Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tenker jeg bare.. Okei now what. Vil Even slå opp med dama? Komme ut offentlig? 

Anonymkode: edc3b...64b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, det gjorde godt i hele kroppen!! Endelig litt feelgood etter forrige ukes mange nedturer! FOR en vennegjeng som sitter der og hjelper Isak med å komponere meldinger <3 Det er jo ikke homofili som er hovedtemaet i denne sesongen, det er kjærlighet!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wanda Maximoff skrev:

Og et annet spørsmål.

Hva er egentlig forskjellen på panfil og bifil? 

Slik jeg har forstått det, er bifil at du blir tiltrukket/forelsket i menn og kvinner. Hvis du er panfil, spiller ikke kjønn noen rolle. Altså, det kan være menn, kvinner, trans, udefinert.. den som er panfil forelsker seg i mennesket uavhengig av kjønnsidentitet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
12 minutter siden, font skrev:

Slik jeg har forstått det, er bifil at du blir tiltrukket/forelsket i menn og kvinner. Hvis du er panfil, spiller ikke kjønn noen rolle. Altså, det kan være menn, kvinner, trans, udefinert.. den som er panfil forelsker seg i mennesket uavhengig av kjønnsidentitet. 

Ja ok. Kult :) Takk :blomst:

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke jeg er den eneste som ser slutten om og om og om igjen 

Anonymkode: 152fb...a53

Jeg har sett hele klippet kanskje ti ganger :fnise: Må få med meg hele! hihihi :hjerte: Forsåvidt jeg elsker den scenen der han kaster ut gutta. 

"Vi møter Even da, gutta" "Hvorfor kan vi ikke hilse på Even??" "Har du telefonen min?" "Telefonen, hvorfor skal jeg ha den?" "Dere vorser ute, dere har jo en fest å dra til" "Nei, nei, dere kommer til å møte han, dere går bakveien" "Jeg henter skoene deres, greit" "Du tok på MIN sko, jo!!"  "Kom igjen a gutta, det er viktig, seriøst, vi må komme oss ut" :rulle:

Hahaha, jeg dauer :rulle:

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, October 02, 2016 den 18.22, Clarity skrev:

Litt usikker på hva jeg egentlig tenker om at det er Isak som er hovedpersonen denne sesongen. Ser for meg at det vil bli noe kjedeligere enn forrige sesong, i tillegg til at jeg tror det skaper mindre interesse hos målgruppen (som hovedsakelig er fjorten år gamle jenter?). 

Men Isak er jo en søt gutt. Tror ikke det er negativt fo fjortisjenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke jeg er den eneste som ser slutten om og om og om igjen 

Anonymkode: 152fb...a53

Sett den igjen og igjen, og blir like varm i kinnene hver gang. Kjærleik :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt ovenfor "Isak" på bussen i sommer. visste ikke helt hvor jeg skulle se, men fikk i hvertfall øyekontakt med han hver gang jeg så rett fram :fnise: søt gutt, men jeg er 10 år eldre :fnise::fnise:

kjempefint klipp i dag :smilyblomst:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Det MÅ jo komme et klipp i morgen! Vi må jo få vite hva som skjer videre.... Har Even sovet over? Dro han i dag? Har de snakket sammen? Har de funnet av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fresia skrev:

satt ovenfor "Isak" på bussen i sommer. visste ikke helt hvor jeg skulle se, men fikk i hvertfall øyekontakt med han hver gang jeg så rett fram :fnise: søt gutt, men jeg er 10 år eldre :fnise::fnise:

kjempefint klipp i dag :smilyblomst:

Han satt seg ved siden av meg på bussen på sensommeren :fnise: Jeg var ekstremt brisen og prøvde å "keep my cool", selvom jeg tror det var ganske tydelig at jeg var ekstremt gira og panisk tekstet alle vennene mine.... Småflau den dag i dag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg at Even blir med Isak helgen så de får snakket sammen og tilbrakt mer tid sammen!

Antakeligvis skjer ikke det... Even stikker i natt..
Jonas og the bros stikker nok på festen, hører noe greier om Even som ikke er bra,
så kommer det sms fra Jonas til Isak enten sent i kveld eller i morgen formiddag,
der Jonas skriver hva de hørte på festen..
Så blir det stress og panikk og blanda følelser for Isak, som igjen må oppnå kontakt med Even for å få svar,
som sikkert tar minst enda en uke..
Så blir det noe fuzz mellom Isak og Even pga konfrontasjon...
Så tar det en ny uke med lidelse og smerte..
Så kommer en forklaring på hele fenomenet Even, og Isak aksepterer det...

Siste episode kliner de midt i skolegården til "False Alarm" - Matoma   :D <3 :P

Anonymkode: 4f27c...e2e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

POTENSIELL SPOILER!!

Skjedde ikke i dagens episode, men er det dette som skjer??

http://www.t-a.no/kultur/2016/11/23/Spekuleres-i-SKAM-stjernes-død-13832464.ece

Anonymkode: 7b4d6...13c

Snakker vi om dette igjen? Hva er det, tredje eller fjerde gangen dette blir dratt opp på noen få sider. Hva NRK mener om saken står jo på linken du linker til, men det er sikkert mer sannsynlig at en random person på nettet vet mer om serien enn det NRK gjør. 

Anonymkode: a83b7...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp opp Even på Tinder :fnise: Måtte se fire-fem ganger før jeg aksepterte det jeg så...

Oppdatering: Der kom Jonas (Marlon) også!

Endret av Nuttery
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...