Gjest Wanda Maximoff Skrevet 18. november 2016 #2361 Del Skrevet 18. november 2016 Kjipt at de ikke kunne fylt på denne uken med litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. november 2016 #2362 Del Skrevet 18. november 2016 Ja, jeg syns det var littkjip første uke etter pausa. Klippet med jonas var fint da☺ kanskje han har hatt en mistanke? Når søstra mi sa at ho var lesbisk, så reagerte jeg på samme måte. Det ga på en måte svar på noen ting, så selv om jeg ikke hadde tenkt tanken på at hun var lesbisk, så hadde det på en måte ligget i bakhodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 18. november 2016 #2363 Del Skrevet 18. november 2016 Likte det siste klippet! Men syntes de oppdaterte mye hyppigere i sesong 2!... Savner litt mer kontinuerlig oppdatering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2364 Del Skrevet 18. november 2016 12 minutter siden, Nuttery skrev: Likte det siste klippet! Men syntes de oppdaterte mye hyppigere i sesong 2!... Savner litt mer kontinuerlig oppdatering. Ja, de hadde flere episoder, og ganske mange lange episoder i forhold til denne sesongen. jeg føler denne sesongen er både bedre og viktigere, så det er litt synd Er litt skuffende at det ikke kom noe nytt klipp før dagens episode, men samtidig så var det ganske godt med en episode som endte bra Anonymkode: 69441...3ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. november 2016 #2365 Del Skrevet 18. november 2016 Noora snakket jo så sakte, så måtte være litt lengre episoder for at de skulle komme seg gjennom samtalene. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2366 Del Skrevet 18. november 2016 25 minutter siden, SoftKitty skrev: Noora snakket jo så sakte, så måtte være litt lengre episoder for at de skulle komme seg gjennom samtalene. Herre fred, ja.. Jeg elsket sesong 2 mens den gikk, men i sesong 3 hater jeg henne Fader så treig hun er! Anonymkode: 34526...d62 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2367 Del Skrevet 18. november 2016 Kan chaten Isak hadde med Eskild for noen dager siden ha noe med "naken" klippet å gjøre?? Kan det være at det er Isak og Eskild som er på klippet og at Isak lurer på om det er pga han Eskild ikke har vært hjemme på en stund?? Bare litt synsing.... Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2368 Del Skrevet 18. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan chaten Isak hadde med Eskild for noen dager siden ha noe med "naken" klippet å gjøre?? Kan det være at det er Isak og Eskild som er på klippet og at Isak lurer på om det er pga han Eskild ikke har vært hjemme på en stund?? Bare litt synsing.... Anonymkode: 7b4d6...13c Tidligere så har pauseklippene vært fra siste episode. Anonymkode: a83b7...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. november 2016 #2369 Del Skrevet 18. november 2016 Ååh, det var fint😍 Satt med hjerte i halsen helt til han fortalte det, etter det så fniste jeg som en skolejente med varme og hjerte! Aldri likt Jonas, men nå gjør jeg det altså! Du under, det Isak mente med den chatten var praten de hadde forrige uke når Eskild ble litt "sur" for kommentarene til Isak.. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan chaten Isak hadde med Eskild for noen dager siden ha noe med "naken" klippet å gjøre?? Kan det være at det er Isak og Eskild som er på klippet og at Isak lurer på om det er pga han Eskild ikke har vært hjemme på en stund?? Bare litt synsing.... Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 18. november 2016 #2370 Del Skrevet 18. november 2016 Jonas er en veldig oppegående gutt, jeg har likt han siden dag 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 18. november 2016 #2371 Del Skrevet 18. november 2016 Og gjett hvem han treffer på BUP... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 18. november 2016 #2372 Del Skrevet 18. november 2016 Ååå. Jonas er fin da. Alle Isak-er fortjener og trenger en Jonas. Jeg tror Jonas har vært mistenksom og sikker for at noe var "feil", men vært redd for at det har vært noe alvorlig med moren, eller med han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2373 Del Skrevet 18. november 2016 12 minutter siden, hvit.rose skrev: Og gjett hvem han treffer på BUP... Oi den var ikke dum!! Anonymkode: 8c1cc...458 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 18. november 2016 #2374 Del Skrevet 18. november 2016 Ja, det er ekstremt frustrerende at denne sesongen har så mye færre scener og oppdateringer! Vi får virkelig føle på Isaks isolasjon, sånn sett genialt virkemiddel. Men jeg håper bare ikke at det betyr at Julie Andem har så mye å gjøre at hun ikke rekker mer. De andre sesongen hadde hun jo garantert hatt mer tid til å planlegge på forhånd enn de som kommer nå. Hun trenger en assistent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #2375 Del Skrevet 18. november 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi den var ikke dum!! Anonymkode: 8c1cc...458 Nja, litt dum egentlig.. Even er for gammel for å dukke opp på BUP. Dessuten har jo Isak null interesse for å møte opp der, Det var Jonas han trengte :D Anonymkode: 9a5a2...642 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 19. november 2016 #2376 Del Skrevet 19. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tidligere så har pauseklippene vært fra siste episode. Anonymkode: a83b7...182 Nei, stemmer ikke helt. I sesong 2 var pauseklippet små glimt av hendelser vi fikk se utover sesongen. (Diverse klinescener av Noorhelm). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. november 2016 #2377 Del Skrevet 19. november 2016 Nå er de bare slemme med oss syns jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. november 2016 #2378 Del Skrevet 19. november 2016 Noe må vel ha skjedd nå?? En chat med Even eller bare noe fjas med de i kollektivet. Kom igjen, gi oss noe mer her!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 19. november 2016 #2379 Del Skrevet 19. november 2016 De kunne ventet med å legge ut meldingen til Even hadde svart, da!! Blir så frustrert av hvor "knapt" det er denne sesongen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #2380 Del Skrevet 19. november 2016 Akkurat kommet chat til Even fra isak! Anonymkode: c4ac7...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå