Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har de siste 3-4 dagene periodevis hadd syntomer på UVI. Svie, må ofte på to, stikking, kløe og uklar urin. Leverte en urinprøve på legevakten i dag da jeg virkelig ikke greier mere av dette.

Fikk beskjed om at prøven var negativ, så da fikk jeg medisin til å ta i 3 dager og hvis det da ikke ga seg måtte jeg til legen. Burde den ikke vært sendt til dyrking? Hva annet kan det være? 

Jeg er ikke gravid og tror heller ikke jeg har klamydia, tok en alvorsprat med samboeren etter legebesøked for å være sikker, hehe. 

Så ufattelig lei, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg 😖

edit: Periodevis= I noen timer kan syntomene være borte fram til neste do-besøk.

Endret av Alisha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en time hos fastlegen din istedet. Du har rett. Da de ikke fant noe trass i symptomene dine, burde prøven vært sendt til dyrking

Anonymkode: 87aa3...10e

Skrevet

Finnes det noe som hjelper mot syntomene? Drikker sitronvann og tranebær juice..

Skrevet

Tranebærjuice har dessverre liten effekt siden den er full av sukker. Usukret tranebærsaft er absolutt det beste mens du venter på å komme til legen. Det smaker som fanden selv, men det har en effekt. Drikk noen store glass med dette i løpet av dagen.

Usukret tranebærjuice får du kjøpt på naturkost-butikker.

Anonymkode: 87aa3...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...