fridr Skrevet 22. november 2016 #2481 Del Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Brutalt dårlig engelsk også. Anonymkode: 041ef...f67 Jepp. Ser ut som noe en ungdomsskoleelev kunne ha skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 22. november 2016 #2482 Del Skrevet 22. november 2016 Isak Likt han i alle sesongene jeg, så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 22. november 2016 #2483 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Men, nå er de virkelig i ferd med å ødelegge hele serien! Jeg blir så frustrert! Her hadde de tidenes største fanbase for en nrk-serie, så velger de å ta en ti dagers pause, for så vidt ok, men det vi har fått etter den er så sparsomt at folk begynner å drite i hele serien! Jeg sjekket sesong 2 og der var det ytterst få dager uten noen livstegn, og det var laaaange chatter og laaaange klipp. Ja, Isak er mer alene, men nå har han jo søren meg både snakka med Jonas og Eskild, han har kommet seg ut av isolasjonen. At ikke Jonas har gitt ham et eneste livstegn etter den praten de hadde på fredag er helt usannsynlig. Hvorfor får vi ikke det minste se en sms der? Nei, nå syns jeg virkelig NRK tabber seg ut Endret 22. november 2016 av kattehviskeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2484 Del Skrevet 22. november 2016 Nytt klipp for et kjedelig liv Isak må leve Anonymkode: c4ac7...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2485 Del Skrevet 22. november 2016 Har han biologi og fysikk? Smarting, han der. Anonymkode: a83b7...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2486 Del Skrevet 22. november 2016 Arrrghhh........ Kom igjen Skam, dette er for dårlig... Gir opp å se på snart... Anonymkode: 4f27c...e2e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. november 2016 #2487 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Puppedama er tilbake Even har sagt det til Sonja -> Sonja har sagt det til Emma -> Emma har sladret til sikkert en haug på skolen -> Ryktet sprer seg og har nå nådd tilbake til Isak. Spørsmålet da er hva driver Even med? Hvis han faktisk har sagt det til Sonja, hvorfor trakk han seg unna? Endret 22. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2016 #2488 Del Skrevet 22. november 2016 På 20.11.2016 den 9.51, Krutthøna skrev: Får litt flashback til da William skulle svare Noora. Det tok jo sin tid 😳 Ja, det er det som er poenget mitt med denne serien. Det handler i hovedsak om folk som venter en del på forskjellige ting som ofte ikke skjer, eller er jeg helt på bærtur? Det er enda godt at de treffes innimellom så man får litt fart i noen av episodene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. november 2016 #2489 Del Skrevet 22. november 2016 Nå er vi på 7,5 minutt. Jeg håper de klarer å få litt lengde på episoden til fredag, for svingende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 22. november 2016 #2490 Del Skrevet 22. november 2016 Men hvis Ema har sagt det til en haug med folk, så kan det vel hende det skjer litt snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 22. november 2016 #2491 Del Skrevet 22. november 2016 Oppdaga plutselig at har man sett klippene, har man sett episodene, skuff HAr ikke sett på klippene før denne uka her:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. november 2016 #2492 Del Skrevet 22. november 2016 Visste det var en grunn til at jeg ikke liker Emma Stakkars Isak❤ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 22. november 2016 #2493 Del Skrevet 22. november 2016 Omg... Jonas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 22. november 2016 #2494 Del Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, KristineS skrev: Omg... Jonas Ja, Jonas!! Han er så god. Håper guttane reagerer like bra som han ❤️ Har mine tvil om Mahdi :/ Magnus går nok fint derimot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 22. november 2016 #2495 Del Skrevet 22. november 2016 Fikk ikke helt sansen for Skam de tidligere sesongene (har bare sett deler av dem da det ikke fenga), men nå er jeg helt hekta. Har havna langt nede i F5-gropa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. november 2016 #2496 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) 7 minutter siden, KristineS skrev: Omg... Jonas 5 minutter siden, strandløva skrev: Ja, Jonas!! Han er så god. Mhm.. Jonas For en god venn han er. Så søt. "Bare si det, ikke stress " Endret 22. november 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 22. november 2016 #2497 Del Skrevet 22. november 2016 7 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Mhm.. Jonas For en god venn han er. Så søt. "Bare si det, ikke stress " "du liker Even. sånn er det. Ferdi." Åh, tror jeg crusher litt på Jonas, jeg! Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 22. november 2016 #2498 Del Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, ClickB4it skrev: "du liker Even. sånn er det. Ferdi." Åh, tror jeg crusher litt på Jonas, jeg! Hahaha Jeg og. Alle trenger en Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 22. november 2016 #2499 Del Skrevet 22. november 2016 Haha, Vilde da... Noen måtte si "jeg digger homofile", og selvfølgelig er det henne Uff, har en vond følelse av Evak, tror det kommer til å crash and burn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 22. november 2016 #2500 Del Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg og. Alle trenger en Jonas Fant til og med "Ferdi" uten g sjarmerende. Jeg finner aldri skrivefeil sjarmerende (med mindre det er en fireåring som setter f'en feil vei eller noe). Angående meldingene fra Vilde, så kommer hun jo fra et godt sted. Hun er bare LITT merkelig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå