AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #21 Skrevet 21. november 2015 - Samtalene, det flyter så mye letter med menn, de er direkte, ærlige og sier ting som det er.Flott! Her har vi en som har skjønt det. Anonymkode: 8725f...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #22 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor sier menn det som det er, mens kvinner kvier seg for å si ting som det er? Jeg tror det har å gjøre med at kvinner er opptatt av å tilfredsstille de rundt seg, mens menn er opptatt av å finne sannheten. Anonymkode: 8725f...bd2 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #24 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor liker vi menn? Rent bortsett fra dette med pikken, hvilke egenskaper er det menn har som gjør at vi dater menn i stedet for kvinner?Og hvorfor liker menn kvinner? Hvilke kvinnelige egenskaper er det menn liker?Anonymkode: 8725f...bd2Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg er en såpass følsom jente at jeg tror jeg ville hatt mer hell i kjærligheten som lesbisk. Men det er jeg altså ikke. Anonymkode: 7df22...d29
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #25 Skrevet 21. november 2015 Jeg vet ærlig talt ikke. Anonymkode: 7df22...d29Du bør finne det ut. Greit å vite før du inngår i et heterofilt forhold Anonymkode: 8725f...bd2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #26 Skrevet 21. november 2015 Det Missi sa. Samt at de ofte er så rolige, trygge og sikre, i motsetning til mange kvinners nervøse usikkerhet (min egen inkludert). Sterke, deilige underarmer. Smale hofter, brede skuldre, fast, hard overkropp, hårete, deilig kasse, deeeeilige skjeggstubber, sexy blikk, fast rumpe.. Handyness, maskulinitet, humor, jordnærhet, beskyttelse.. og pikk. Mmmmm Anonymkode: 9add2...c15 2
-Missi- Skrevet 21. november 2015 #27 Skrevet 21. november 2015 Flott! Her har vi en som har skjønt det. Anonymkode: 8725f...bd2Takk !
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #28 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor sier menn det som det er, mens kvinner kvier seg for å si ting som det er? Jeg tror det har å gjøre med at kvinner er opptatt av å tilfredsstille de rundt seg, mens menn er opptatt av å finne sannheten.Anonymkode: 8725f...bd2Eller at vi liker enkelte menn, men ikke alle menn. Forstå meg på den måten at alle menn har pikk, men det er ikke alle menns pikk vi er interesserte i.
-Missi- Skrevet 21. november 2015 #29 Skrevet 21. november 2015 Hvorfor sier menn det som det er, mens kvinner kvier seg for å si ting som det er? Jeg tror det har å gjøre med at kvinner er opptatt av å tilfredsstille de rundt seg, mens menn er opptatt av å finne sannheten.Anonymkode: 8725f...bd2Du er nok inne på noe her, en del kvinner hadde nok hatt godt av å legge av seg tanken på å "tilfredstille de rundt seg" som du sier, og heller være ekte og seg selv! Er jo så mye mere gøy å henge med et menneske som har en slik holdning !! Jeg vil påstå at selv om jeg ikke er mann er jeg og opptatt av sannheten, og liker mye bedre ærlige og ekte mennesker som byr på den ekte versjonen av seg selv. "Falskheten" som råder blant en del kvinner liker jeg ikke, hvor de later som de liker noen og er såå hyggelige for i neste øyeblikk å snu helt om når personen går... får helt fnatt av slike kvinnfolk Blant menn har jeg ikke sett slike tendenser selv om det sikkert finnes noen av dem og.
