AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1881 Del Skrevet 28. oktober 2016 Åå, for et fint klipp Anonymkode: 69441...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1882 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ååååh 😍😍 Håper robot-Noora ikke får så mye rolle i skam denne sesongen. Hun er blitt kjedelig synes jeg. Vil se mer av Sana! Anonymkode: 901ad...123 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 28. oktober 2016 #1883 Del Skrevet 28. oktober 2016 Sett det siste klippet så mange ganger nå! Wiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1884 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ååå, fantastisk klipp! ENDELIG MEN - jeg blir litt bekymra mtp. de tydelige referansene til Romeo og Julie... hvordan skal dette ende?Anonymkode: 73822...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 28. oktober 2016 #1885 Del Skrevet 28. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååå, fantastisk klipp! ENDELIG MEN - jeg blir litt bekymra mtp. de tydelige referansene til Romeo og Julie... hvordan skal dette ende? Anonymkode: 73822...d77 Til tross for alle referansene til Et dukkehjem i s2 så ble det Noora og William til slutt, så referansene til Romeo og Juliet trenger ikke å bety at relasjonen mellom Even og Isak ender som i R&J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1886 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kanskje Emma tar selvmord, eller prøver. Dette er jo noe mange ungdommer dessverre opplever at noen nære rundt gjør eller prøver på. Det er jo fortsatt tabu. Og da får de i tillegg vist hva man bør gjøre om man kommer i en slik situasjon om hun for eksempel truer med det/prøver, og at de må skaffe hjelp eller noe. Anonymkode: 97bb1...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1887 Del Skrevet 28. oktober 2016 Denne serien er bare så utrolig genial. Nå må jeg se siste episode en gang til Anonymkode: d5f07...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 28. oktober 2016 #1888 Del Skrevet 28. oktober 2016 HYL HYL HYL! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1889 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 24. oktober 2016 den 15.25, Rosalie skrev: Teaterhøgskolen har et svært tett studieprogram med veldig mye obligatorisk (og mange interne oppsetninger etc), så nei, det ville vært veldig vanskelig. Og er det en skole i Norge som kan koste på seg å ikke være veldig fleksible, er det jo teaterhøgskolen, med flere hundre søkere til 8 studieplasser... Det er sant! Men han som spiller Eskild går jo og på TH, og han har tydeligvis tid til å være med.. Men jeg vet jo ikke hvordan det foregår. Liker sesongen, men håper jentene er tilbake mer i neste. Anonymkode: 019cd...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1890 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg kjenner at jeg ble skikkelig rørt av episode 4 <3 For en utfordring det må være å gå gjennom ungdomstiden sin i skapet. Og ikke minst; hvor vanskelig det må være når man kommer ut av skapet. Anonymkode: 0b4ab...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 28. oktober 2016 #1891 Del Skrevet 28. oktober 2016 Klarer ikke helt å sette fingern på det, men er et eller annet med Even som skurrer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. oktober 2016 #1892 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) 6 timer siden, caline skrev: Klarer ikke helt å sette fingern på det, men er et eller annet med Even som skurrer Det er jeg enig med deg i. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan dette vil utvikle seg videre. Jeg syns det var litt morsomt med sykkelen for øvrig. Jeg har sett Boys, så koste meg litt da og tenkte at nå kom de til å stoppe for å kysse snart Endret 29. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 29. oktober 2016 #1893 Del Skrevet 29. oktober 2016 5 minutter siden, blåbærpike skrev: Til tross for alle referansene til Et dukkehjem i s2 så ble det Noora og William til slutt, så referansene til Romeo og Juliet trenger ikke å bety at relasjonen mellom Even og Isak ender som i R&J. Men no er det jo slutt mellom Noora og William, sjølv om ho kaller det pause. Så det endte ikkje såå lykkelig då. Håper på at det går bra for Isak, men føler også at det er noko som skurrer med Even. Siden han er 97-er så skulle han egentlig vert russ i vår, så han har blitt hengande et år bak.. kan jo vere fleire grunner til det då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1894 Del Skrevet 29. oktober 2016 8 timer siden, caline skrev: Klarer ikke helt å sette fingern på det, men er et eller annet med Even som skurrer Ja, tenker det jeg også. Han henger 1 (eller 2?) år etter på videregående. Og det at Sonja ba han være forsiktig med ølen. Det kan jo ha vært fordi han kanskje blir kjip og drita, men jeg tror det er en bakhistorie for det, som vi ikke kjenner. Anonymkode: 69441...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 29. oktober 2016 #1895 Del Skrevet 29. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenker det jeg også. Han henger 1 (eller 2?) år etter på videregående. Og det at Sonja ba han være forsiktig med ølen. Det kan jo ha vært fordi han kanskje blir kjip og drita, men jeg tror det er en bakhistorie for det, som vi ikke kjenner. Anonymkode: 69441...3ee Tror heller hun sa det fordi hun prøver å styre ham. Veldig kontrollerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. oktober 2016 #1896 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg kjenner jeg er fascinert av Tarjei. For en skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1897 Del Skrevet 29. oktober 2016 12 timer siden, blåbærpike skrev: Til tross for alle referansene til Et dukkehjem i s2 så ble det Noora og William til slutt, så referansene til Romeo og Juliet trenger ikke å bety at relasjonen mellom Even og Isak ender som i R&J. men nå har lerkefuglen forlatt William, så dukkehjemreferansen stemte jo faktisk 100 prosent Anonymkode: 696ce...28e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1898 Del Skrevet 29. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Emma tar selvmord, eller prøver. Dette er jo noe mange ungdommer dessverre opplever at noen nære rundt gjør eller prøver på. Det er jo fortsatt tabu. Og da får de i tillegg vist hva man bør gjøre om man kommer i en slik situasjon om hun for eksempel truer med det/prøver, og at de må skaffe hjelp eller noe. Anonymkode: 97bb1...1c3 jeg sitter og med en følelse av at serien kommer til å ta opp dette. Trenger ikke nødvendigvis være Emma - kan være Even og, eller moren til Isak. Temaet ungdom med psykisk syk forelder er jo og relevant for mange, så jeg den tråden og blir tydeligere. Anonymkode: 696ce...28e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1899 Del Skrevet 29. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: men nå har lerkefuglen forlatt William, så dukkehjemreferansen stemte jo faktisk 100 prosent Anonymkode: 696ce...28e Det tviler jeg derimot på at var planlagt, men en easy escape siden William/Thomas forlot serien. Anonymkode: 7ed4f...97a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 29. oktober 2016 #1900 Del Skrevet 29. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg sitter og med en følelse av at serien kommer til å ta opp dette. Trenger ikke nødvendigvis være Emma - kan være Even og, eller moren til Isak. Temaet ungdom med psykisk syk forelder er jo og relevant for mange, så jeg den tråden og blir tydeligere. Anonymkode: 696ce...28e Angående moren til Isak så fremstår jo hun som dypt religiøs blant annet. Hvordan vil hun reagere på en homofil sønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå