Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ingride skrev:

Huff, nå kom det en liten tåre hos meg også. Stakkars Isak ❤️

Hos meg også 😥 Men, tross alt, så fikk han en fin reaksjon fra mammaen ♥️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på om unge streite gutter i målgruppen er like begeistret for denne sesongen som jentene, skeive gutter og alle de voksne damene. Spurte broren til en venninne (han er 18) om han fulgte meg fordi jeg vet han så forrige sesong og crushet på Noora. Han sa han hadde falt av fordi serien ikke hadde så mye humor og one-liners som før, og at han ikke "engasjerte seg i storyen". Lurer på om det er en representativ holdning.

Anonymkode: 5dd98...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på om unge streite gutter i målgruppen er like begeistret for denne sesongen som jentene, skeive gutter og alle de voksne damene. Spurte broren til en venninne (han er 18) om han fulgte meg fordi jeg vet han så forrige sesong og crushet på Noora. Han sa han hadde falt av fordi serien ikke hadde så mye humor og one-liners som før, og at han ikke "engasjerte seg i storyen". Lurer på om det er en representativ holdning.

Anonymkode: 5dd98...490

Jeg har også hatt en del kompiser som sier dette, så kan tro det er litt jevnt over ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kelsi skrev:

Synes det stod i meldingen fra moren hans at han ble født kl 21:21? 

Og?

Anonymkode: ed13c...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og?

Anonymkode: ed13c...99a

Det er visst noe med 21:21, både klipp og mld har kommet da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kelsi skrev:

Det er visst noe med 21:21, både klipp og mld har kommet da. 

Han har også bursdag 21. juni ... 

Anonymkode: 753ca...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Isak har helt sikkert samme sykdom. Isak skjønte det med en gang Sonja sa hva det var. Det er ikke vanlig at man vet så mye om denne sykdommen uten at man kjenner noen som har den.

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren til Isak har helt sikkert samme sykdom. Isak skjønte det med en gang Sonja sa hva det var. Det er ikke vanlig at man vet så mye om denne sykdommen uten at man kjenner noen som har den.

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Da tror jeg ikke han hadde brukt så mye tid på "manisk" på Wikipedia etterpå.

Anonymkode: 7ed4f...97a

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg syns synd på Isak. Han så utrolig trist ut i det klippet, så fjern. Det er godt at Eskild er der for han, han trenger seg ikke på men prøver likevel å muntre litt opp. :hjerte: Han har den nedturen nå. Han gikk fra å tro at kjærligheten mellom dem var gjensidig til å bli omtalt som et midlertidig eksperiment. Jeg har full forståelse for at han trenger ro nå, at han er forvirret og sliter med å forstå alt som foregår. Tvilen kommer nok i hodet hans, om det var ekte eller ikke. 

Meldingen fra moren trengte han og det var fint at den kom nå. Det var et helt perfekt svar, et helt nydelig svar. :hjerte:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke Isak for en tid tilbake at han ikke orket å ha psykisk syke folk i livet sitt? Apropos at Even forduftet, liksom. 

Og, om Even bare tror han er forelsket i Isak fordi det er en del av å være bipolar, så må jo det han følte for Sonja også ha vært innbilning? Eller hva, Sonja? :kari: 

Endret av mikrobe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg tror Even har vært usikker selv. Han og Sonja har sikkert kranglet om dette med Isak, noe han vagt viste til når han sa noe sånt som at hun (Sonja) har rett i de tingene hun sier. Hun sier sikkert at han er manisk og får gode ideer hele tiden og at dette ikke er annerledes. Men han sier også at hun ikke kan føle det han føler. Får så sykt sympati med gutten, mani er vanskelig og slitsomt. Da Isak sendte han melding i dag satt jeg å mumlet "ikke send den ikke send den" :( 

Også gråt jeg litt sammen med Isak da han fikk melding fra mamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet lite om mani. Vet Even at han er manisk nå? Skjønner han ikke at han burde forklare litt for Isak? Even vet vel at det feiler han noe, eller? 

Anonymkode: 152fb...a53

Hei, jeg er bipolar type 1, og kan kun snakke for min egen del. Jeg har ikke visst det selv de gangene jeg har vært manisk, men jeg har hørt om andre som etter mye behandling og medisinering klarer å plukke opp på symptomene og se at de er maniske, men i dette tilfellet (med Even), så tror jeg ikke han selv ser at han er manisk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Uff, jeg håpa at Isak skulle oppsøke Even på sykehuset eller hvor enn han er i dag. Ikke sitte hjemme og sture og tro på det Sonja sa. Det er jo bare to episoder igjen, skal vi måtte vente helt til siste fredagen med å se dem sammen igjen? Blir nesten ordentlig deppa, jeg. Dette var bare så trist. Jeg visste noe sånt kom til å skje, men det var mye verre å se det enn jeg kunne forberede meg på. Pleier alltid å se klippene flere ganger, men det fra i går kommer jeg ikke til å orke å se igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Uff, jeg håpa at Isak skulle oppsøke Even på sykehuset eller hvor enn han er i dag. Ikke sitte hjemme og sture og tro på det Sonja sa. Det er jo bare to episoder igjen, skal vi måtte vente helt til siste fredagen med å se dem sammen igjen? Blir nesten ordentlig deppa, jeg. Dette var bare så trist. Jeg visste noe sånt kom til å skje, men det var mye verre å se det enn jeg kunne forberede meg på. Pleier alltid å se klippene flere ganger, men det fra i går kommer jeg ikke til å orke å se igjen.

Han ble nok ganske satt ut og redd av hele epsisoden med Even han og, så jeg kan godt forstå at han trenger litt avstand etter oppførselen hans + det Sonja sa. Man så jo tydelig at han var litt usikker hele den kvelden på hotellrommet. Han har nok behov for litt ro for å klarne tankene sine før han evt treffer igjen Even.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
51 minutter siden, Mynona skrev:

Han ble nok ganske satt ut og redd av hele epsisoden med Even han og, så jeg kan godt forstå at han trenger litt avstand etter oppførselen hans + det Sonja sa. Man så jo tydelig at han var litt usikker hele den kvelden på hotellrommet. Han har nok behov for litt ro for å klarne tankene sine før han evt treffer igjen Even.

Ja, jeg vet. Jeg er bare ikke helt rasjonell når det kommer til det her i dag, har kjærlighetssorg på deres vegne, haha. Forferdelig opprivende å se gårsdagens scene, Even ser ikke en gang helt ut som seg selv lenger, og Isak, så usikker og vekslende mellom å være lykkelig og redd. Hadde jeg vært Isaks mor ville jeg nok at han skulle ha holdt seg langt unna Even, det er mye ansvar for en gutt på søtten, men siden jeg ikke er det shipper jeg dem intenst, som ungdommen sier. 
Ellers er jeg litt skuffa over Eskikld, eller, ikke skuffa, men han er så lite romantisk! Tror jo hele tiden at det blir slutt og at Isak bare må komme over Even. Hadde håpa at han skulle si at Isak måtte snakke med Even og komme til bunns i dette. Kanskje det blir Jonas som må si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...