Gå til innhold

Blør mye utenom mens.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen idé om hva dette kan være: begynte å blø (som vanlig) halvveis uti brettet med Mercilon. Men det slutter ikke og nå er mensstart mandag. Ganske sliten av å blø halve md, men har lenge slitt med små mellomblødn. Men de har tatt seg opp to siste md. Og gynekolog for ett år siden ca mente at det kun var hormoner. Bør jeg slutte på pillen og bytte merke e.l.?

Anonymkode: d4bb0...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du ikke legen eller gynekologen?

Anonymkode: 89f20...6b3

Skrevet

Fordi jeg har ikke råd eller tid å gå dit nå dessverre 

Skrevet

Har noen idé om hva dette kan være: begynte å blø (som vanlig) halvveis uti brettet med Mercilon. Men det slutter ikke og nå er mensstart mandag. Ganske sliten av å blø halve md, men har lenge slitt med små mellomblødn. Men de har tatt seg opp to siste md. Og gynekolog for ett år siden ca mente at det kun var hormoner. Bør jeg slutte på pillen og bytte merke e.l.?

Jeg var faktisk til legen for akkurat dette problemet for 1,5 mnd siden. Holdt på å bli gal etter å ha gått over 2 år på Mercilon, og kunne aldri vite om jeg plutselig kom til å få blødninger utenom mensen. Selv om jeg mente det var helt unødvendig, tok legen tok en klamydiatest (ganske standard å gjøre når man opplever mellomblødninger), og testen var negativ. Legen mente derfor at jeg trengte sterkere p-piller for å holde blødningene tilbake. Har hatt litt problemer med uren hud, og nevnte dette tilfeldigvis til legen, og da viste det seg at jeg var kvalifisert til å få Diane p-piller (inneholder mer hormoner og brukes også for hudproblemer). Begynte på disse for 1 mnd siden, og har siden det ikke opplevd en eneste blødning! Krysser fingrene for at det fortsetter slik:) Håper du finner noen nye p-piller som passer for deg! Vet hvor slitsomt det er å blø så uregelmessig :(

Anonymkode: c9c0e...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...