Rumle Skrevet 9. desember 2016 #3161 Del Skrevet 9. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 9. desember 2016 #3162 Del Skrevet 9. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. desember 2016 #3163 Del Skrevet 9. desember 2016 ÅÅÅÅ så fint - men hva var det egentlig han sa helt på slutten der til Even? Jeg spilte den lille delen sikkert 5 ganger, men klarte ikke høre hva han sa for musikken var så høy akkurat da også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 9. desember 2016 #3164 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Meh, ikke imponert. Virker som om de sliter med å fylle episodene. Syns dette utvilsomt var i ferd med å bli den beste sesongen, men nå har de mistet meg litt. Skjønner ikke hvorfor forrige sesong trengte så mange og lange episoder, men ikke denne. Føler de har dyttet inn for mye som de ikke rekker å gå dypt nok inn i. Lei for å si at jeg er skuffet. Endret 9. desember 2016 av 365vinter 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3165 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, *Emma* skrev: ÅÅÅÅ så fint - men hva var det egentlig han sa helt på slutten der til Even? Jeg spilte den lille delen sikkert 5 ganger, men klarte ikke høre hva han sa for musikken var så høy akkurat da også..... "Du er ikke alene" Jeg måtte spole tilbake også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3166 Del Skrevet 9. desember 2016 Åååå💙💙💙💙💙 Anonymkode: 152fb...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 9. desember 2016 #3167 Del Skrevet 9. desember 2016 Så vakkert! "Du er ikke alene". Nå sitter jeg her og tuter! Og så den musikken! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3168 Del Skrevet 9. desember 2016 Hvorfor går ikke episoden på tv nå? i programmet står det 45 min skam. ble bare sååå skuffa nå. er noe top gear på tv så det er feil.... Gråt av klippet. vakker musikk. er bare sykt skuffa for at den beste sesongen og ikke minst viktigste har så korte episoder. vil ha meeeer. De ligger veldig kort foran og spiller mye inn over langhelger så er vel derfor Anonymkode: 8a03b...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 9. desember 2016 #3169 Del Skrevet 9. desember 2016 14 minutter siden, literally skrev: Jeg ble så sjukt bekymra når jeg så den meldingen, og satt bare og ventet på at Isak skulle skynde seg dit og finne Even. Kjipt at det ble så kort episode denne uken, men med en såå fin slutt gjør det ingenting Jeg ble sååå glad nå, fy søren så herlig!! Jeg fikk vond klump i magen når han leste den, og tenkte det var en avskjedsmelding... kunne ikke skjønne hvorfor det tok ham så lang tid å tenke ut muligheten og komme seg ut av kirka. ble skikkelig letta når Even ikke hadde skadet seg 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3170 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg tror det kommer et klipp til i kveld. Kanskje kl 21.21? Klippet nå var så kort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. desember 2016 #3171 Del Skrevet 9. desember 2016 Åååå, så fint klipp. Og så fin sang! Men jeg fikk ikke med meg hva han sa, enda jeg spilte det flere ganger. Fint at jeg kunne lese det her! Sånn for at de skulle fått litt lengre klipp, de kunne jo dratt tilbake til konserten... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. desember 2016 #3172 Del Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg tror det kommer et klipp til i kveld. Kanskje kl 21.21? Klippet nå var så kort. Å, det hadde blitt bra! Leste et sted her at vi hadde fått litt over 9 minutter, og dette var litt over 6 minutter. Da kan det jo bli 3 minutter til? Kanskje derfor de fløtta sendinga på nrk en time... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. desember 2016 #3173 Del Skrevet 9. desember 2016 12 minutter siden, Mynona skrev: "Du er ikke alene" Jeg måtte spole tilbake også ÅÅåååå så fint sagt! Og takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3174 Del Skrevet 9. desember 2016 8 minutter siden, Mynona skrev: Jeg tror det kommer et klipp til i kveld. Kanskje kl 21.21? Klippet nå var så kort. 8 minutter siden, Susa skrev: Åååå, så fint klipp. Og så fin sang! Men jeg fikk ikke med meg hva han sa, enda jeg spilte det flere ganger. Fint at jeg kunne lese det her! Sånn for at de skulle fått litt lengre klipp, de kunne jo dratt tilbake til konserten... Jeg tror og håper det. 1: fordi ukens episode må være lengre (seriously guys), 2: fordi Isak endelig har bondet med foreldrene sine igjen så jeg tror på en måte at han VIL tilbake til foreldrene sine, og gjerne introdusere Even samtidig. Jeg tror ikke han vil bekymre foreldrene sine nå, spes siden de har vist at de er glad i han og aksepterer han. Og 3: fordi det er noe med de der 21.21 greiene Så jeg tror (og håper) at det kommer et nytt klipp kanskje 21.21 og at episoden aires på TV etter det. Anonymkode: 34526...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3175 Del Skrevet 9. desember 2016 Forresten folkens: jeg følger kun med på skam.p3.no og gidder sjelden se episoden fordi jeg har allerede sett alt. Jeg går ikke glipp av noe da, sant? Sånn som de som kun ser episoden, de mister jo alt av chatter som kun legges ut på nett. Anonymkode: 34526...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElineRB Skrevet 9. desember 2016 #3176 Del Skrevet 9. desember 2016 du går ikke glipp av noe. ikke som jeg kommer på ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3177 Del Skrevet 9. desember 2016 Tiden går veldig sakte nå. Blir skikkelig skuffa hvis det ikke kommer klipp 21.21. Anonymkode: 152fb...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3178 Del Skrevet 9. desember 2016 Ja fader. Bikkja maser om kveldsturen sin, så akkurat nå sitter jeg bare og trykker i han godis for å oppholde han litt Anonymkode: 34526...d62 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3179 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja fader. Bikkja maser om kveldsturen sin, så akkurat nå sitter jeg bare og trykker i han godis for å oppholde han litt Anonymkode: 34526...d62 😂 Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3180 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: 152fb...a53 Er på tyggepinne nr 2 nå, han klarer ikke si nei til slikt 😂 Anonymkode: 34526...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå