Gå til innhold

Skam på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så Noora og William i bogstadveien i dag 😊

Anonymkode: 47c61...548

Ryktes at William er tilbake i siste episode....men, ikke vet jeg. Trodde kanskje alle episodene var spilt inn 😬

Skrevet
10 minutter siden, Nuttery skrev:

Fikk nettopp opp Even på Tinder :fnise: Måtte se fire-fem ganger før jeg aksepterte det jeg så...

Oppdatering: Der kom Jonas (Marlon) også!

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 8a3be...fc6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 8a3be...fc6

Even (Henrik) er 21 og Jonas (Marlon) er 18.

Skrevet

Reaksjonene til vennene hans er så bra, spesielt Jonas'. Blir nesten rørt. :fnise: Endelig skjer det noe også, begynte å bli litt langtekkelig.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Scoop skrev:

Reaksjonene til vennene hans er så bra, spesielt Jonas'. Blir nesten rørt. :fnise: Endelig skjer det noe også, begynte å bli litt langtekkelig.

Samme her, satt berre og gliste heile scena når dei skulle ut, "Treffe Even", var så bra stemning! God gjeng! Dei er virkelig glade i Isak, alt er greit no som dei veit korfor han oppførte seg rart. 

• Liker 4
Skrevet

Herreguuuud, som jeg griner! Kjenner angsten og nervøsiteten når han dukker opp på døra, og den fryktelige lettelsen og gleden/rushet når man endelig får kline igjen med den man er så forelska i! Hjertet mitt sprekker og tårene spruter! Ble nesten litt våt i trusa :fnise: Wææææ, ser klippet om og om igjen. Føler meg virkelig som 17 år igjen :grine::bond:

• Liker 9
Skrevet

Eskild ❤️

Anonymkode: c4ac7...3b0

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eskild ❤️

Mhm, han er så herlig altså! 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

NB! Også var det veldig deilig å få svaret på om Even sov over eller ikke. Wiiiihu! :hjerte:

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet
2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev:

NB! Også var det veldig deilig å få svaret på om Even sov over eller ikke. Wiiiihu! :hjerte:

Synes det var en skikkelig søt (og privat) måte og bekrefte det på ja ❤️❤️ Fantastiske Eskild ❤️🎉

Skrevet

Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å sett: 

"oi! Gikk inn feil dør jeg, nææh.. har du besøk. Hei hvem er du! Åja Even 😂 Jeg er Guru Eskild ❤️" 

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var en skikkelig søt (og privat) måte og bekrefte det på ja ❤️❤️ Fantastiske Eskild ❤️🎉

Mhm!! Nå må vi få et klipp i morgen. Enten av at de to gutta som snakker sammen om hva som har skjedd eller at Eskild som torturerer Isak etter detaljer! 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å sett: 

"oi! Gikk inn feil dør jeg, nææh.. har du besøk. Hei hvem er du! Åja Even 😂 Jeg er Guru Eskild ❤️" 

Hahaha, hadde vært konge, helt awesome. 

Skrevet

Men klokka er jo ikke så mye ennå, er jo ikke sikkert han overnatter og Isak har tydeligvis tid til å se meldingen? Jeg vil ha prat, jeg vil vite hva Even har gjort, er han sammen Sonja ennå? Så mange spørsmål :P

Annonse
Skrevet

Eskild😂 

Vil ha morgenklipp fra senga der de prater om situasjonen 

Anonymkode: 152fb...a53

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eskild😂 

Vil ha morgenklipp fra senga der de prater om situasjonen 

Anonymkode: 152fb...a53

Du fikk det nesten som du ville :fnise: De står på kjøkkenet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...