jo uansett. Men det er ikke sant. Jeg er usikker og sårbar og alt for følsom. Men jeg viser det vel ikke utad? Anonymkode: 6426f...4bd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå