Gjest blåbærpike Skrevet 7. juni 2017 #5121 Del Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar tilbake alt jeg skrev i stad! Eller, de kunne jo ha svart sana tidligere. Men herregud så flott gjort av jentene! 💜💜 Anonymkode: 152fb...a53 Sana fortjente jo på sett og vis den ventinga, hun lærte jo noe av det. Sånn utenom det: Ekte venner #gåsehud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 7. juni 2017 #5122 Del Skrevet 7. juni 2017 Flott klipp! Ble nesten litt rørt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5123 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg tror chris har mye av æren for dette. Anonymkode: 7f0b8...dbf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5124 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg griiiiiner, voksne damen som jeg er! Åååå, Sana! Og jeg har ikke tenkt så mye på det, hvor utenfor spesielt barn av innvandrere må føle seg. Det er liksom så mye snakk om gutter i den kategorien, men jentene (som stort sett er veldig skoleflinke og pliktoppfyllende) blir... oversett. Off Veldig fint klipp på mange måter. Anonymkode: 6d485...34f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2017 #5125 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg ble skikkelig rørt av det klippet! Smilte som bare det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powpow Skrevet 7. juni 2017 #5126 Del Skrevet 7. juni 2017 Wow, det kom overraskende på at jeg begynte å grine da jentene kom kjørende. For en treffende og viktig serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5127 Del Skrevet 7. juni 2017 Var det noen av dere som fikk med seg hva de sa i vanen? Jeg hørte ikke en dritt pga. musikken, og den dumme tekstingen oversatte sangteksten istedenfor dialogen Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 7. juni 2017 #5128 Del Skrevet 7. juni 2017 IIH! Så klippet nå. Har jeg ikke grini før i sesongen så griner jeg nå, forråsidetsånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5129 Del Skrevet 7. juni 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det noen av dere som fikk med seg hva de sa i vanen? Jeg hørte ikke en dritt pga. musikken, og den dumme tekstingen oversatte sangteksten istedenfor dialogen Anonymkode: 753ca...807 Det er generelt dårlig lyd i samtalene i denne serien. Anonymkode: b05e2...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 7. juni 2017 #5130 Del Skrevet 7. juni 2017 Men hvor kom egentlig passordet til Nora inn i alt dette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 7. juni 2017 #5131 Del Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var det noen av dere som fikk med seg hva de sa i vanen? Jeg hørte ikke en dritt pga. musikken, og den dumme tekstingen oversatte sangteksten istedenfor dialogen Anonymkode: 753ca...807 Jeg går ut ifra at det var meningen, at vi bare skulle se de snakke sammen og ha en fin liten stund der det er tydelig at de fortsatt er gode venner. Men det jeg fikk med meg var at Sana spurte hvor de fikk den fra, og pekte på Chris og sa, "er det deg?" også hørte du Chris rope "ja". Så det er nok Chris vi må takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #5132 Del Skrevet 7. juni 2017 Nyyyydelig klipp! <3 Anonymkode: 9a3ee...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. juni 2017 #5133 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg er sikker på at Los losers-gjengen får en vel så bra russetid som Pepsi Max-gjengen. Venner (selv om erfaring og kunnskap tilsier at slike vennskap sjelden varer lenge utover videregående) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juni 2017 #5134 Del Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, powpow skrev: Wow, det kom overraskende på at jeg begynte å grine da jentene kom kjørende. For en treffende og viktig serie. Åå for et fint klipp. Jeg ble så glad og letta. Først kommer de ikke og sana fpr ikke tak i chris på tlf. Jeg var så sikker på at de hadde ditcha henne, men så hører jeg ropene og tenker Yes. Herlige venninnegjengen. Var så kjekt å se 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørbukk Skrevet 7. juni 2017 #5135 Del Skrevet 7. juni 2017 Noen som la merke til Pepsi-Max flaska på bordet under siste klipp? Det var muligens et tegn for de observante på at jentene kom til å splittes. Elsker de små detaljene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 7. juni 2017 #5136 Del Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, PaperFlower skrev: Feil siteing😳🤗 Jeg tror eva har kontaktet isak og at han har forklart sin side og hvorfor sana gjorde som hu gjorde, for han skjønner nok hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 7. juni 2017 #5137 Del Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, Smørbukk skrev: Noen som la merke til Pepsi-Max flaska på bordet under siste klipp? Det var muligens et tegn for de observante på at jentene kom til å splittes. Elsker de små detaljene. Ikke minst er det på unionsoppløsningsdagen, 7.juni Unionen Flawless har gått i oppløsning! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5138 Del Skrevet 8. juni 2017 9 timer siden, Monky skrev: Jeg tror eva har kontaktet isak og at han har forklart sin side og hvorfor sana gjorde som hu gjorde, for han skjønner nok hvorfor... Jeg tenkte kanskje han og Even har snakket litt sammen, og at Even fortalte om hva Sana har vært gjennom tidligere. Så la Isak to og to sammen og tok en prat med jentene da han fant ut at Sana ikke hadde hørt fra dem. Denne sesongen har vært lærerik på (minst) én måte, at uansett hvor føkka alt er og hvor håpløst alt virker, så kan ting ordne seg til slutt. Verden går ikke under. Men man klarer det ikke alene. Anonymkode: da7fd...deb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5139 Del Skrevet 8. juni 2017 Noora måtte skjønne at Sana var interessert i Yosef ut fra reaksjonen hennes, det eneste rette hun gjør da er å trekke seg unna. Først vil hun ha William som Vilde var forelsket i, og nå Yosef som Sana liker. Anonymkode: bbd6f...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5140 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor andem måtte blande Noora inn i sana-Yousef-historien. Spent på hvordan det kommer til å ordne seg. Synes forøvrig det er utrolig trist at dette er siste sesong. Kommer til å savne alle sammen. Skulle ønske andem fortsatte to sesonger til. Anonymkode: 152fb...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå