Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig har det skjedd litt mer! Syns guttene tok det bra, til og med Madhi, som kan være litt tøff..

Anonymkode: 97bb1...1c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette klippet ble jeg veldig glad av! Er litt morsomt at de mister fokus så lett :ler:

Anonymkode: 152fb...a53

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Serien viser fint at å komme ut som homofil i 2016 er faktisk ikke så gæli som folk skal ha det til. Gleder meg til vorset!

Anonymkode: edc3b...64b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det der blikket, det som Jonas sender Eskil i det siste klippet, og som Vilde blant annet har brukt er vel nå Skam-blikket? :fnise:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det der blikket, det som Jonas sender Eskil i det siste klippet, og som Vilde blant annet har brukt er vel nå Skam-blikket? :fnise:

Ikke Eskil, Isak :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Even dukker opp, ikke sikkert at de ender med å bli et par, men vi kommer til å få en løsning. Litt bakgrunnshistorie og hva som egentlig har skjedd og hvor han står. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Yes, nå er det så digg å være Skam-fan igjen :D Det var herlig med litt humor i dette klippet. Magnus er jo bare kjempemorsom, selv om han sier mye dumt. Ekstremt lik Vilde, bare gutt. Nesten litt for lik? Eller er det ganske realistisk at mange er sånn?
Var så nervøs før klippet, for bildet og "Homofob" så skikkelig lite lovende ut. Men der er de jo gode til å lure oss. 
Og ble utrolig glad for at Mahdi viste seg å være så kul. Han har jo vært ganske kjip mot Isak før, nå skjønner vi at det bare har vært fordi Isak har oppført seg rart og at Mahdi ikke har skjønt noe om hvorfor. 
Syns også det er utrolig morsomt når Isak nevner den dansescenen og verken M eller M husker noe om at Even kom! Det er  så typisk! Noe som er dritstort og viktig for en kan være helt uvesentlig for andre. Sånn husker jeg godt det var på vgs når vi crusha å forskjellige gutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Sonja som sliter psykisk, og at Even føler et slags ansvar for hennes mentale helse. Kanskje han fortalte henne om Isak, hun ble helt utafor og han følte han måtte ta henne tilbake. Han vil sikkert ikke oute hennes sykdom til andre, og kan derfor ikke forklare dette til Isak (i tillegg til at den kommentaren han hadde om psykisk syke i garderoben ikke akkurat inviterte til noen dypere samtale om emnet). 

Håper Even kommer på vors fredag <3 

Anonymkode: 8c0c2...312

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er "Sonja" som er med i den reklamen for Flax-lodd? Reiser på ferie med en indisk dame. 

Anonymkode: d4983...e7c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det er "Sonja" som er med i den reklamen for Flax-lodd? Reiser på ferie med en indisk dame. 

Anonymkode: d4983...e7c

Det sto det om på Facebook. Overskriften var noe som: Skam-Sonja er Flax-Sonja. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje han er panfil?" haha, Mahdi <3 Og han Magnus er jo helt gull, hvor har de funnet han! Herlig blanding av superslesk, disillusjonert, søt og klønete.

Så bra at Isak kan innrømme ovenfor seg selv at han "kanskje LITT homo, da". Dette er en fiiiin Skam-uke, sammenlignet med forrige ukes nedturer!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Selma1984 skrev:

"Kanskje han er panfil?" haha, Mahdi <3 Og han Magnus er jo helt gull, hvor har de funnet han! Herlig blanding av superslesk, disillusjonert, søt og klønete.

Så bra at Isak kan innrømme ovenfor seg selv at han "kanskje LITT homo, da". Dette er en fiiiin Skam-uke, sammenlignet med forrige ukes nedturer!

Perfekt beskrivelse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! men husker ikke engelske ordet.. Han har offentliggjort det.. Vanskelig å forklare.. announcet.. sikkert ikke skrevet rett, men du skjnner kanskje tegningen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wanda Maximoff
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det! men husker ikke engelske ordet.. Han har offentliggjort det.. Vanskelig å forklare.. announcet.. sikkert ikke skrevet rett, men du skjnner kanskje tegningen.. :)

8 minutter siden, KristineS skrev:

"Announced" ;) Forkortet og fornorsket. 

8 minutter siden, *Pixie* skrev:

Announced. Altså kunngjort.

Thanks! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...