AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2861 Skrevet 2. desember 2016 Etter å ha summet meg litt etter klippet, slaget i trynet og gråting nå i kveld, tror jeg vi helt mot slutten får en helt absurd fantastisk gjenforening mellom Isak og Even etter noen tunge strabaser den kommende uka. Den kommer til å gå scenen med William som kommer ut av bilen som har rygget tilbake, og går etter Noora som snakker i tlf, en HØY gang. Det kommer til å løse seg, og jeg tror det er Even som må ofre noe for kjærligheten. Isak har allerede ofret alt. Gleder meg til de finner hverandre igjen, tror det blir en storslått scene. Ja, episk faktisk <3 Anonymkode: 4f27c...e2e 11
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2862 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Selma1984 skrev: Nuvel. Å ikke sove, å ta inn på (rådyr) suite på Plaza helt randomly, å gå ut midt på natta uten klær for å finne mcdonalds, å bable i vei som han gjorde når han snakka om Pretty Woman: ikke akkurat tegn på stabil og sunn psykisk helse. Det å være bipolar (som Even sannsynligvis er) betyr at man for det meste av tiden er ganske så stabil/normal, men at man har depressive og maniske perioder. Vi har alle mennesker rundt oss med en eller annen form av denne lidelsen og selvfølgelig fungerer mange av de helt greit det meste av tiden. Medisinering og terapi vil hjelpe de fleste, regner med at Even kanskje har droppet bruk av legemidler fordi han føler seg så "bra". Det er ingenting som skulle tilsi at ikke Evens følelser rundt Isak er ekte, men hans voldsomhet, impulsivitet og hypomani er nok en del av sykdomsbildet. Anonymkode: 9a5a2...642 8
Hadley Skrevet 2. desember 2016 #2863 Skrevet 2. desember 2016 Jeg er så sur på Sonja at jeg ikke vil snakke om det! Jeg vet det er for drama, men hun omtalte Isak som mildertidig trash. Jeg er så sur! Even er kanskje syk, men han er forelsket i Isak, og det kan ikke Sonja eller hetero queen bitches ta fra dem. 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2864 Skrevet 2. desember 2016 Jeg syns så synd på Isak. Huff! 💜💜💜💜💜 Anonymkode: ed295...521
literally Skrevet 2. desember 2016 #2865 Skrevet 2. desember 2016 Fy søren så vondt dette gjorde! Var akkurat det jeg forventet, at Even er manisk og at det kom til å gå som det gikk. Men jeg NEKTER å tro at han ikke er forelsket i Isak. Det er jeg faktisk helt sikker på at han er, man kan fint være forelsket selv om man er manisk. At han har litt overdrevne følelser nå er det ingen tvil om, men jeg har selv slitt med det samme som Even og forelsket meg i en sånn periode, ognå flere år senere har jeg fått orden på ting, og er fortsatt like forelsket og har et stabilt og godt forhold til den personen. Så jeg gir i hvert fall ikke opp håpet Even trenger virkelig hjelp, men jeg tror det han og Isak har er ekte og jeg krysser alt jeg har for en lykkelig slutt på denne sesongen også! 6
EK96 Skrevet 2. desember 2016 #2866 Skrevet 2. desember 2016 NRK "Hvordan kan man irritere ungdommer i dag? Jo, la oss lage en serie som heter skam og komme med ukes avslutninger med verdens største spørsmål om hva som skjer neste uke!" Skam er en helt rå og bra serie! Episoden i dag har jeg ikke ord på. Jeg er mest irritert fordi jeg vil vite hva som skjer NÅ! Skam er Norges beste serie 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2867 Skrevet 2. desember 2016 Hadde noen hacket NRK og postet siste episode akkurat nå, hadde jeg ikke ventet et brøkdelssekund med å se den. Dette her er TORTUR og fatter ikke hvordan å komme meg gjennom dagene som kommer nå som alt ble svart for guttene.. Så genialt av serieskaperen å gi oss Even i så minimale doser frem til i dag... Mystikken rundt han har vært ulidelig, og PANG smeller det så fort vi får se han tettere innpå, i flere minutter sammenhengende.... Han har alltid avledet Isak når det har blitt for personlig. Skuespillet er til å få frysninger av. Helt uovertruffent av både Henrik og Tarjei. Anonymkode: 4f27c...e2e 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2870 Skrevet 3. desember 2016 OK, så jeg er bipolar selv, og tenkte IKKE at Evens oppførsel har vært spesielt manisk, bare forelska, før det der om å leie in suite kom opp. Det var da jeg skjønte at han var manisk. Alle de andre tingene, som å danse og synge og ikke få sove kan være helt normalt som forelska. Men det der med hotellrommet, det var da jeg skjønte det. I løpet av den natten var det veldig ekkel "stemning" med Even som tasset rundt, lys av og på osv, men jeg hadde ingen tanker om at Even ville skade seg selv på noen som helst måte. Jeg tenker det er tvilsomt når han har det så bra med Isak. Det jeg lurer på er hva som skjer nå. Jeg har fått et slags skrekkscenario i hodet mitt om den der julekonserten. Kanskje Sonja nekter Even å treffe Isak, får ham innlagt eller noe, og på en eller annen måte klarer Even å komme seg til konserten og stiller opp som en naken jesus eller hva det nå er de driver og tuller med. Og med den gale mora til Isak så kan jo hva som helst skje. Anonymkode: 34526...d62 4
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. desember 2016 #2871 Skrevet 3. desember 2016 Fint av Eskild at han stiller opp på den måten han gjør! Jeg er glad for at Isak våget å ta kontakt med Eskild. Akkurat nå, så har jeg litt vondt av Isak. Han har akkurat fortalt moren hans (som vi alle vet ikke er helt frisk), faren hans og alle egentlig. Det virket jo som alt gikk så fint og Isak var som en blomst som blomstret sakte men sikkert. Han fant en stolthet i den han var. Nå er jeg litt bekymret for hva som skjer neste gang.
Gjest Chillpill Skrevet 3. desember 2016 #2873 Skrevet 3. desember 2016 Vel, for å klamre seg til håpet (og jeg tror faktisk det blir en lykkelig slutt): Even sier i sin lange, usammenhengende tale at Isak vil tro frieriet er en Romeo og Julie-referanse, men det er det ikke (det er Pretty Woman han snakker om). Så kanskje vi seere tror vi ser på Romeo og Julie, men egentlig er det Pretty Woman, hvor de to hovedpersonene redder hverandre. (Ok, har litt problemer med den filmen, med den lykkelige hora osv, men slutten er lykkelig, da!)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2874 Skrevet 3. desember 2016 Dette rev i hjertet og jeg føler så utrolig med begge to. Stakkars Isak, han hadde jo ingen anelse. Og det kan ikke være lett for Even nå heller at Isak fant det ut på denne måten. Kunne ikke bare Even ha fortalt om sykdommen, så hadde Isak sluppet å bli så sykt redd:( Anonymkode: 152fb...a53 1
*Verdande* Skrevet 3. desember 2016 #2875 Skrevet 3. desember 2016 Virkelig top notch skuespillerprestasjoner! Jeg synes ikke det er ofte man ser unge, og spesielt norske skuespillere, spille så bra. Jeg er mektig imponert Man kan formelig se smerten meislet inn i ansiktet til Isak i den siste scenen. 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2876 Skrevet 3. desember 2016 Da fikk vi i alle fall bekreftet at han var manisk. Jeg satt i full panikk og så det klippe, holdt på å skru av for jeg klarte nesten ikke å se på. Jeg var sikker på at Even skulle gjøre noe mye verre, som å hoppe eller henge seg eller noe, jeg var livredd. Jeg har også forferdelig vondt av Isak. 17 år og første kjæresten (etter at han kom ut, vel å merke), og så må han oppleve dette. Helt forferdelig. Anonymkode: 753ca...807 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2877 Skrevet 3. desember 2016 Det var forresten sexscenen på hotellrommet som var i "pauseklippet" da, så da vet vi i alle fall at det ikke var et kvinnebryst, men Isaks bryst Anonymkode: 753ca...807 1
fridr Skrevet 3. desember 2016 #2878 Skrevet 3. desember 2016 Even blir vel innlagt nå, kanskje. Håper Isak besøker ham da. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2879 Skrevet 3. desember 2016 Fint svar fra moren 💜 Anonymkode: 152fb...a53 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2880 Skrevet 3. desember 2016 Jeg vet lite om mani. Vet Even at han er manisk nå? Skjønner han ikke at han burde forklare litt for Isak? Even vet vel at det feiler han noe, eller? Anonymkode: 152fb...a53 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå