Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, mikrobe skrev:

Enig, men hva var det Even sa i videoen den gangen? Noe om at det ikke var en ordentlig kjærlighetshistorie om ikke én av dem døde? 

Jo, han sa at det er ikke en episk kjærlighetshistorie hvis ikke en av de dør. Men det trenger jo ikke bli en episk kjærlighetshistorie, det er jo Skam, og Skam skal liksom reflektere hvordan vanlige tenåringer har det. Det er jo absolutt lagt opp til at vi skal forvente en Romeo og Julie slutt på det hele, med mange hint hele veien. Syns nesten det blir litt for åpenbart om det blir sånn. Blir spennende å se!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

Da er det bekreftet at det blir en fjerde sesong :) og at det skal lages en amerikansk versjon :)

Har ikke mye tro på den amerikanske versjonen. High school musical 2.

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er negativ til en amerikansk versjon. Blir vel sikkert veldig glossy med 30 år gamle skuespillere. Som planlegger prom eller homecoming. Og homofil kjærlighet kommer hvertfall ikke til å vises sånn som i skam. Gutter som kysser og river klærne av hverandre. Tror ikke det. 

Men heldigvis trenger jeg ikke å se på den! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skeptisk til en amerikansk versjon. Hele sjelen i Skam er jo måten det fremstilles på, ekte og fra ungdoms synsvinkel. Fritt og sannferdig i forhold til homofili, psykisk sykdom, spiseforstyrrelser ++. Har hittil ikke sett en slik amerikansk tv-serie, og har mine tvil om at de vil klare det nå heller.

Simon Fuller sa at han likte måten å utforske ulike kanaler for historiefortelling. Så tipper han kommer til å fokusere mest på bruk av Instagram, SMS osv. og kanskje litt mindre på hva som blir formidlet, og på hvilken måte det blir gjort på slik som i Skam vi kjenner og elsker. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mye tro på den amerikanske versjonen. High school musical 2.

Litt skeptisk selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste chatten gjør meg overbevist om at neste sesong handler om Vilde + Magnus :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig at det ikke er Vilde neste sesong da jeg har veldig lyst til at hun skal være hovedperson under russetida (sesong 6).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke at episoden kommer ut skikkelig sent i dag, nå er jeg nødt til å få vite hva som skjer!! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 timer siden, Mynona skrev:

Merker jeg er negativ til en amerikansk versjon. Blir vel sikkert veldig glossy med 30 år gamle skuespillere. Som planlegger prom eller homecoming. Og homofil kjærlighet kommer hvertfall ikke til å vises sånn som i skam. Gutter som kysser og river klærne av hverandre. Tror ikke det. 

Men heldigvis trenger jeg ikke å se på den! 

Haha, garantert! Zac Efron som William :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Oh noooo! Det går ikke, det orker jeg ikke å tenke på engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, *Pixie* skrev:

Oh noooo! Det går ikke, det orker jeg ikke å tenke på engang.

Joooodaaaa. Nå mens vi venter på klipp burde vi sette sammen det amerikanske "laget" :P 

Dave Franco som Jonas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, canacas skrev:

Og Blake Lively som Noora elns

Anonymkode: 0c169...1e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, canacas skrev:

Joooodaaaa. Nå mens vi venter på klipp burde vi sette sammen det amerikanske "laget" :P 

Dave Franco som Jonas! 

Kristen Stewart som Linn?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, *Pixie* skrev:

Kristen Stewart som Linn?

Urk, klarer ikke Kristen Stewart altså.  :P 

Rebel Wilson som jente-Chris! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Urk, klarer ikke Kristen Stewart altså.  :P 

Rebel Wilson som jente-Chris! 

Hun virker bare som verdens mest tafatte menneske, følte det passet :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Sana eller Vilde får neste sesong. Trenger litt action og spenning igjen. Denne sesongen har vært treig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig spent på kveldens episode. Hvor mye kommer vi til å få klarhet i?? Eller kommer de til å spare mesteparten til siste episode. Ingenting er som en heidundranes sesong finale ;) Tror uansett at de siste to episodene blir episke <3 

Anonymkode: 7b4d6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke, visste Even om konserten i dag? I så fall kanskje han dukker opp <3 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke, visste Even om konserten i dag? I så fall kanskje han dukker opp <3 

Anonymkode: 152fb...a53

Tror aldri Isak rakk å invitere Even.

Men, jeg har på følelsen at han kanskje dukker opp der. At de møtes helt tilfeldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...