Belbus Skrevet 21. november 2015 #30 Skrevet 21. november 2015 (endret) Vil jo ha en som kan åpne vanskelige lokk for meg, en som er annerledes enn meg. Hadde blitt gal av å være sammen med en jente, skjønner ikke hva menn ser i dem/oss- utenom det fysiske/naturlige tiltrekningen Endret 21. november 2015 av Belbus 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #31 Skrevet 22. november 2015 Mye lettere å kontrollere kvinner enn menn vel? Menn er sterkere og kan banke dritten av dama hvis hun forsøker å gjøre mannen til slave.Anonymkode: 8725f...bd2Du vet at kvinner oftere er voldelig mot partner enn mot menn? Anonymkode: dbeb6...3d9 1
Cuntzilla Skrevet 22. november 2015 #32 Skrevet 22. november 2015 Det er jo i bunn og grunn pikken. Egenskaper som noen peker på over her som f.eks. å være ærlige og direkte er mer individuelle enn kjønnsbestemte, du kan like gjerne finne en kvinne som sier ting som de er og menn som er uærlige eller konfliktsky. Men årsaken til at kvinner som har egenskapene jeg setter pris på ender som venninner imens menn kan få det til å krible mellom beina føles mest ut som primale instinkter. Det er alt det fysiske ved menn som tiltrekker meg, brede skuldre, mørk stemme, hard brystkasse, lukten av en mannekropp, typisk maskuline trekk osv.Jeg er 90% hetero (mener grensene for legning er litt mer flytende enn de avgrensede båsene vi har laget i språket), og vet jeg kan bli seksuelt tiltrukket av en kvinne med de riktige egenskapene. Men relativt sikker på at jeg ikke hadde klart et langvarig forhold uten en penis involvert Jeg faller også sjeldnere for kvinner, ikke fordi de mangler noen personlige egenskaper som mannfolk liksom har monopol på, men fordi jeg har en mye sterkere tendens til å bli kåt på menn. Så det koker ned til seksualitet og det fysiske for meg, ikke at menn har noen personlige egenskaper som man liksom ikke kan finne hos en kvinne. 1
Summers Skrevet 22. november 2015 #33 Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg er 90% hetero (mener grensene for legning er litt mer flytende enn de avgrensede båsene vi har laget i språket), og vet jeg kan bli seksuelt tiltrukket av en kvinne med de riktige egenskapene. Men relativt sikker på at jeg ikke hadde klart et langvarig forhold uten en penis involvert Jeg faller også sjeldnere for kvinner, ikke fordi de mangler noen personlige egenskaper som mannfolk liksom har monopol på, men fordi jeg har en mye sterkere tendens til å bli kåt på menn. Det er alt det fysiske ved menn som tiltrekker meg, brede skuldre, mørk stemme, hard brystkasse, lukten av en mannekropp, typisk maskuline trekk osv.Gjelder de samme egenskapene for kvinner? Hvis nei, hva er egenskapene og hvorfor er de ikke de samme som for menn? Hvis ja så er det forståelig at du faller for færre kvinner enn menn. Endret 22. november 2015 av Summers
Cuntzilla Skrevet 22. november 2015 #34 Skrevet 22. november 2015 Det er alt det fysiske ved menn som tiltrekker meg, brede skuldre, mørk stemme, hard brystkasse, lukten av en mannekropp, typisk maskuline trekk osv.Gjelder de samme egenskapene for kvinner? Hvis nei, hva er egenskapene og hvorfor er de ikke de samme som for menn?Usikker på hva du spør om her.Jeg prøvde å peke på nettopp de egenskapene som skiller menn fra kvinner, som jo var spørsmålet i tråden. Men det betyr ikke at om jeg skal falle for en kvinne så må hun ha brede skuldre, mørk stemme og hår på kassa, det er ikke sånn bifili fungerer for meg akkurat. Hvis det var det du trodde, som sagt forstår jeg ikke spørsmålet helt?Smørbrødlisten med de såkalt "riktige egenskapene" er jo alt dette med humor, intelligens og selvsikkerhet, og at vi deler de samme verdiene og gjerne noen interesser og blablabla. Listen er nok relativt lik for begge kjønn, men siden f*tta dunker hardere for en mannekropp enn kvinnekropp så blir jeg oftere tiltrukket av menn som innehar de riktige egenskapene enn kvinner. Ga det mening for deg/svar på spørsmålet? 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #35 Skrevet 22. november 2015 Du vet at kvinner oftere er voldelig mot partner enn mot menn?Anonymkode: dbeb6...3d9Rar setning. Anonymkode: 965b2...a04 2
Summers Skrevet 22. november 2015 #36 Skrevet 22. november 2015 Usikker på hva du spør om her.Jeg prøvde å peke på nettopp de egenskapene som skiller menn fra kvinner, som jo var spørsmålet i tråden. Men det betyr ikke at om jeg skal falle for en kvinne så må hun ha brede skuldre, mørk stemme og hår på kassa, det er ikke sånn bifili fungerer for meg akkurat. Hvis det var det du trodde, som sagt forstår jeg ikke spørsmålet helt?Nei, ikke det jeg trodde, jeg lurer bare på hvorfor det er sånn.
Cuntzilla Skrevet 22. november 2015 #37 Skrevet 22. november 2015 (endret) Nei, ikke det jeg trodde, jeg lurer bare på hvorfor det er sånn.Hm. OK. Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på. Selv om jeg tiltrekkes mer av menn fysisk sett, så er de kvinnene jeg tiltrekkes av fysisk sett veldig kvinnelige Det er vel sånn generelt sett i kulturen vår, det er forskjeller på hva som anses som utseendemessig pent/attraktivt hos menn og kvinner på generell basis, det er vel en blanding av biologi + ytre faktorer som er internalisert i oss. Selv som heterofil (?) mann så har vel du også litt forskjellige kriterier for hva som er en kjekk mann og en vakker kvinne, eller synes du de vakreste mennene er de som ligner mest på kvinner? Gitt at du fikk lyst til å prøve litt guttesex en dag bare for moro skyld, tror du da at valget ditt hadde falt på en mann som lignet mest mulig på drømmedama di, eller hadde det vært et helt annet sett med kriterier for hva som hadde vært seksuelt attraktivt når det var snakk om en mann? Endret 22. november 2015 av Cuntzilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå