Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2381 Del Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, tweet skrev: De kunne ventet med å legge ut meldingen til Even hadde svart, da!! Blir så frustrert av hvor "knapt" det er denne sesongen! Spørsmålet er da, kommer han til å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. november 2016 #2382 Del Skrevet 19. november 2016 11 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Spørsmålet er da, kommer han til å svare? Håper virkelig han svarer, men han har jo en tendens til å drøye det voldsomt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2383 Del Skrevet 19. november 2016 15 minutter siden, Krutthøna skrev: Håper virkelig han svarer, men han har jo en tendens til å drøye det voldsomt Ja, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2384 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg syns forsåvidt at det er fint at han spør fordi jeg lurer på det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2385 Del Skrevet 19. november 2016 #EvenMåSvare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 19. november 2016 #2386 Del Skrevet 19. november 2016 Når jula kommer tror jeg jeg kommer til å være kjempetakknemlig for en Skam-pause, dette sliter på meg! Klarere jo ikke å la være å refreshe siden sånn hvert femte minutt. Og nå da den smsen kom ble jeg bare fortvilt med en gang, visste hva som ville skje.... #NåmåEvensvare! De har vel sjelden hatt sms-samtaler som ligger i ulike bilder? Tror ikke han kommer til å svare. Ikke vær drittsekk, Even, plis! Han svarer sikkert i morgen eller noe annet drit, begynner å kjenne at min tålmodighet med ham begynner å ta slutt. Dumme Even! Ja, I know, jeg blir superbarnslig av den serien her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2387 Del Skrevet 19. november 2016 12 minutter siden, kattehviskeren skrev: Når jula kommer tror jeg jeg kommer til å være kjempetakknemlig for en Skam-pause, dette sliter på meg! Meg og Jeg kjenner jeg er litt sånn... "Må jeg gjøre skolearbeid? Kan jeg bare sjekke om det har kommet noe på Skam fjorten ganger først" Gleder meg til sesongen er ferdig, for faen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2388 Del Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, kattehviskeren skrev: Når jula kommer tror jeg jeg kommer til å være kjempetakknemlig for en Skam-pause, dette sliter på meg! Klarere jo ikke å la være å refreshe siden sånn hvert femte minutt. Og nå da den smsen kom ble jeg bare fortvilt med en gang, visste hva som ville skje.... #NåmåEvensvare! De har vel sjelden hatt sms-samtaler som ligger i ulike bilder? Tror ikke han kommer til å svare. Ikke vær drittsekk, Even, plis! Han svarer sikkert i morgen eller noe annet drit, begynner å kjenne at min tålmodighet med ham begynner å ta slutt. Dumme Even! Ja, I know, jeg blir superbarnslig av den serien her... Hehe, jeg er superduper barnslig selv når det kommer til denne serien. Ante ikke at jeg hadde slike fjortis tendenser og slike maniske egenskaper når det gjelder å følge med i en ungdomsserie Men husk at Even ikke er en sms fyr. Han finnes nesten ikke på sosiale medier, han skriver og tegner lapper og han vil sikkert aller helst snakke med Isak face to face. Han forsøkte jo i kantina... Anonymkode: 9a5a2...642 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 19. november 2016 #2389 Del Skrevet 19. november 2016 Jonas 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2390 Del Skrevet 19. november 2016 Då hva gjør Isak nå da ? Bare ligger hjemme i senga og stirrer på tlf. er ca det jeg ville gjort hvertfall 😳😳 Før noen smarte venninner hadde funnet ut at man bør drikke å glemme vedkommende.. så blir man drita ca 19.30 og begynner sende utrolig tragiske sms'er. For da er alle aå drita at de gode venninnene dine mener det er kjempe smart å skrive at han er en superdust osv osv Ja, jeg var faktisk så desperat! Og det er ikke lenge siden jeg var ferdig med det engang. Tragisk 😂 #gimegoppdateringnååååå Anonymkode: c4ac7...3b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2391 Del Skrevet 19. november 2016 Vi fikk jo ingen svar på det halvnakne klippet!!?!?!?!!??! Anonymkode: 9309f...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2392 Del Skrevet 19. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk jo ingen svar på det halvnakne klippet!!?!?!?!!??! Anonymkode: 9309f...7cd Det er fordi det ikke har skjedd enda. Det var et glimt av noe som skal skje senere i sesongen. På samme måte som klippet som ble vist før pausen i sesong 2. Anonymkode: 8c4c2...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2393 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg syns Even er treg nå Eller hva @Sparkles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2394 Del Skrevet 19. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk jo ingen svar på det halvnakne klippet!!?!?!?!!??! Anonymkode: 9309f...7cd Det kommer en eller annen gang, en eller annen gang. Det er noen uker igjen så det er ikke sikkert vi får svar på det ennå. Kanskje før jul en gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2395 Del Skrevet 19. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi det ikke har skjedd enda. Det var et glimt av noe som skal skje senere i sesongen. På samme måte som klippet som ble vist før pausen i sesong 2. Anonymkode: 8c4c2...f9c Suttern altså. Vil vite nå! Helst i går, evt før. 6 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Det kommer en eller annen gang, en eller annen gang. Det er noen uker igjen så det er ikke sikkert vi får svar på det ennå. Kanskje før jul en gang?? Haha! Men faaaaaaarsken a, ikke legg ut sånt for å tease, jeg vil bli please(t)! Jævla unødvendig Pardon my english Anonymkode: 9309f...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 19. november 2016 #2396 Del Skrevet 19. november 2016 Jonas for en venn! Alle burde hatt en Jonas i livet sitt. Tror Isak får tilbake nattesøvnen nå. Fy søren så god han Tarjei er i å formidle følelser! Og for en fantastisk kardemomme-situasjon i kantina Nei, dette var en god slutt på skam-uka! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2397 Del Skrevet 19. november 2016 De har jo nesten begynt å bli kjærester nå. Det gjør jo ikke noe om to gutter blir kjærester heller. Det er helt normalt (til han eller hun som klagde over at han trolig var homofil). Anonymkode: 472ba...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2398 Del Skrevet 19. november 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Men faaaaaaarsken a, ikke legg ut sånt for å tease, jeg vil bli please(t)! Jævla unødvendig Pardon my english Anonymkode: 9309f...7cd Jeg også Vil bli please(t), ikke bare bli teaset med at Isak sender en melding til Even. Faen a! Er jo fuckings musestille i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2399 Del Skrevet 19. november 2016 22 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Jeg også Vil bli please(t), ikke bare bli teaset med at Isak sender en melding til Even. Faen a! Er jo fuckings musestille i dag. Hahaha, sjæl! Det her er ikke en føkkings lek! Og nå leker de Skam-folka med følelsene mine akkurat som han fuckboyen jeg hadde med hjem i natt NOT cool bro! Forventer faen meg update før denne kvelden er omme. Anonymkode: 9309f...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. november 2016 #2400 Del Skrevet 19. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, sjæl! Det her er ikke en føkkings lek! Og nå leker de Skam-folka med følelsene mine akkurat som han fuckboyen jeg hadde med hjem i natt NOT cool bro! Forventer faen meg update før denne kvelden er omme. Anonymkode: 9309f...7cd HAHAHHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå