Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli provosert! Greit nok at vi skal kjenne på hans følelser og alt det der, men nå begynner folk å bli ordentlig sure. De kan jo risikere at folk ikke gidder mer når det går så sent. Hva med å legge ut samtaler med Jonas? Hvor ble det av Sans? Hvorfor må Even på død og liv svare så JÆVLA seint? 

Jeg håper det er verdt det, for nå er jeg i ferd med å klikke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 episoder igjen!

Heldigvis kommer sesongavslutningen før jul :sprettoy: Hadde bare ikke holdt ut, om de tok enda en ny lang pause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
46 minutter siden, tweet skrev:

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli provosert! Greit nok at vi skal kjenne på hans følelser og alt det der, men nå begynner folk å bli ordentlig sure. De kan jo risikere at folk ikke gidder mer når det går så sent. Hva med å legge ut samtaler med Jonas? Hvor ble det av Sans? Hvorfor må Even på død og liv svare så JÆVLA seint? 

Så enig. Jeg syns de overdriver nå. Først har vi hatt ti dagers pause, så en überkort episode, og nå drar de det ut enda mer. Syns den mister momentum nå, jeg begynnerrett og slett å bry meg mindre. Og hvis Even ikke vil svare, hvorfor ikke noen scener fra kollektivet eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuttery skrev:

Til deg AB rett over her, jeg er helt enig: det blir så fokusert på det som skjer mellom Even/Isak at det blir litt kjedelig. 

I sesong 2 var det jo Noora og William, men det var også Vilde som var treningsfanatisk, Sana som begynte å vise sin "venninne-side", både Noora og William hadde "underliggende" familieproblemer på siden, det var fokus på voldtekt...

Det er veldig lite som skjer i år.

Jeg tror dette er et bevisst grep fra de som lager det. For å vise hvor alene gutter blir når de faller litt utenfor, i motsetning til de fleste jenter. Syns det ble spesielt tydelig med dr.skrulle-klippet. Når vilde car der så vsr alle venninnene der og backet henne.

Anonymkode: 69441...3ee

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette er et bevisst grep fra de som lager det. For å vise hvor alene gutter blir når de faller litt utenfor, i motsetning til de fleste jenter. Syns det ble spesielt tydelig med dr.skrulle-klippet. Når vilde car der så vsr alle venninnene der og backet henne.

Joda, det er sant det, men som serie syntes jeg den begynner å miste dragningen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har nok vært bevisst. Men nå snakket jo Isak med Jonas og fikk den støtten. da syns jeg de i det minste kunne gått videre med noen flere scener. Nå har han jo fått støtte. Dette begynner å bli langdrygt. Og hvorfor skal det være så mye mindre klipp enn forrige sesong??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for faen da NRK; Jeg trenger ikke video i morgen, jeg trenger video NÅ!!!! Jeg skulle se nytt video-klipp kl. 14, og nå har jeg ikke noe å se jeg da :bond:

Anonymkode: 8c4c2...f9c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Missfebruary skrev:

Altså... Jonas<3 når man trodde det ikke var mulig å like den gutten mer. 

Tror jeg har sett det siste klippet sikkert 4-5 ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Helt enig. Det skjer for lite! Lurer på om det er et bevisst grep, eller om de bare ikke vet hvordan historien skal gå videre? Blir sprø av å vente på klipp. 

Anonymkode: 36799...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattehviskeren skrev:

Så enig. Jeg syns de overdriver nå. Først har vi hatt ti dagers pause, så en überkort episode, og nå drar de det ut enda mer. Syns den mister momentum nå, jeg begynnerrett og slett å bry meg mindre. Og hvis Even ikke vil svare, hvorfor ikke noen scener fra kollektivet eller annet?

Nettopp. Forrige sesong var det jo mye annet som skjedde, enn akkurat kjærlighetshistorien mellom Noora og William.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det skjer for lite! Lurer på om det er et bevisst grep, eller om de bare ikke vet hvordan historien skal gå videre? Blir sprø av å vente på klipp. 

Tror nok at de har full kontroll på hvordan historien skal gå videre, og at dette er bevisst. Blir gal av ventetiden jeg også. Det neste klippet som kommer bør være så sinnsykt bra for å veie opp for den lange ventetiden!

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, kattehviskeren skrev:

Ja, det har nok vært bevisst. Men nå snakket jo Isak med Jonas og fikk den støtten. da syns jeg de i det minste kunne gått videre med noen flere scener. Nå har han jo fått støtte. Dette begynner å bli langdrygt. Og hvorfor skal det være så mye mindre klipp enn forrige sesong??

Jeg også. :P Jeg har sjekket to ganger i dag som er vanvittig lite til å være meg :P Fortsetter dette så kommer jeg rett og slett til å dette av hele greia. Hun serieforfatteren sa jo at den historien mellom Noora og William var den første hun skrev da så hun har sikkert hatt tid til å planlegge, styre og jobbe mye med den. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Wanda Maximoff

Hmm, da vet vi det ihvertfall. Even har ikke sagt et pip ennå. :( Nå skjønner ihvertfall ingenting av den tegningen :P

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Er det bare meg eller ser det ut som Eskild ikke helt hvordan han skal svare på spørsmålet til Isak? Han ser litt målløs ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...