Gjest Madden Skrevet 28. oktober 2004 #21 Del Skrevet 28. oktober 2004 Går det bra med becca da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #22 Del Skrevet 21. november 2004 Har vært borte fra Kg en stund.. Maden: jo da, Becca har det bra.. Har vært en del sjuk også har jeg slutta med medisiner, så jeg har sovet mer enn jeg ahr vært våken. Og ang KG har jeg tenkt at; joda jeg skal inn å skrive/lese litt snart, men.. Vel, er tilbake nå i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. november 2004 #23 Del Skrevet 22. november 2004 Koselig å ha deg her igjen becca!! Er det julestemning utenfor stuedøra di også kanskje? Her snør det i massevis...det er nesten litt for mye av det gode! Særlig siden det er meldt mildvær på onsdag...og jeg ser mørkt på all den isen jeg må forsøke å gå på da... Det er ikke enkelt..får kjøpe meg en sandsekk til å ha på ryggen og strø på egen hånd!! Håper du får en fin uke!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #24 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #25 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Becca! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #26 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2004 #27 Del Skrevet 23. desember 2004 HEI ALLE PRØVERE OG GRAVIDE (og andre) GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #28 Del Skrevet 4. januar 2005 Lykke til videre med prøvinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. januar 2005 #29 Del Skrevet 14. januar 2005 Er du ikke her mer..? Håper du har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #30 Del Skrevet 28. januar 2005 Huff, jeg er her, men har bare ikke orket å være her inne.. Men nå skal jeg prøve å vær her litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #31 Del Skrevet 2. februar 2005 Venter på tante rød. Har alle symtomene på at ho kommer :-? er SULTEN, kvalm og søt-syk.. men ho har ikke kommet ennå.. Burde ha kommet for leeeenge siden.. Har gitt opp å håpe på noe annet, så lenge jeg ikke prøver noe kurer el.l men nå skal vi pare pakk også reiser vi på besøk til mamma`n min. (ting er så trasig her om dagen da gubben står på vent på flere sykehus programmer osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #32 Del Skrevet 13. februar 2005 siden tanta ikke hadde kommet i går testet jeg meg. Har gåt laaagnt over tiden, selvom jeg er svært uregelmessig.. Men nei da. Gubben synes også dette begynner å bli vanskelig. Jeg får ikke kjempe nedturer lenger, blir bare skuffa... Men gubben fortalte meg i går at han ble skikkelig lei seg osv. er ikke lett dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #33 Del Skrevet 14. februar 2005 nesten sjokk at tanta ikke kom etter teatinga (henner det gitt) hmm... det er vel bare og øve og øve da tinker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. februar 2005 #34 Del Skrevet 26. februar 2005 Bare innom for å se...men du har ikke vært her på en stund...! God helg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #35 Del Skrevet 5. mars 2005 Takk for det Madden! Er ikke her mye om dagen, da vi ikke prøver så veldig om dagen.. Trener jo litt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2006 #36 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Becca. Ser at du ikke har vaert her paa lenge....proever dere fortsatt? Og hvordan gaar det med moren din? Tenker paa deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #37 Del Skrevet 19. mai 2006 hei og takk for hilsninger her inne! Vi er fortsatt prøvere, i den forstand at vi ikke bruker prevansjon.. Siden vi har prøøvd i 3,5 år nå så skjønner vi at vi ikke kommer til å få barn på "Normal" måten. Men vi øver for det Blir ikke noe prøverør på oss før om 4-5 år tipper jeg pga økonomiske årsaker osv... Er litt sløv ang det å opdatere dagboka her, hadde faktisk glemt den helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå