Gjest Raindrops Skrevet 8. desember 2016 #3081 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Eskild er helt grei synes jeg, han fyller funksjonen som "comic relief" helt greit, i tillegg til at han tidvis trer inn i rollen som en "guiding character", typisk en karakter som er litt eldre, og prøver å hjelpe helten gjennom ulike prøvelser. Så han fyller noen funksjoner, og jeg synes han gjør det overbevisende. Men jeg synes ikke han trenger en egen sesong, han er bare en godt skrevet bikarakter. Endret 8. desember 2016 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 8. desember 2016 #3082 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Tråden er ryddet for personangrep. Nori, mod Endret 8. desember 2016 av Nori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 8. desember 2016 #3083 Del Skrevet 8. desember 2016 Dette tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 8. desember 2016 #3084 Del Skrevet 8. desember 2016 Nå må det da komme noe oppdatering snart? Har skjedd lite den uka her. Hvis even ikke tar kontakt, så blir det julekonsert med isak og foreldrene imårra. Hadde trodd even bkei med dit jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liste Skrevet 8. desember 2016 #3085 Del Skrevet 8. desember 2016 Synes skuespillerprestasjonene er så imponerende! Jeg tror virkelig på følelsene til Isak, på den intense ungomsforelskelsen. Samme med Eskil. Er jo litt for gammel for SKAM egentlig... jeg er visst en skap-skammer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3086 Del Skrevet 8. desember 2016 17 minutter siden, Liste skrev: Synes skuespillerprestasjonene er så imponerende! Jeg tror virkelig på følelsene til Isak, på den intense ungomsforelskelsen. Samme med Eskil. Er jo litt for gammel for SKAM egentlig... jeg er visst en skap-skammer Haha...det er lov. Jeg kunne vært moren til både Isak og Even, men det driter jeg i. Elsker Skam 😊 Anonymkode: 7b4d6...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. desember 2016 #3087 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg kjenner jeg har ikke helt troa på tv-guiden om at det skal være 45 minutter i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 8. desember 2016 #3088 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvorfor skjer det ingenting?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 8. desember 2016 #3089 Del Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, fridr skrev: Hvorfor skjer det ingenting?! Skjedde noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3090 Del Skrevet 8. desember 2016 Så kjedelig, var dette alt liksom?! Anonymkode: 97bb1...1c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3091 Del Skrevet 8. desember 2016 Isak kommer til å oppsøke Mikael Øverlie fra videointervjuet med Even. Er redd morgendagens episode blir den mørkeste hittl Anonymkode: 4f27c...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 8. desember 2016 #3092 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Hadde håpet på et klipp, men det kommer vel ikke før i morgen..Men det er bra å se at Isak forsvarer Even da! Og Vilde sendte den første meldingen kl. 2121, kan det bety noe? Endret 8. desember 2016 av Skribent19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 8. desember 2016 #3093 Del Skrevet 8. desember 2016 Denne sesongen har vært litt gjerrig på oppdateringer.. ting tar litt for lang tid, så det blir nesten til at jeg mister interessen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. desember 2016 #3094 Del Skrevet 8. desember 2016 Kult bra at han tok han i forsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 8. desember 2016 #3095 Del Skrevet 8. desember 2016 Hva er greia med 21:21?? Blir jo helt sprø av det her Blir jo en bra dag i morgen om vi faktisk får en 45 minutters lang episode denne uken! Men da syns jeg egentlig de kunne fordelt de minuttene litt mer utover uken, men jeg klager ikke Blir så bekymra av at vi ikke ser noe til Even Dette måå jo bare gå bra til slutt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3096 Del Skrevet 8. desember 2016 14 minutter siden, literally skrev: Hva er greia med 21:21?? Blir jo helt sprø av det her Blir jo en bra dag i morgen om vi faktisk får en 45 minutters lang episode denne uken! Men da syns jeg egentlig de kunne fordelt de minuttene litt mer utover uken, men jeg klager ikke Blir så bekymra av at vi ikke ser noe til Even Dette måå jo bare gå bra til slutt! Det at vi ikke hører noe fra Even, gir meg en uggen følelse. Kan det stemme det mange har spekulert i, at en person kommer til å dø? Redd det kan være Even Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 8. desember 2016 #3097 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at vi ikke hører noe fra Even, gir meg en uggen følelse. Kan det stemme det mange har spekulert i, at en person kommer til å dø? Redd det kan være Even Anonymkode: 7b4d6...13c Håper ikke det er Even.. Her står det litt om 21.21: Endret 8. desember 2016 av Skribent19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 8. desember 2016 #3098 Del Skrevet 8. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at vi ikke hører noe fra Even, gir meg en uggen følelse. Kan det stemme det mange har spekulert i, at en person kommer til å dø? Redd det kan være Even Anonymkode: 7b4d6...13c Det er det jeg også har tenkt mye på. Derfor jeg blir så urolig! På én måte gir det jo mening, og selvmord er dessverre noe som skjer altfor ofte for tiden, men samtidig føler jeg det blir feil. Det å endelig vise et homofilt par så åpent på TV i Norge, for så å bare la han ene ta selvmord. Jeg syns de heller burde vise hvor normalt et homofilt forhold er, og at det fint kan fungere mellom to gutter på videregående. Og ikke minst vise at en bipolar gutt fullt mulig kan være i et forhold. Så jeg håper vi får en happy ending her, jeg føler det blir "for mye" om de tar Romeo og Julie referansene helt ut. Jeg krysser heller fingrene for at det blir som Pretty Woman. Even sa jo på hotellrommet at det morsomme var at Isak trodde det var en Romeo og Julie referanse, men det var egentlig Pretty Woman. Kanskje det var et lite stikk til oss lesere også, at vi satt og forventet oss Romeo og Julie, men så får vi en happy ending som i Pretty Woman. Det er vanskelig å vite altså, gleder meg i hvert fall til lange klipp i morgen! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3099 Del Skrevet 8. desember 2016 På 12/6/2016 den 12.21, AnonymBruker skrev: Jeg måtte spille klippet tre ganger før jeg skjønte hva som ble sagt. Synd man ikke får tekst. Anonymkode: 7f0b8...dbf Ja, det er en ting jeg har lært av Skam. Hvis jeg hadde gått på skolen i dag hadde jeg ikke forstått et ord Anonymkode: 5a670...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 8. desember 2016 #3100 Del Skrevet 8. desember 2016 22 minutter siden, literally skrev: Det er det jeg også har tenkt mye på. Derfor jeg blir så urolig! På én måte gir det jo mening, og selvmord er dessverre noe som skjer altfor ofte for tiden, men samtidig føler jeg det blir feil. Det å endelig vise et homofilt par så åpent på TV i Norge, for så å bare la han ene ta selvmord. Jeg syns de heller burde vise hvor normalt et homofilt forhold er, og at det fint kan fungere mellom to gutter på videregående. Og ikke minst vise at en bipolar gutt fullt mulig kan være i et forhold. Så jeg håper vi får en happy ending her, jeg føler det blir "for mye" om de tar Romeo og Julie referansene helt ut. Enig, men hva var det Even sa i videoen den gangen? Noe om at det ikke var en ordentlig kjærlighetshistorie om ikke én av dem døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå