Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3141 Del Skrevet 9. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, selv om både Even og Eskild er homo betyr det ikke at det ikke blir "nytt tema". Det er ikke sånn at folk som er homofile bare går rundt og er homo hele tiden, det kunne jo handlet om noe annet enn homofili. Anonymkode: 13a2e...ad5 Nei, Men hvis det blir Even, så blir jo relasjonen Even/Iska en stor del av det etter hva jeg kan se. Og Eskild synes jeg er kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3142 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) 24 minutter siden, Mynona skrev: Noen sa den hadde byttet tidspunkt? Når begynner det egentlig? Og hvor ser dere at det bytter lengde hele tiden? TV Guiden på TVen min endrer seg ikke. Nå er den fra 21.30 - 21.50. Frem til i dag så har det stått 20.25 - 21.10 https://tv.nrk.no/guide/09-12-2016 Endret 9. desember 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3143 Del Skrevet 9. desember 2016 26 minutter siden, Skravlekråka skrev: Inne på NRK står det. Varighet: 18 minutter på dagens episode Hvor ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 9. desember 2016 #3144 Del Skrevet 9. desember 2016 11 minutter siden, Mynona skrev: Nei, Men hvis det blir Even, så blir jo relasjonen Even/Iska en stor del av det etter hva jeg kan se. Og Eskild synes jeg er kjedelig. Enig. Kjedelig er vildes historie også. Kroppspress og spiseforstyrrelser har vært så sentrale de siste årene begynner å bli møkk lei av debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. desember 2016 #3145 Del Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Hvor ser du det? tv.nrk.no/serie/skam Står under dagens episode - "vis mer" at den er på 18 minutter Men det er endra på sånn nå nettopp, tidligere i dag stod det 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3146 Del Skrevet 9. desember 2016 2 minutter siden, literally skrev: tv.nrk.no/serie/skam Står under dagens episode - "vis mer" at den er på 18 minutter Men det er endra på sånn nå nettopp, tidligere i dag stod det 20. Jeg håper da virkelig ikke at det "bare" blir 18 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3147 Del Skrevet 9. desember 2016 Ånei, nå kom jeg til å tenke på. Kanskje det blir hun som er forelska i Isak som blir neste sesong. Jeg husker ikke navnet akkurat nå (Emilie??). Men jeg får fnatt av den karaktern. Så håper hvertfall ikke det blir henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2016 #3148 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg håper på Linn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3149 Del Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, Mynona skrev: Ånei, nå kom jeg til å tenke på. Kanskje det blir hun som er forelska i Isak som blir neste sesong. Jeg husker ikke navnet akkurat nå (Emilie??). Men jeg får fnatt av den karaktern. Så håper hvertfall ikke det blir henne. Jeg tviler på det, hun har jo nesten ikke vært med. 2 minutter siden, Rumle skrev: Jeg håper på Linn! Jeg tviler på det også, men det hadde vært gøy! Jeg er faktisk nysgjerrig på hva Linn driver med, sånn bortsett fra å sove Kjenner meg litt igjen også, som den usosiale, trøtte og sløve personen som jeg er Anonymkode: 34526...d62 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. desember 2016 #3150 Del Skrevet 9. desember 2016 Nytt klipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3151 Del Skrevet 9. desember 2016 Det er ute nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3152 Del Skrevet 9. desember 2016 Bare sett de første to minuttene nå og åååååååååååh, for en fin melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2016 #3153 Del Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på det, hun har jo nesten ikke vært med. Anonymkode: 34526...d62 Det hadde jo ikke Isak heller egentlig før han fikk sesongen. Men jeg håper du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. desember 2016 #3154 Del Skrevet 9. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2016 #3155 Del Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- Jeg tviler på det også, men det hadde vært gøy! Jeg er faktisk nysgjerrig på hva Linn driver med, sånn bortsett fra å sove Kjenner meg litt igjen også, som den usosiale, trøtte og sløve personen som jeg er Anonymkode: 34526...d62 Jeg tviler også på det, men hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. desember 2016 #3156 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg ble så sjukt bekymra når jeg så den meldingen, og satt bare og ventet på at Isak skulle skynde seg dit og finne Even. Kjipt at det ble så kort episode denne uken, men med en såå fin slutt gjør det ingenting Jeg ble sååå glad nå, fy søren så herlig!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 9. desember 2016 #3157 Del Skrevet 9. desember 2016 Åh, sukk! Nydelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 9. desember 2016 #3158 Del Skrevet 9. desember 2016 Så utrolig vakkert! Nå bør det gå mot en lykkelig slutt, vist ikke skal jeg saksøke NRK! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 9. desember 2016 #3159 Del Skrevet 9. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3160 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg får ikke sett klippet hva skjedde Anonymkode: 8a3be...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå