Gjest kattehviskeren Skrevet 22. november 2016 #2501 Del Skrevet 22. november 2016 Ah, endelig er Skam tilbake på gamle høyder igjen! Nå skjer det ting! Og Jonas er bare best bro 4 eva :D Merker jeg begynner å glede meg sykt til fredag, det må skje noe stort. Håper på fest i kollektivet med både jente- og guttegjengen. Hadde vært så herlig med noen sånne klipp igjen. Og det passer jo perfekt siden Noora faktisk bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 22. november 2016 #2502 Del Skrevet 22. november 2016 Woho, nå begynner det å skje ting! Det var vel bare et tidsspørsmål før dette begynte å spre seg. Veldig bra at Vilde sendte melding direkte til Isak, i stedet for å fortsette praten bak hans rygg Nå lurer jeg fælt på hvordan Even har det, ryktene påvirker jo ham også. Og hva er greia med Sonja? Hvis Sonja har sagt det til Emma, altså at Sonja vet om greia mellom Even og Isak, virker det rart at hun kysset Even på festen Kanskje det er noen helt andre enn Sonja som har fortalt Emma at Isak er homofil? Slik at Emma, men ikke Sonja, visste om det på festen? Men hvordan har greia mellom Isak og Even kommet frem da i så fall? Via Eskild? Hællemååne, her er er det saker som må nøstes opp i altså! Og helt til slutt: Jonas er jo det perfekte eksemplar av en god venn! My man asså 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 22. november 2016 #2503 Del Skrevet 22. november 2016 Hvorfor tviler folk på at Even har fortalt til Sonja om han og Isak? Ingenting som har tydet på noe annet. Derimot tror jeg den kommentaren fra Isak om at han ikke vil ha psykisk syke folk rundt seg har gått innpå han, mulig at Sonja er en tryggere havn mtp. det han eventuelt sliter med.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. november 2016 #2504 Del Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, Amarinda skrev: Hvorfor tviler folk på at Even har fortalt til Sonja om han og Isak? Ingenting som har tydet på noe annet. Derimot tror jeg den kommentaren fra Isak om at han ikke vil ha psykisk syke folk rundt seg har gått innpå han, mulig at Sonja er en tryggere havn mtp. det han eventuelt sliter med.. Heller også til at han har sagt det. JEg tror ikke han løy i det klippet i garderoben. Men vi har jo sett så lite til han etter det at mange nok har begynt å tvile på hensiktene hans. Det jeg ikke skjønner er hva som har skjedd etterpå. Hvordan kunne Sonja kysse ham den fredagen? Og hvorfor har han tatt sååååå lite kontakt med Isak? Å ikke svare på den meldingen i 2016 er bare umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 22. november 2016 #2505 Del Skrevet 22. november 2016 6 minutter siden, kattehviskeren skrev: Heller også til at han har sagt det. JEg tror ikke han løy i det klippet i garderoben. Men vi har jo sett så lite til han etter det at mange nok har begynt å tvile på hensiktene hans. Det jeg ikke skjønner er hva som har skjedd etterpå. Hvordan kunne Sonja kysse ham den fredagen? Og hvorfor har han tatt sååååå lite kontakt med Isak? Å ikke svare på den meldingen i 2016 er bare umulig! Har du aldri ventet på melding fra en gutt du liker, som du har sendt en melding? Det er fint mulig å ikke svare på melding i 2016 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2506 Del Skrevet 22. november 2016 39 minutter siden, kattehviskeren skrev: Det jeg ikke skjønner er hva som har skjedd etterpå. Hvordan kunne Sonja kysse ham den fredagen? Og hvorfor har han tatt sååååå lite kontakt med Isak? Å ikke svare på den meldingen i 2016 er bare umulig! 1. Fordi hun så Isak på festen, løp bort til Even og kysset han for å gjøre Isak sjalu? Han ble litt satt ut og skjønte ikke helt hva som skjedde der og da? 2. Han sa jo at han trengte litt tid før pausen. 3. Jo, det er da fullt mulig. Her snakker vi jo om en 18-åring som ikke har facebook. Kan være at han liker mer å snakke til folk ansikt til ansikt fremfor meldinger. Anonymkode: a83b7...182 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2507 Del Skrevet 22. november 2016 Mine ønsker for videoer de neste dagene: I morgen konfronterer Isak Emma om det hun går rundt og sier, og han får da vite at Even og Sonja ikke er sammen. På torsdag får Isak en melding fra Even hvor han beklager at han har vært fraværende, men at han har hatt telefonen avskrudd de siste dagene mens han har jobbet med en film. Han inviterer Isak på ostesmørbrød med kardemomme og en førpremiere på filmen "Gutten som ikke klarte å holde pusten under vann". De får snakket ut. På fredag kommer kompisene og jentegjengen på vors og Isak forteller de alle om seg og Even. Etter hvert kommer Even også. Når de andre drar ut på by'n blir Isak og Even igjen og vi får klippet som ble vist før pausen. Har vi en deal NRK? Anonymkode: 8c4c2...f9c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2508 Del Skrevet 22. november 2016 Tipper Even har såpass mye fortid sammen med Sonja (muligens dersom han var psykisk syk), at han gikk tilbake til henne etter Isaks noe ubetenksomme kommentar om psykiske syke folk. Når Sonja kysser Even på festen, ser han ut som om han er litt unnskyldende og usikker. Litt som om at hun akkurat har tilgitt ham og at de nå prøver å finne tilbake til hverandre igjen. Anonymkode: 39798...8d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2509 Del Skrevet 22. november 2016 1 time siden, kattehviskeren skrev: Heller også til at han har sagt det. JEg tror ikke han løy i det klippet i garderoben. Men vi har jo sett så lite til han etter det at mange nok har begynt å tvile på hensiktene hans. Det jeg ikke skjønner er hva som har skjedd etterpå. Hvordan kunne Sonja kysse ham den fredagen? Og hvorfor har han tatt sååååå lite kontakt med Isak? Å ikke svare på den meldingen i 2016 er bare umulig! Even har jo sagt til Isak at "dette har gått litt fort" og at han trenger tid. Klippet på fredag viser at Sonja plutselig ser Even og hilser, så kysser HUN han. De har tydeligvis et langt og nært forhold og regner med at Sona har støttet Even mye, av grunner vi ikke vet. Men samtidig virker det også som om hun er kontrollerende ovenfor han. Vi trenger masse info om Even før vi kan uttale oss for mye. Vet ikke hvorfor han ikke svarer på mld, men Even vet kanskje ikke hvor mye et svar vil bety for Isak? Isak spør jo bare om hvordan Even har greid å legge tegningen i jakka hans... Jeg er derimot usikker på hva tegningen kan bety. Første inntrykket mitt var at det er kun i et parallelt univers de to kan være sammen, men jeg håper jeg tar helt feil Anonymkode: 9a5a2...642 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2510 Del Skrevet 22. november 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine ønsker for videoer de neste dagene: I morgen konfronterer Isak Emma om det hun går rundt og sier, og han får da vite at Even og Sonja ikke er sammen. På torsdag får Isak en melding fra Even hvor han beklager at han har vært fraværende, men at han har hatt telefonen avskrudd de siste dagene mens han har jobbet med en film. Han inviterer Isak på ostesmørbrød med kardemomme og en førpremiere på filmen "Gutten som ikke klarte å holde pusten under vann". De får snakket ut. På fredag kommer kompisene og jentegjengen på vors og Isak forteller de alle om seg og Even. Etter hvert kommer Even også. Når de andre drar ut på by'n blir Isak og Even igjen og vi får klippet som ble vist før pausen. Har vi en deal NRK? Anonymkode: 8c4c2...f9c Jaaaa!! Anonymkode: 9a5a2...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 22. november 2016 #2511 Del Skrevet 22. november 2016 Er det bare jeg som syntes det blir litt kunstig med omtrent et "coming out party"? de er tross alt 17 år... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. november 2016 #2512 Del Skrevet 22. november 2016 Jonas!👏😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2513 Del Skrevet 23. november 2016 Har en følelse at det ikke blir Isak og Even. Noe sier meg at Isak kun har blitt et offer for den mulige psykiske lidelsen Even har. Anonymkode: 8e6da...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2514 Del Skrevet 23. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en følelse at det ikke blir Isak og Even. Noe sier meg at Isak kun har blitt et offer for den mulige psykiske lidelsen Even har. Anonymkode: 8e6da...4ff Er det noen som er "offer" for den, så er det da even selv!! Anonymkode: d0237...700 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 23. november 2016 #2515 Del Skrevet 23. november 2016 14 timer siden, Amarinda skrev: Har du aldri ventet på melding fra en gutt du liker, som du har sendt en melding? Det er fint mulig å ikke svare på melding i 2016 Jojo, selvfølgelig. Men han ga ham jo den tegningen, OG la den i lomma hans uten at han så det. Det er jo en veldig spesiell og romantisk gest. Derfor jeg syns det er rart at han ikke svarer. Veldig rart... Og litt kjipt. Virker som om Even må ha alt etter sine egne regler og planer. Han må dirigere. Det kan jo bli fryktelig slitsomt for Isak å bli sammen med noe sånt... Men jeg vil se dem sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2516 Del Skrevet 23. november 2016 Vanvittig bra sluttkommentar fra Isak i det siste klippet! Anonymkode: 7f0b8...dbf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 23. november 2016 #2517 Del Skrevet 23. november 2016 ENDELIG begynner det å skje ting! Det siste klippet var SÅ bra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 23. november 2016 #2518 Del Skrevet 23. november 2016 Sitter og gliser fra øre til øre - så fantastisk herlig! Digger sluttkommentaren til Isak :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 23. november 2016 #2519 Del Skrevet 23. november 2016 Det nyeste klippet er helt herlig, satt nesten og skalv av ren nervøsitet Men sååå bra at gutta tok det fint! At Magnus kom med et sleivspark på slutten der tror jeg ikke var vondt ment, dessuten kom jo Isak med et rimelig greit comeback Nå er jeg veldig spent på hva som skjer med Even! Folk veit jo om han og Isak nå. Lurer på hva han tenker oppi alt dette. Det blir nok noe mer drama snart, og jeg tror det blir enda mer fokus på psykisk helse fremover. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2520 Del Skrevet 23. november 2016 22 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, det er det som er poenget mitt med denne serien. Det handler i hovedsak om folk som venter en del på forskjellige ting som ofte ikke skjer, eller er jeg helt på bærtur? Det er enda godt at de treffes innimellom så man får litt fart i noen av episodene. Det er jo derfor den er så realistisk? Tenåra mine var 7,5 år med venting på noe som ikke skjedde, før det endelig ble noe action. Anonymkode: 025e4...d0f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå