Porcelain Skrevet 30. oktober 2016 #1941 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Wanda Maximoff skrev: Hva heter den? Jonas9000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1942 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 minutt siden, Porcelain skrev: Jonas9000 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1943 Del Skrevet 30. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Se klippet igjen da Anonymkode: 152fb...a53 Nå har jeg sett klippet igjen og er usikker på stemmen. Men jeg tviler på at isak er det. Han møter både Jonas og Eskild hver dag, så jeg tviler på at han hadde sagt til Jonas at det var Jonas sine sko. Isak hører forskjell på Jonas og Eskild. Anonymkode: dc85c...3bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. oktober 2016 #1944 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jonas har en helt annen måte å snakke på enn Eskild! Jeg skjønner ikke at folk kan tro det er Jonas 😜 Men hyl! Hvordan skal Isak forklare saken nå, om hvorfor han ikke kom på festen? Det er så synd at han skyver vennene sine unna mer og mer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1945 Del Skrevet 30. oktober 2016 36 minutter siden, tweet skrev: Jonas har en helt annen måte å snakke på enn Eskild! Jeg skjønner ikke at folk kan tro det er Jonas 😜 Men hyl! Hvordan skal Isak forklare saken nå, om hvorfor han ikke kom på festen? Det er så synd at han skyver vennene sine unna mer og mer. Jeg tror Jonas har skjønt for lengst at det er "noe". Hvis Isak bare tør åpne seg for Jonas tror jeg Jonas vil være støttende. Mahdi kanskje not so much. Anonymkode: dc85c...3bc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. oktober 2016 #1946 Del Skrevet 30. oktober 2016 Er det nå #evenmåsvare starter? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1947 Del Skrevet 30. oktober 2016 11 minutter siden, tweet skrev: Er det nå #evenmåsvare starter? Hahaha, kom inn for å skrive sånn ca. dette. Anonymkode: 69441...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1948 Del Skrevet 30. oktober 2016 9 minutter siden, tweet skrev: Er det nå #evenmåsvare starter? Så det nettopp. Kjente jeg ble litt trist på Isak sine veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1949 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mobilsitering suger, kom borti feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1950 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Jonas har skjønt for lengst at det er "noe". Hvis Isak bare tør åpne seg for Jonas tror jeg Jonas vil være støttende. Mahdi kanskje not so much. Anonymkode: dc85c...3bc Jeg tror også at Jonas undrer seg litt, men samtidig så er de jo så gode venner at jeg skjønner han strever fært med å si det til han. Endret 30. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1951 Del Skrevet 30. oktober 2016 Åh, de siste klippene har vært helt fantastiske. Det er så mye kjemi mellom de to at det er til å ta og føle på. Blir helt lovesick her! Jeg er superimponert over disse unge skuespillerne, de MÅ jo bare bli noe stort! Anonymkode: b048f...5e1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1952 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Er det bare meg eller virker Isak mer sprudlende med Even? Jeg må innrømme at jeg er superspent på uken som kommer for Isak. For det første så har han jo tydeligvis dumpet kompisene igjen, for det andre så var jo Emma dritsur på han og for det tredje så prøver jeg å forestille meg hvordan deres relasjon kommer til å være på et så offentlig sted som skolen. Det har allerede kommet ut klipp på rundt ni minutter, så jeg er spent på hvordan de deler opp dette. Jeg vil se masse Også var det fint at han fikk svar fra Even! Det er jo utrolig nervepirrende og gå rundt, ventende på svar fra noen du er forelsket i. Endret 30. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1953 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Wanda Maximoff skrev: Er det bare meg eller virker Isak mer sprudlende med Even? Jeg må innrømme at jeg er superspent på uken som kommer for Isak. For det første så har han jo tydeligvis dumpet kompisene igjen, for det andre så var jo Emma dritsur på han og for det tredje så prøver jeg å forestille meg hvordan deres relasjon kommer til å være på et så offentlig sted som skolen. Det har allerede kommet ut klipp på rundt ni minutter, så jeg er spent på hvordan de deler opp dette. Jeg vil se masse Også var det fint at han fikk svar fra Even! Det er jo utrolig nervepirrende og gå rundt, ventende på svar fra noen du er forelsket i. Ja fy søren som jeg gleder meg til mandag! Isak er mer sprudlende nå som han er på vei ut av skallet sitt, men jeg liker at Even er mer cool og laidback med det glimtet i øyet (som også kommer frem av den siste meldingen han sendte). Anonymkode: dc85c...