Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Storyen til Eva 😂

Tror faktisk hun og gutteChris blir sammen :hjerte: 

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Storyen til Eva 😂

Tror faktisk hun og gutteChris blir sammen :hjerte: 

De er jo allerede sammen! Dette hadde jeg ikke fått med meg. Så det på Chris sin insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nytt klipp! Eskil og Linn, haha elsker de :) 

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå glad for å få se Eskild igjen. Han er bare fantastisk. Ler meg ihjel. Hahahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Maleficenta skrev:

Såå glad for å få se Eskild igjen. Han er bare fantastisk. Ler meg ihjel. Hahahaha

Synes han var så annerledes i dag.. Litt passiv-aggressiv, pleier ikke å være det. Synes han har vært mer dramatisk-morsom tidligere.. Han kommer vel sterkere tilbake :D 

Anonymkode: a5353...702

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes han var så annerledes i dag.. Litt passiv-aggressiv, pleier ikke å være det. Synes han har vært mer dramatisk-morsom tidligere.. Han kommer vel sterkere tilbake :D 

Enig, han var veldig annerledes, mer slem enn morsom. Liker egentlig Eskild veldig godt, men likte ham ikke i dette klippet :( 

Anonymkode: 753ca...807

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både han og noora så og si alltid har vært nedlatende mot linn jeg... venter alltid på at hu skal "klikke" og endelig stå opp for seg selv!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, han var veldig annerledes, mer slem enn morsom. Liker egentlig Eskild veldig godt, men likte ham ikke i dette klippet :( 

Han var vel bakfull.

Anonymkode: f6e2b...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, Tita92 skrev:

Hva tenker dere om det nyeste klippet?

Vis skjult innhold

Yousef reiser bort....

Åhr, det nye klippet gir jo ingen som helst svar på noe!?! Så frustrerende! Og jeg ble irritert på Yousef, han gjør seg så usannsynlig vanskelig! Hva skjedde på festen mellom dem?? Nada??

Anonymkode: 6d485...34f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir sikkert avskjedsfest for Yosef på fredag, og sikkert helt på slutten av festen, skjer det noe mellom han og Sana. Og fram til da, får vi ikke noen flere svar.

Anonymkode: 614be...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir sikkert avskjedsfest for Yosef på fredag, og sikkert helt på slutten av festen, skjer det noe mellom han og Sana. Og fram til da, får vi ikke noen flere svar.

Anonymkode: 614be...45d

Men det er jo poengløst, han skal jo være borte til august!! Kjipt!

Anonymkode: 6d485...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noora og William! Det beste paret i hele TV-serien! Savner sesong 2, og har nå sett flere av episodene og har konkludert med at den er den beste sesongen! Da Noora trodde hun hadde ligget med Niko, var det helt forferdelig å vente på klippene, noe som bare var frusterende, men den sesongen er legandarisk! 

Da William kom var det jo DET som var høydepunktet, og ikke Sana og Yousef!

Anonymkode: ca37e...e54

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noora og William! Det beste paret i hele TV-serien! Savner sesong 2, og har nå sett flere av episodene og har konkludert med at den er den beste sesongen! Da Noora trodde hun hadde ligget med Niko, var det helt forferdelig å vente på klippene, noe som bare var frusterende, men den sesongen er legandarisk! 

Da William kom var det jo DET som var høydepunktet, og ikke Sana og Yousef!

Helt enig!

For min del når ikke sesong 4, sesong 2 til anklene en gang. Håper denne sesongen får en verdig avslutning. Ja, jeg vil ha en happy ending. La Nora og William blir sammen igjen, la Eva få sin Penetrator Chris og Sana få Yousef. Regner med at hun trapper opp på Gardermoen for å si at hun liker han, rett før han går på flyet til Tyrkia.

Anonymkode: 7b4d6...13c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det syns ikke jeg. Har nylig sett flere episoder av 2. sesongen og Eskild er da ofte sånn (det er sånn han er), og spesielt mot Linn. Bare se her: http://skam.p3.no/2016/03/12/fortsatt-drita/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...