Gå til innhold

Becca og Søtnosens prøvedagbok

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har vært borte fra Kg en stund.. Maden: jo da, Becca har det bra.. :wink: Har vært en del sjuk også har jeg slutta med medisiner, så jeg har sovet mer enn jeg ahr vært våken.

Og ang KG har jeg tenkt at; joda jeg skal inn å skrive/lese litt snart, men..

Vel, er tilbake nå i alle fall :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Koselig å ha deg her igjen becca!! Er det julestemning utenfor stuedøra di også kanskje? Her snør det i massevis...det er nesten litt for mye av det gode! Særlig siden det er meldt mildvær på onsdag...og jeg ser mørkt på all den isen jeg må forsøke å gå på da... :tunge1: Det er ikke enkelt..får kjøpe meg en sandsekk til å ha på ryggen og strø på egen hånd!! :ler:

Håper du får en fin uke!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Venter på tante rød. Har alle symtomene på at ho kommer :-? er SULTEN, kvalm og søt-syk.. men ho har ikke kommet ennå.. Burde ha kommet for leeeenge siden.. Har gitt opp å håpe på noe annet, så lenge jeg ikke prøver noe kurer el.l

men nå skal vi pare pakk også reiser vi på besøk til mamma`n min. (ting er så trasig her om dagen da gubben står på vent på flere sykehus programmer osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

siden tanta ikke hadde kommet i går testet jeg meg. Har gåt laaagnt over tiden, selvom jeg er svært uregelmessig.. Men nei da. Gubben synes også dette begynner å bli vanskelig. Jeg får ikke kjempe nedturer lenger, blir bare skuffa... Men gubben fortalte meg i går at han ble skikkelig lei seg osv.

er ikke lett dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest gjest1

Takk for det Madden! Er ikke her mye om dagen, da vi ikke prøver så veldig om dagen.. Trener jo litt da men.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Hei Becca. Ser at du ikke har vaert her paa lenge....proever dere fortsatt? Og hvordan gaar det med moren din?

Tenker paa deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

hei og takk for hilsninger her inne!

Vi er fortsatt prøvere, i den forstand at vi ikke bruker prevansjon.. Siden vi har prøøvd i 3,5 år nå så skjønner vi at vi ikke kommer til å få barn på "Normal" måten.

Men vi øver for det ;) Blir ikke noe prøverør på oss før om 4-5 år tipper jeg pga økonomiske årsaker osv...

Er litt sløv ang det å opdatere dagboka her, hadde faktisk glemt den helt :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...