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #1954 Del Skrevet 30. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja fy søren som jeg gleder meg til mandag! Isak er mer sprudlende nå som han er på vei ut av skallet sitt, men jeg liker at Even er mer cool og laidback med det glimtet i øyet (som også kommer frem av den siste meldingen han sendte). Anonymkode: dc85c...3bc Hysj nå, ikke si det. Jeg vil ikke gå rundt og stresse i morgen om det kanskje kommer et klipp, bare kanskje. Men det må det jo gjøre? Det må jo være drama i morgen, big time. Blææææ!! Skam Jeg syns det er herlig å se han så sprudlende. Det kan jo være derfor han ditcha vennene sine, rett og slett fordi at med Even så føler han at han kan være seg selv. Men enig med deg at Even er en sånn cool, laidback dude. Digger det De er jo gode sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 31. oktober 2016 #1955 Del Skrevet 31. oktober 2016 Såå Even er ikke på skolen søren! Hva tror dere skjer? Har han fortalt noe til Sonja, og har hun kanskje gitt han forbud mot å møte Isak? Vil han ikke møte Isak fordi han ikke vil dumpe Sonja? Skjønner ikke! Selv om det er dumt av Isak å "dumpe" vennene sine, synes jeg så jævlig synd i han.. Han kan jo ikke (i hans hode) fortelle noe til kompisene. Jeg forstår at han skyver vennene unna, men det er ikke helt riktig. Huff.. Jeg blir altfor engasjert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 31. oktober 2016 #1956 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, tweet skrev: Såå Even er ikke på skolen søren! Hva tror dere skjer? Har han fortalt noe til Sonja, og har hun kanskje gitt han forbud mot å møte Isak? Vil han ikke møte Isak fordi han ikke vil dumpe Sonja? Skjønner ikke! Jeg syns det er mer interessant at Isak faktisk sto og ventet på han, til og med spurte noen om han var der. Hvorfor sto han der og ventet? Hva var intensjonen hans med det? Skulle han invitere han på lunsj med kompisene? Skulle han snakke med han om hvorfor han stakk? Skulle de ha en klinestund i skapet? Hva skjer med Isak? Endret 31. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. oktober 2016 #1957 Del Skrevet 31. oktober 2016 15 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg syns det er mer interessant at Isak faktisk sto og ventet på han, til og med spurte noen om han var der. Hvorfor sto han der og ventet? Hva var intensjonen hans med det? Skulle han invitere han på lunsj med kompisene? Skulle han snakke med han om hvorfor han stakk? Skulle de ha en klinestund i skapet? Hva skjer med Isak? Han er forelsket 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1958 Del Skrevet 31. oktober 2016 Igjen - kjempeprestasjon av Tarjei Sandvik Moe i det siste klippet. Ser såå godt alle følelsene til Isak - kom på at han hadde glemt kompisens bursdag, og ser skuffelsen av at han innser han begynner å gli bort fra kompisene/dårlig samvittighet for å ha glemt bursdagen i ansiktet hans når han hører om det som skjedde på bursdagen, sikkert samtidig som han tenker mye på Even. Utrolig mye som formidles på korte sekunder her! Anonymkode: b048f...5e1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 31. oktober 2016 #1959 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) 10 minutter siden, Birdo skrev: Han er forelsket Ja, og hva hadde skjedd om Even hadde vært på skolen? Hva hadde de gjort? Utrolig spennende å tenke på. Supersøtt par. Skulle gjerne visst hva som hadde skjedd hvis han var på skolen og hvordan hadde kompisene taklet det. Endret 31. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1960 Del Skrevet 31. oktober 2016 3 timer siden, tweet skrev: Såå Even er ikke på skolen søren! Hva tror dere skjer? Har han fortalt noe til Sonja, og har hun kanskje gitt han forbud mot å møte Isak? Vil han ikke møte Isak fordi han ikke vil dumpe Sonja? Skjønner ikke! Even sliter nok psykisk. Han har dame og har ikke kommet ut av skapet. Vi vet lite om bakgrunnen hans, så han kan ha hatt dårlige erfaringer. Gjetter at både han og Isak har en vei å gå før de ev. kommer ut av skapet og blir et par. Anonymkode: 5ab55...6af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå