Siri_H Skrevet 8. juni 2017 #5141 Del Skrevet 8. juni 2017 Kjempekoselig klipp Men jeg er redd det enda kan bli en heftig dose med drama før vi er i mål. 8. uke i sesong 3 var også særdeles idyllisk, før alt smalt skikkelig.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 8. juni 2017 #5142 Del Skrevet 8. juni 2017 Begynte å gråte! Herrigud så fint klipp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 8. juni 2017 #5143 Del Skrevet 8. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor andem måtte blande Noora inn i sana-Yousef-historien. Anonymkode: 152fb...a53 Hm. Kan det ha vært for å lage drama i dramaserien tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5144 Del Skrevet 8. juni 2017 Syntes det er så trist at det ikke blir en Vilde-sesong. Føler det er mye man kunne bygget på der. Føler at hun kanskje er den som er mest påvirket av utseendepresset, higen etter å være populær, moren som har alle disse "vinkveldene", men som noen hadde sett og mente hun liknet på en "uteligger"(jmfr. chatten til Isak), og at hun fortsatt hadde merkelappen på klærne(stjålet? eller returnerer tilbake etter bruk?), at hun ble kåt av å kline med Eva. Mye potensiale der. Anonymkode: d0b9d...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycra Skrevet 8. juni 2017 #5145 Del Skrevet 8. juni 2017 ååå, for et fantastisk klipp vi fikk i går! Jeg gråt og gråt etter å ha sett resten av gjengen komme kjørende "Fakker dere med Sana, fakker dere med oss! Bitches!" - kanskje en av de fineste linjene i hele sesong 4, venner ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5146 Del Skrevet 8. juni 2017 Er nok alene her om å ikke like klippet jeg Synes det er så lite realistisk at de lar henne sitte der og vente, overraskelse eller ei. Gode venner gjør ikke sånt. Virkelig skuffet over "løsningen" her, og egentlig også selve problemet. Sana gjorde ingenting direkte mot de andre fire, og gode venner skjønner sånt med en gang. Om ei venninne av meg gjør noe mot noen andre så regner jeg virkelig med at de hadde grunn til det. Forutsigbart, platt og lite realistisk blir min oppsummering Klippet gjorde meg ikke glad i det hele tatt, jeg var sint. Skikkelig sint mens jeg så på det, og det hjalp ikke når de kom i bilen. Anonymkode: d455f...38e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5147 Del Skrevet 8. juni 2017 Nå som jentesquaden endelig er gjenforent, mangler jeg bare en fortsettelse på yousef+sana, vil ha nytt klipp med dem asap Anonymkode: 7ae87...b60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5148 Del Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er så trist at det ikke blir en Vilde-sesong. Føler det er mye man kunne bygget på der. Føler at hun kanskje er den som er mest påvirket av utseendepresset, higen etter å være populær, moren som har alle disse "vinkveldene", men som noen hadde sett og mente hun liknet på en "uteligger"(jmfr. chatten til Isak), og at hun fortsatt hadde merkelappen på klærne(stjålet? eller returnerer tilbake etter bruk?), at hun ble kåt av å kline med Eva. Mye potensiale der. Anonymkode: d0b9d...ca8 har sett folk spekulere masse på instagram om hun ikke er bifil/lesbisk pga det der personlig er jeg glad for at vi ikke får en sesong med henne, synes hun fort blir utrolig irriterende. men er sant at det er mye de kunne ha utforsket, hun slet jo nesten med anoreksia/bulimi i en periode, så hadde vært viktig å ta det opp forsåvidt. Anonymkode: 7ae87...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5149 Del Skrevet 8. juni 2017 LAME at Vilde kaller dem ballonggutta. Det gjør hun bare fordi fansen gjør det, det gir ingen mening at Vilde skulle assosiere dem primært med at de én gang hadde med seg ballonger på fest Anonymkode: 753ca...807 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5150 Del Skrevet 9. juni 2017 Veddet på at det blir Yousana i kveld Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5151 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvis det stemmer at kveldens episode varer i 25 min, blir det vel ikke rare klippet vi får i kveld Tror også at det er i kveld alt fra traileren kommer....Sana spenner bein på Noora, Even blør neseblod osv.... Spennende!!!! Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max B Skrevet 9. juni 2017 #5152 Del Skrevet 9. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det stemmer at kveldens episode varer i 25 min, blir det vel ikke rare klippet vi får i kveld Tror også at det er i kveld alt fra traileren kommer....Sana spenner bein på Noora, Even blør neseblod osv.... Spennende!!!! Anonymkode: 7b4d6...13c Det står 36 minutter på nrk.no altså når man trykker seg inn på episoden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5153 Del Skrevet 9. juni 2017 12 minutter siden, Max B skrev: Det står 36 minutter på nrk.no altså når man trykker seg inn på episoden. Ååå!! Fantastisk Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5154 Del Skrevet 9. juni 2017 Synes andem tar for mange snarveier denne sesongen. Sesongen skal liksom følge Sana. Hvor naturlig hadde det ikke då vært at vi fulgte med henne og fikk høre samtalen mellom henne og jentene? Vi har ikke blitt tatt med og jeg er skuffa. Plutselig dukker det opp en Chat om festen i kveld uten noe mer om dramaet når klippet før los losers-vanen handler om at jentene synes hun har endret seg. Hallo ass. Håper vi får nok svar før sesongen er over, men jeg er skuffs... Jeg gråt av forrige klipp men samtidig tenker jeg det er på tide at Andem gir seg nå. Anonymkode: 8a03b...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5155 Del Skrevet 9. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: LAME at Vilde kaller dem ballonggutta. Det gjør hun bare fordi fansen gjør det, det gir ingen mening at Vilde skulle assosiere dem primært med at de én gang hadde med seg ballonger på fest Anonymkode: 753ca...807 Jeg digger at Andem legger inn referanser fra fansen, jeg. Det blir jo noe ala det bildet av guttegjengen + Evak som kom med i første episode. I alle andre sesonger ville jeg syntes at det var teit, men akkurat i Skam - synes jeg at det fungerer veldig bra. Anonymkode: bc177...098 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5156 Del Skrevet 9. juni 2017 OMG!!!! Når man trodde at Andem ikke kunne overraske! Supert klipp, men de slutter jo midt i. Vil se mer!!! Anonymkode: 8a03b...33c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. juni 2017 #5157 Del Skrevet 9. juni 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. juni 2017 #5158 Del Skrevet 9. juni 2017 Å herregud!!! Jeg er i ekstase 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. juni 2017 #5159 Del Skrevet 9. juni 2017 Herlig! Er spent på hva som skjer videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. juni 2017 #5160 Del Skrevet 9. juni 2017 Det må jo komme et klipp til i kveld? Fikk følelsen nesten hele klippet, før Noora og Sana satt seg sammen at dette plutselig var siste episode. Det føltes så veldig som en sånn avslutningsfest. Men det er det ikke. Phjuuu.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå